باشگاه پرسپولیس از بازیکنان این تیم برای گفتگو در خصوص حواشی چند وقت اخیر دعوت کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی پرسپولیس گزینه مدنظر خود برای حضور در این تیم را به باشگاه اعلام کرده و مدیران تیم طی نامه رسمی خواهان مذاکره در این خصوص از سوی بازیکن شده‌اند.
خالدآبادی، عزت اللهی و مغانلو سه بازیکنی بودند که یحیی گل‌محمدی به شدت به دنبال حضور آنها در پرسپولیس بود و باشگاه پرسپولیس به واسطه مسئله رضایتنامه نتوانست این انتقال را نهایی کند.
محمدرضا خالدآبادی، سعید عزت اللهی و شهریار مغانلو سه بازیکنی بودند که یحیی گل محمدی به شدت به دنبال حضور آنها در پرسپولیس بود و باشگاه پرسپولیس به واسطه مساله رضایتنامه نتوانست این انتقال را نهایی کند.
اعضای تیم فوتبال پرسپولیس برای شرکت در تست‌های پزشکی پیش فصل در ایفمارک حاضر شدند.
باشگاه پرسپوليس بعد از جذب سه بازیکن، اکنون دور جدید حضورش در انتقالات را دنبال خواهد کرد.
در شرایطی که یحیی خواستار تمدید قرارداد کریم باقری شده، ولی شایعاتی به گوش می‌رسد که کریم باقری نیز مانند جواد نکونام که نیاز به دریافت مجوز برای حضور در باشگاه استقلال داشت، با مشکلاتی سیاسی مواجه شده است. دلیل این موضوع به فعالیت‌های اینستاگرامی باقری در اعتراضات نیمه دوم سال گذشته برمی‌گردد. کریم در پست‌های متعددی اعلام کرده بود در چنین شرایطی تمامی بازیکنان فوتبال باید کنار مردم باشند. به غیر از آن موارد، سایر پست‌های کریم باقری در آن برهه هم زیر ذره‌بین رفته و حالا ظاهرا برای ادامه حضورش در باشگاه پرسپولیس نیاز به گرفتن مجوز دارد
باشگاه تراکتور سه بازیکن دیگر که سابقه حضور در پرسپولیس را داشتند به خدمت گرفت.
فدراسیون فوتبال استفاده پرسپولیس از منابع مالی خود در فیفا را رد کرد و گفت هنوز سهم باشگاه ها از حضور بازیکنان آنها در جام جهانی مشخص نشده است.
قرار است بازیکنان استقلال و پرسپولیس از پنجشنبه در تمرینات تیم ملی شرکت کنند.
ما باشگاهی حرفه‌ای با مدیریت فوق‌العاده داریم که حضور در آن آرزوی هر بازیکن جوانی مثل من است.
بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس پس از حضور در باشگاه و نشست با مسئولان گفت: همه چیز را به باشگاه و آقای گل محمدی واگذار کردم و تابع تصمیم آنها هستم.
باشگاه پرسپولیس اعلام کرد: ضمن حضور مهدی ترابی و نمایندگان باشگاه در کمیته انضباطی برای طرح دفاعیات، از بازیکنی که در جریان بازی به صورت مکرر و موکد ترابی را مورد هتاکی و توهین قرار داد، به این دلایل و برای تلاش در جهت ایجاد درگیری، شکایت می‌کند.
کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس که با حضور در بازی با پیکان، تعداد بازی‌های رسمی خود برای سرخپوشان را به عدد 219 رساند، در جمع ده بازیکن برتر تاریخ باشگاه قرار گرفت.
کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس که با حضور در بازی با پیکان، تعداد بازی‌های رسمی خود برای سرخپوشان را به عدد ۲۱۹ رساند، در جمع ده بازیکن برتر تاریخ باشگاه قرار گرفت.
بازیکن هلندی پرسپولیس بدون اطلاع رسانی به باشگاه و تیم، در تمرین امروز حضور پیدا نکرد و به خاطر مشکلات خانوادگی، قصد سفر از ایران را دارد.
بازیکن هلندی پرسپولیس بدون اطلاع رسانی به باشگاه و تیم، در تمرین امروز (یک‌شنبه) حضور پیدا نکرد و به خاطر مشکلات خانوادگی، قصد سفر از ایران را دارد.
بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس در مورد دلیل حضور در باشگاه گفت: مشکل درون خانوادگی بود که در جلسه با مدیرعامل باشگاه برطرف شد.
بازیکنان پرسپولیس در ساختمان این باشگاه حضور پیدا کردند.
مهاجم محبوب اسبق پرسپولیسی‌ها با توجه به حضور چند بازیکن از رده امیدهای این باشگاه، در تمرین امروز حضور یافت.
باشگاه پرسپوليس موفق شد مشکل مالیاتی گئورگی‌ گولسیانی را حل کند تا این بازیکن مشکلی برای حضور در کشور نداشته باشد.
تمرین امروز با حضور کامل بازیکنانی برگزار می‌شود که احتمال داشت در تمرین روز سه شنبه حاضر نباشند.
شیخ دیاباته تاکنون قرارداد اینترنتی خود را امضا نکرده، اختلاف باشگاه پرسپولیس با رضایی به مسائل مالی مربوط نمی‌شود و این بازیکن برای حضور در جمع سرخپوشان هنوز به جمع‌بندی نهایی نرسیده است.
این مهاجم خارجی پس از اینکه متوجه شد در فوتبال ایران موضوعی به نام کپی‌رایت و فروش پیراهن سودی برای باشگاه و بازیکن ندارد قید حضور در این تیم را زد!
بررسی‌های میدانی از کسادی معاملات و به تبع آن ثبات نسبی قیمت مسکن در تیرماه حکایت دارد؛ این افت پس از آن رخ داد که اردیبهشت و خرداد، معاملات در بازار مسکن افزایش یافته بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ