قطعاً هری مگوایر در جام جهانی قطر انگیزه زیادی برای پاسخ به انتقادات خواهد داشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دروازه بان استقلال با وجود آینده نامعلومی که پیش روی او است، اما به تمرینات خود ادامه می دهد.
لهستان- برزیل غیر قابل پیش بینی ترین بازی یک چهارم نهایی لیگ ملتهای والیبال خواهد بود.
مراسم معارفه لیونل مسی در باشگاه اینترمیامی برگزار شد و به این ترتیب ستاره آرژانتینی کار خود را به طور رسمی به عنوان عضو جدیدی از این تیم آمریکایی شروع خواهد کرد.حدود ۱۸ هزار نفر برای مراسم معارفه مسی به ورزشگاه خانگی تیم اینترمیامی رفتند.
ایجاد آدرس ایمیل‌های با نام ساختگی (alias email addresses) به شما کمک می‌کند تا بتوانید از اطلاعاتتان محافظت کرده و با افزودن آدرس‌های ایمیل اضافی که پیام‌ها را به آدرس اصلی تان ارسال می‌کند، تعداد ایمیل‌های اسپم را به حداقل برسانید و راحت‌تر بتوانید ارتباطات دریافتی تان را مدیریت کرده و مانع از نقض داده‌ها شوید.
ایجاد آدرس ایمیل‌های با نام ساختگی (alias email addresses) به شما کمک می‌کند تا بتوانید از اطلاعاتتان محافظت کرده و با افزودن آدرس‌های ایمیل اضافی که پیام‌ها را به آدرس اصلی تان ارسال می‌کند، تعداد ایمیل‌های اسپم را به حداقل برسانید و راحت‌تر بتوانید ارتباطات دریافتی تان را مدیریت کرده و مانع از نقض داده‌ها شوید.
سمندر مکزیکی یا اکسولوتل، جانوری دوزیست است که به ماهی راه‌روندهٔ مکزیکی نیز معروف است. سمندر مکزیکی کاملاً وابسته به آب است. این جانور می‌تواند قسمت‌های آسیب‌دیده بدنش را احیا کند یا در صورت قطع شدن آن اعضاء، دوباره آن را اضافه کند.
آلاوز با پنالتی دقیقه 9+120 ویایبره 1-0 لوانته را شکست داده و به لالیگا صعود کرد.
بسیاری از اماکن باستانی، بنا‌ها و اشیاء تاریخی به دلیل جنگ‌ها، فجایع طبیعی و غفلت انسان‌ها ویران شده‌اند.
ملی پوش والیبال ایران گفت: با حضور سیدمحمد موسوی انگیزه بازیکنان دیگر هم بالا رفته است.
سید محمد موسوی با فراموشی اتفاقات سال گذشته با انگیزه های زیادی در تمرینات تیم ملی حاضر است.
در این طرح صفحه نمایش ۶.۸ اینچی Super Retina XDR ProMotion وجود دارد، فناوری Always On Display و صفحه ثانویه ویجت‌ها و اعلان‌ها را نشان می‌دهد. دوربین ۱۲ مگاپیکسلی فوق عریض و دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی با سنسور Quad Pixel و ۱۰۰ درصد پیکسل فوکوس است. تا زمانی که این محصول منتشر شود، پردازنده Apple A ۱۷ Bionic و احتمالاً فناوری صفحه نمایش جدیدی خواهد داشت. Crash Detection نیز در این گوشی تکامل یافته است.
شرایط مالی در استقلال اصلا خوب نیست و این برای کادر فنی و بازیکنان تیم از همه دردآورتر است، به خصوص که تنها 5 هفته به پایان بازی ها باقی مانده است.
این تصاویر نشان‌دهنده این است که این تکنولوژی که برای بازسازی تصاویر از طریق خواندن فعالیت‌های ضبط شده مغز انسان طراحی شده، کامل و بی عیب و نقص نیست. البته تیمی از محققان دانشگاه استنفورد، دانشگاه ملی سنگاپور و دانشگاه چینی هنگ‌کنگ توانسته‌اند تا به خلق چنین شاهکاری نزدیکتر شوند.
در اولین تمرین تیم ملی زیر نظر سرمربی جدید، بازیکنان با انگیزه فراوانی شرکت کردند.
سه تن از کادرفنی هوادار پیش‌تر پیراهن پرسپولیس را برتن داشته‌اند که در این بین داوود فنایی انگیزه ویژه‌ای برای جدال با پرسپولیس دارد.
اعجاب انگیزترین دستاورد جدید جیمز وب!
یکی از حساس ترین بازی های این هفته لیگ برتر والیبال در گنبد برگزار می‌شود‌‌.
افرادی که پیش‌تر رویا و اهداف‌شان مشترک بود حالا باید در ورزشگاه آزادی رو به روی هم قرار بگیرند.
برترین کشتی گیر رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی بزرگسالان کشور گفت: یکی از با کیفیت ترین قهرمانی های کشور در سالیان اخیر به میزبانی سالن شهدای هفتم تیر تهران برگزار شد.
در میان ستارگان حاضر در جام جهانی، مسی انگیزه خاصی برای قهرمانی دارد.
علیرضا فغانی با صلابت و انگیزه زیاد در جام جهانی قضاوت می‌کند و مهم ترین هدف او و کمک‌هایش حضور در فینال تورنمنت است.
کریمی با یک بغل‌پای تماشایی از پشت محوطه جریمه سرنوشت بازی را رقم زد. او که در ابتدای مسابقه به حسین‌خانی گل داده بود در خود بازی هم این کار را تکرار کرد!
نفت مسجد سلیمان در یک بازی جذاب و تماشایی سه بر دو مس کرمان را شکست داد.
با وجود بازگشت جواد کریمی، محمدطاهر وادی با انگیزه بالایی در تمرینات حاضر شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ