فعال اوکراینی مقابله با فساد گفت که رئیس جمهور این کشور، بدون سر و صدا و به طور چراغ خاموش، فرمانی را امضا کرده که به موجب آن نظارت مالی بر سیاستمداران کاهش می‌یابد!
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یکی از دغدغه‌های طیف‌های سیاسی در انتخابات اسفند ماه به بحث مشارکت باز می‌گردد و همواره هر جناحی سعی دارد تا پیش از شروع این رقابت‌ها از هوادران خود اطمینان حاصل کنند، ولی در مقابل گویا این موضوع برای طیف پایداری اهمیتی ندارد.
امروز یک نامه ای از سوی وزارت امر بالمعروف و نهی از منکر گروه طالبان در رسانه ها به نشر رسیده که در آن رهبر گروه طالبان فرمان بستن همه ای آرایشگاه های زنانه را صادر کرده است.
میثم لطیفی، رئیس سازمان اداری و استخدامی، گفته است که با این تغییر، دستشان برای تغییر و متناسب‌‌‌سازی با شرایط کاری و عمومی جامعه بازتر شده است. به گفته او و طبق گزارش وزارت نیرو، در صورت عدم‌کاهش ساعات کاری، قطعا قطعی برق خواهیم داشت.
به‌دنبال وعده کره شمالی برای پرتاب یک ماهواره نظامی دیگر، وزارت دفاع ژاپن فرمان ردیابی و انهدام هرنوع موشک بالستیک یا بقایای آن که تهدیدی برای خاک توکیو است را تا مدتی نامحدود تمدید کرد.
قانون جدید نقل و انتقالاتی نمی تواند مانع از ادامه حضور محمد محبی و مهدی قایدی در تیم استقلال شود و این به طور حتم خبر خوشی برای آبی ها است.
میثم صالحی با انگیزه به تمرینات خودش ادامه خواهد داد.
یکی از ده‌ها کار احمقانه میرزاآقاسی صدراعظم ایران، ساختن کفش آهنی برای شتران بود که در تاریخ ایران و شاید جهان بی‌نظیر باشد.
اگر رجب طیب اردوغان دوباره انتخاب شود، می‌توان پیش‌بینی کرد که استراتژی گسترش اتحاد‌های منطقه‌ای موجود ادامه خواهد داشت. تلاش‌ها برای یافتن زمینه‌های مشترک با سوریه ممکن است در این مرحله تشدید شود. ترکیه اردوغانی عضو ناتو روابط خود را با روسیه در زمینه اقتصادی عمیق‌تر می‌کند، روابط خود را در زمینه نظامی و نیز در زمینه استراتژیک توسعه می‌دهد. علاوه بر این ترکیه توانسته به عنوان یک بازیگر مهم منطقه‌ای در جنگ ۲۰۰۸ روسیه و گرجستان و درنهایت جنگ روسیه و اوکراین ایفای نقش کند.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای حدود ۲۰ سال پیش فرمان مهمی را درخصوص مبارزه‌ همه‌جانبه و سازمان‌یافته با مفاسد مالی و اقتصادی، خطاب به سران قوا صادر کردند.
معاون قضایی قوه قضاییه جزییات فرمان عفو مقام معظم رهبری به مناسبت عید سعید فطر را اعلام کرد.
در فناوری فرمان استفاده شده در لکسوس RZ ۴۵۰ e ۲۰۲۳ مجهز به فرمان یوغی، شفت فرمان وجود ندارد. در جای خود، سنسوری وجود دارد که میزان حرکت چرخشی فرمان یوغی را حس می‌کند.
بشار اسد با صدور فرمانی به منظور اصلاح در ساختار کابینه این کشور، پنج وزیر جدید منصوب کرد.
معاون اول قوه قضاییه با اشاره عفو به متهمان و محکومان از سوی رهبر انقلاب گفت: مقام معظم رهبری با این تصمیم معظم له اعلام کردند تمام مردم ایران اسلامی فرزندان این کشور هستند و این تصمیم تمام معادلات دشمن و نقشه دشمنان برای  اسلام هراسی را نابود کرد.
نمایندگان مجلس در بیانیه‌ای تاکید کردند: فرمان عفو رهبری باعث رویش مهرورزی‌های وحدت‌آفرین و انسجام ملی شد و از سوی دیگر دشمن را در یک بن‌بست تصمیم گیری و سیاست بازی قرار داد.
احمدی استفاده از واژه متهم برای عفوشدگان را بسیار ایده آل دانست و اظهار داشت: در اعلام عفو اخیر استفاده از واژه «متهمین» رو به جلو و سازنده است. به این معنا که این افراد محکومیت قطعی پیدا نکردند.
عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: ماه‌های اخیر شاهد شکاف‌های اجتماعی بودیم و رسانه‌های سلطه شبهاتی را در ذهن جوانان کشور ایجاد کردند اما تصمیم رهبر انقلاب برای عفو عمومی به رفع این شکاف کمک می‌کند.
فرمان بسیار مهم حضرت آیت الله خامنه ای در آستانه چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تا دقایقی دیگر اعلام خواهد شد.
بر اساس فرمان پوتین که اول جولای ۲۰۲۳ منقضی خواهد شد، روسیه به کشور‌ها و نهاد‌های حقوقی که در قرارداد‌های خود بند سقف قیمت گنجانده باشند، نفت نمی‌فروشد. همچنین وزرای دولت روسیه، اواخر سال جاری ممنوعیت فروش بنزین این کشور را نیز اعلام خواهند کرد.
فرمان رئیس جمهور روسیه درباره اقدامات تلافی‌جویانه مرتبط با تعیین سقف قیمت برای نفت روسیه، از امروز (چهارشنبه) اجرایی شد.
تلاش برای تسهیل معیشت و ارتقای سطح رفاه و آسایش مردم از دیگر تاکیدات رئیس جمهور به اعضای هیئت دولت و مدیران دستگاه‌های اجرایی در جلسه امروز هیئت دولت بود.
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: رهبر معظم انقلاب نسبت به مسائل سیستان و بلوچستان اهتمام داشتند و شخصاً پیگیری‌ می‌‌کردند.
رئیس‌جمهور روسیه اعلام کرد فرمان اعلام حکومت نظامی در ۴ منطقه که به‌تازگی به این کشور الحاق شدند، صادر کرده است.
صدور فرمان بسیج محدود نیروهای ذخیره روسیه از سوی رئیس جمهور این کشور، قیمت دلار را افزایش داد.
صدور فرمان بسیج محدود نیروهای ذخیره روسیه از سوی رئیس جمهور این کشور، قیمت دلار را افزایش داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ