تیم ملی واترپلوی ایران با پیروزی مقابل تایلند موفق شد صدرنشین گروهش شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ارومیه - تیم ملی والیبال ژاپن دومین پیروزی خود در رقابت‌های قهرمانی مردان آسیا را به دست آورد تا با دو پیروزی و به عنوان صدرنشین راهی مرحله بعد شود.
تیم ملی والیبال نوجوانان ایران مرحله مقدماتی رقابت‌های قهرمانی جهان را با چهار برد متوالی و صدرنشینی در گروه سوم به پایان رساند.
تیم زنان فرانسه با برتری 6-3 برابر پاناما به عنوان صدرنشین گروه راهی دور یک هشتم نهایی شد.
انگلیس با برتری 6-1 برابر چین به عنوان صدرنشین گروه به یک هشتم نهایی جام جهانی زنان راه یافت و دانمارک با برتری برابر هائیتی و با قرار گرفتن در رتبه دوم، به دور بعد رسید.
تیم ملی والیبال زیر ۱۶ سال پسر ایران در پنجمین دیدار خود در رقابت‌های قهرمانی آسیا موفق به شکست ازبکستان میزبان مسابقات شد تا به عنوان تیم صدرنشین به مرحله نیمه‌نهایی صعود کند.
تیم ملی والیبال زیر ۱۶ سال پسر ایران در سومین دیدار مرحله گروهی با اقتدار عربستان را شکست داد تا به عنوان صدرنشین گروه راهی مرحله دوم رقابت‌های قهرمانی آسیا شود.
تیم ملی والیبال زیر ۱۶ سال پسر ایران در سومین دیدار مرحله گروهی با اقتدار عربستان را شکست داد تا به عنوان صدرنشین گروه راهی مرحله دوم رقابت‌های قهرمانی آسیا شود.
تیم ملی والیبال زیر 16 سال پسر ایران در سومین دیدار مرحله گروهی با اقتدار عربستان را شکست داد تا به عنوان تیم صدرنشین گروه راهی مرحله دوم رقابت‌های قهرمانی آسیا شود.
تیم نوجوانان ایران با شکست دو بر صفر کره جنوبی با شایستگی و به عنوان صدرنشین گروه B راهی مرحله ی یک چهارم نهایی جام ملت ها و انتخابی جام جهانی شد.
تیم‌های ملی فوتبال ایران و قرقیزستان امروز ساعت ۱۸:۳۰ به مصاف هم می‌روند و برنده این مسابقه به عنوان صدرنشین راهی فینال کافا می‌شود و تیم بازنده در دیدار رده‌بندی به میدان می‌رود.
تیم ملی واترپلو ایران با کسب سه برد و هشت امتیاز دور مقدماتی را به پایان رساند تا در مرحله بعد به عنوان صدرنشین گروه B به مصاف تیم چهارم گروه A برود.
تیم‌ ملی فوتبال ساحلی ایران با پیروزی ۷ بر ۲ برابر امارات، به عنوان صدرنشین راهی دور یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا شد.
بانوان والیبالیست‌ طلایی‌پوش پس از کسب رکورد دوازده پیروزی سه بر صفر و تنها سه ست باخته به عنوان صدرنشین به جمع ۶ تیم صعود کردند.
تیم‌های پروجا و ترنتینو به عنوان سرگروه راهی مرحله نیمه نهایی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان جهان شدند.
درحالیکه آرژانتین 2-0 از لهستان پیش افتاده و صعودش به عنوان صدرنشین قطعی است ولی آرژانتینی‌ها برای صعود مکزیک به دنبال زدن گل سوم هستند.
تیم ملی فوتبال انگلیس با کسب پیروزی برابر ولز و به عنوان صدرنشین گروه دوم راهی مرحله حذفی جام جهانی شد.
تیم ملی والیبال ساحلی ایران دو با شکست حریف قدرتمند تایلند یک به عنوان سرگروه به مرحله حذفی صعود کرد.
تیم فاینورد با کسب پیروزی مقابل لاتزیو به عنوان سرگروه به مرحله بعدی صعود کرد.
تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان با برتری مقابل ژاپن به عنوان صدرنشین به مرحله نیمه‌نهایی جام بین قاره‌ای امارات صعود کرد.
تیم فوتسال پالما با کسب نتیجه تساوی برابر اسپورتینگ اندرلخت بلژیک به عنوان صدرنشین راهی مرحله الیت لیگ قهرمانان اروپا شد.
تیم ملی فوتسال ژاپن در آخرین دیدار مرحله گروهی مسابقات فوتسال آسیا برابر ویتنام پیروز شد و به عنوان صدرنشین گروه پایانی به مرحله بعد صعود کرد.
تیم ملی هلند با کسب برتری 1-0 برابر بلژیک، به عنوان صدرنشین راهی نیمه نهایی لیگ ملت های اروپا شد.
تیم والیبال جوانان ایران با پیروزی مقتدرانه مقابل هند به عنوان صدرنشین گروه B به مرحله حذفی صعود کرد و حریف ملی‌پوشان کشورمان با قرعه‌کشی مشخص خواهد شد.
تیم ملی والیبال جوانان ایران با پیروزی مقتدرانه مقابل هند به عنوان صدرنشین گروه B به مرحله حذفی صعود کرد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ