در مرحله پایانی رالی فصل 2022 ترکیه، تنها تیم ایرانی شرکت‌کننده در این مسابقات به دلیل نقص فنی به خط پایان نرسید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
گویی حسین شریعتمداری اصلاً در ایران نیست و سروکاری هم با اخباری که این روز‌ها فضای مجازی و حقیقی را در نوردیده و آبرویی برای مدیران به‌ویژه مدیران فرهنگی و قشر روحانی باقی نگذاشته... ندارد. وقت آن رسیده که دلسوزان کشور و مقاماتی که زورشان به این روزنامه و مدیرمسئول آن می‌رسد، ترمز این ماشین پرسرعت تخریب را بگیرند وگرنه با این روند و...، ته‌مانده‌های امید به آینده‌ای که روشنایی آن چندان هم محسوس نیست، کاملاً از بین خواهد رفت.
قیمت دلار در مرکز مبادله ارز و طلا امروز بر خلاف دیروز بدون نوسان بوده است.قیمت دلار امروز، چهار‌شنبه چهارم مرداد ۱۴۰۲ در مرکز مبادله ارز و طلای ایران در سطح 41 هزار و 278 تومان قرار گرفته که نسبت به روز گذشته کاهش نامحسوسی داشته است.
در حالی که همه ما تغییرات طبیعی ناشی از افزایش سن را تجربه خواهیم کرد، برخی افراد ممکن است سریعتر از دیگران پیر شوند. استعمال دخانیات، قرار گرفتن در معرض نور خورشید، کمبود خواب و سطوح بالای استرس همگی می‌توانند روند پیری را تسریع کنند؛ به همین دلیل محققان به کشف عوامل مختلفی ادامه می‌دهند که ممکن است به ما کمک کنند ترمز پیری را بکشیم.
دماوند- رئیس پلیس راهور دماوند با اشاره به اینکه برخورد تریلر با ۲۱ خودرو در مسیر تهران- دماوند ۵ مصدوم بر جا گذاشت، گفت: این حادثه به علت استفاده مکرر از ترمز و ایجاد نقص رخ داده است.
تویوتا در روسیه ترمز برید
ترمز طلای جهانی در حوالی ۲۰۰۰ دلار
کارلوس آلکاراس نابغه ۱۹ ساله تنیس جهان و نفر اول رنکینگ برترین تنیسورهای جهان، پس از ۱۰ پیروزی متوالی بدون دادن حتی یک ست به رقبا، سرانجام در نیمه نهایی مسترز ایندین ولز مقابل یانیک سینر تنیسور ۲۱ ساله ایتالیایی تن به شکست داد.
کشتی گیر ایرانی که اخیرا موفق به شکست دو تن از قهرمانان المپیم شده بود، این بار در تهران مغلوب حریف روسی شد.
رحمتی ترمز تراکتور را کشید؛ قلعه‌نویی بالاخره برد
اختلاف آرسنال که یک بازی کمتر از منچسترسیتی دارد، در جدول با این تیم به 6 امتیاز رسیده است، شاگردان گواردیولا فرداشب به مصاف استون ویلا خواهند رفت
تبریز - تیم فوتبال تراکتور از هفته شانزدهم مسابقات لیگ برتر فوتبال، حریف خود تیم گل گهر را ۲ بر ۲ متوقف کرد.
تبریز - تیم فوتبال تراکتور از هفته شانزدهم مسابقات لیگ برتر فوتبال، حریف خود تیم گل گهر را ۲ بر ۲ متوقف کرد.
قیمت طلای جهانی امروز پنجشنبه ثابت ماند و نزدیک به بالاترین حد هفت ماهه در جلسه قبل بود، در حالی که فعالان بازار برای اطلاعات مشاغل ایالات‌متحده آماده می‌شدند که می‌تواند بر مسیر سیاست فدرال رزرو تأثیر بگذارد.
بررسی ها از آخرین وضعیت قیمت خودرو نشان می‌دهد که قیمت ها همچنان روند صعودی داشته و طی ۹ روز (از ۲۷ آذر ماه تا ۶ دی ماه) میانگین ۱۰ تا ۵۵ میلیون تومان گران شده است.
با تساوی تیم‌های ملی انگلیس و آمریکا، سرنوشت صعود دو تیم از گروه B جام‌جهانی ۲۰۲۲ به روز آخر کشیده شد.
پاس گرگان در یک بازی جذاب و نزدیک با نتیجه ۳-۲ راه‌یاب ملل مریوان را شکست داد.
رفسنجان ترمز سپاهان را کشید
تلاش دو تیم در نیمه دوم هم به جایی نرسید و در نهایت به نتیجه مساوی و تقسیم امتیاز رضایت دادند.
بخش مهمی از اصولگرایان از نفوذی‌بودن تندرو‌ها دم می‌زنند و رسما به اعلام برائت از این طیف پرسروصدا پرداخته‌اند. تا جایی که دیروز عزت‌الله ضرغامی، وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، با انتشارِ توییتی موضع خود را نسبت به عملکرد ستاد امر به معروف و نهی از منکر مشخص کرد.
مس رفسنجان با پیروزی یک بر صفر مقابل تراکتور از میانه جدول جدا و به جمع بالانشین ها نزدیک شد.
تیم فوتبال استقلال پنجمین دیدار خود در لیگ برتر را در شرایطی با تساوی برابر پیکان به پایان برد که از دست دادن دو امتیاز اجازه نداد آبی‌ها به یک قدمی پرسپولیس در صدر جدول برسند.
اهواز- مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان گفت: داور سرعت بازی را گرفت و با سابقه‌ای که وجود داشت، این حساسیت‌ها را ایجاد کرد.
آخرین وضعیت آب‌وهوا؛ گرد و غبار برای ۶ استان کشور و تلاطم شرق دریای عمان
ترمز نقل‌وانتقالات پرسپولیس با دستور کدام مقام کشیده شد؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ