سازمان هواشناسی با صدور هشدار سطح نارنجی از تشدید فعالیت سامانه بارشی در ۵ استان و همچنین آب‌گرفتگی معابر و سیلاب در مناطق مستعد خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بنیانگذار و مدیرعامل ابرآروان گفت: اینکه کیهان در ادامه تخریب‌ها و تهمت‌های چندساله‌اش، کشور را به بی‌قانونی و مصادره‌ی اموال قانونی و مالکیت فکری بخش خصوصی دعوت می‌کند، جای تعجب ندارد. این نوع رفتار‌های کیهان در سال‌های اخیر بار‌ها و بار‌ها تکرار شده، اما در این میان، این سکوت نهاد‌های قانونی است که تعجب‌برانگیز است.
ابهامی که در‌این‌بین وجود دارد، این است که اگر حمید سجادی کسالت جسمانی داشت، چطور این خبر را بار‌ها تکذیب کرد و حتی وزارتخانه مطبوع او افرادی که چنین اخباری را منتشر کرده، تهدید به شکایت کرد. بدیهی است که حمید سجادی و افراد نزدیکش در وزارت ورزش بیش از بقیه از وضعیت جسمانی او باخبر بوده‌اند و بعید است او به دلیل وضعیت جسمانی‌اش مجبور شده باشد استعفا دهد.
در حالی که تلاش‌های ایران و آژانس برای حل‌وفصل این اختلاف بار‌ها به بن‌بست خورد، اما سفر اسفندماه رافائل گروسی، مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به تهران به نقشه راهی منتهی شد که دو طرف در سایه آن بر سر ابزار لازم برای حل‌وفصل این اختلاف‌ها تفاهم کردند. گروسی پس از بازگشت از این سفر اعلام کرد دوربین‌های نظارتی آژانس در برخی تاسیسات هسته‌ای جمهوری اسلامی که فعالیت آن‌ها در واکنش به تشدید تحریم‌های امریکا متوقف شده بود دوباره نصب خواهند شد.
سازمان هواشناسی اعلام کرد: برای روز جاری تشدید بارش‌ها در نواحی شمالی کشور پیش بینی می‌شود.
سازمان هواشناسی برای تشدید بارش‌ها در ۲۱ استان طی روزهای چهارشنبه و پنج شنبه هشدار نارنجی آب و هوایی صادر کرد.
بعد از قتل حسام، بررسی‌ها حکایت از آن داشت که حسام بار‌ها از سوی فرزندان علی تهدید به مرگ شده بود و آن‌ها گفته بودند اگر متهم به قتل پدرمان آزاد شود، او را خواهیم کشت.
به گزارش سازمان هواشناسی بارش‌ها کماکان تا روز پنجشنبه ادامه دارد و جمعه این سامانه از کشور خارج می‌شود.
بارش‌ها امروز (دوشنبه) در خوزستان، جنوب ایلام، کهگیلویه و بویراحمد، غرب چهار محال و بختیاری، شمال بوشهر و جنوب لرستان تشدید می‌شود.
سازمان هواشناسی با اعلام وضعیت جوی نارنجی، از تشدید بارش‌ها و وقوع تندباد لحظه‌ای در برخی استان‌های واقع در غرب، مرکز و شمال شرق خبر داد.
سازمان هواشناسی با اعلام صدور وضعیت جوی نارنجی، از تشدید بارش‌ها و وقوع تندباد لحظه‌ای در برخی استان‌های واقع در غرب، مرکز و شمال شرق خبر داد.
بر اساس اعلام هواشناسی، بارش‌ها در استان‌هایی که سامانه بارشی فعال است به شکل برف یا باران، رخداد مه، کاهش دید، وزش باد شدید، گاهی رعدو برق، در مناطق سردسیر، ارتفاعات و دامنه‌ها بارش برف، احتمال وقوع بهمن و کولاک برف پیش‌بینی می‌شود.
بر اساس اعلام هواشناسی، بارش‌ها در استان‌هایی که سامانه بارشی فعال است به شکل برف یا باران، رخداد مه، کاهش دید، وزش باد شدید، گاهی رعدو برق، در مناطق سردسیر، ارتفاعات و دامنه‌ها بارش برف، احتمال وقوع بهمن و کولاک برف پیش‌بینی می‌شود.
میثم مظفر، نماینده شورای شهر تهران در هیئت‌مدیره آب و فاضلاب تهران درباره شرایط کنونی تهران و دستورالعمل‌های پیش روی مسئولان تاکید کرد: «استمرار سه سال خشکسالی پی در پی در حوزه سد‌های آبریز استان تهران منجر به کاهش حجم قابل توجهی از ذخیره آب سد‌ها شده است. خشکسالی این سه سال تهران موجب کاهش ۸۰ درصدی بارش‌ها در مقایسه با سال گذشته و کاهش ۹۵ درصدی در مقایسه با بلندمدت شده است.»
رئیس قوه قضاییه اعلام کرد: کسانی که در دل و ذهن کسبه و بازاریان رعب و وحشت ایجاد کرده و آن‌ها را تهدید می‌کنند که اگر مغازه‌شان را نبندند، آن را به آتش می‌کشند یا کسانی که که کامیون‌داران و رانندگان زحمتکش را تهدید می‌کنند که اگر بار‌ها را به مقصد برسانند به ماشین‌های‌شان آسیب وارد می‌آورند؛ این‌ها موارد و مصادیق ایذاء و آزار رساندن به مردم است؛ لذا مسئولان قضایی و انتظامی و امنیتی به این قبیل موارد ساده ننگرند و با سرعت و قاطعیت به شناسایی و دستگیری و محاکمه این عناصر ایذاء مردم بپردازند.
جمهوری اسلامی نوشت: مسئولان باید بدانند که آرامش کنونی فقط در صورتی ادامه خواهد یافت و از آرامش نسبی بودن به آرامش مطلق تبدیل خواهد شد که در روش حکمرانی در همان زمینه‌ها که موجب انباشت نارضایتی‌ها شده تجدید نظر اساسی کنند. بار‌ها نوشتیم و تذکر دادیم که این نوع آرامش‌ها به مثابه زیر خاکستر رفتن آتش است.
کارشناس سازمان هواشناسی از تشدید بارش‌ها از فردا (شنبه) در کشور و بارش برف و باران در تهران و برخی استان‌ها خبر داد و گفت: برای نوار شمالی کشور در اوایل هفته آینده کاهش محسوس دما پیش‌بینی شده است.
به گزارش سازمان هواشناسی شدت بارش‌ها در شمال غرب کشور افزایش می‌یابد و بخش‌هایی از خراسان شمالی، نیمه شمالی خراسان رضوی و ارتفاعات استان‌های قزوین، البرز، تهران و سمنان را نیز شامل می‌شود.
تشدید بارش‌ها در مناطق شمالی کشور از روز شنبه
به گزارش سازمان هواشناسی در برخی نقاط استان‌هایی مثل اردبیل، گیلان، مازندران، شمال آذربایجان شرقی و غربی بارندگی، رعد و برق و وزش باد شدید موقتی را شاهد خواهیم بود.
او می‌دانست که متهم بار دیگر به او خیانت کرده است. ولی از شر آزار‌های فیزیکی و روانی متهم دور نماند و هنگام ترک خانه مورد ضرب و شتم قرار گرفت و گیگز بار‌ها با تهدید او را آزرده است.
به گفته کارشناس هواشناسی، در نواحی شرقی خوزستان، چهارمحال بختیاری کهگیلویه و بویر احمد در بعد از ظهر بارش‌ها تشدید می‌شود همچنین در شمال غرب کشور، آذربایجان غربی و شرقی، سواحل دریای خزر، شمال استان‌های تهران، البرز، قزوین و سمنان رگبار و رعدوبرق به ویژه در بعد از ظهر و اوایل شب پیش بینی می‌شود
به گفته کارشناس هواشناسی، اردبیل، گیلان و مازندران، گلستان، خراسان شمالی، شمال آذربایجان شرقی در این ایام درگیر بارش باران خواهند شد.
به گفته کارشناس هواشناسی، اردبیل، گیلان و مازندران، گلستان، خراسان شمالی، شمال آذربایجان شرقی در این ایام درگیر بارش باران خواهند شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ