شیراز- جواد فروغی قهرمان رشته تیراندازی ، مدال طلایش را به آرتین اهدا کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در حاشیه هشتمین نشست کمیسیون ورزش و زنان کمیته ملی المپیک از شهلا قهرمانی، دارنده مدال طلای پاورلیفتینگ آسیا تجلیل شد.
دارنده مدال طلای المپیک از وضعیت مجموعه آزادی انتقاد کرد.
دارنده مدال طلای المپیک از وضعیت مجموعه آزادی انتقاد کرد.
عضو تیم ملی کشتی در مسابقات قهرمانی آسیا هدفش را کسب مدال طلای جهان و المپیک برشمرد.
در جریان جلسه صبح امروز هیات اجرایی کمیته ملی المپیک، از ناهید کیانی دارنده مدال طلای رقابت‌های تکواندو قهرمانی جهان تجلیل شد.
نایب قهرمان المپیک 2020 توکیو و دارنده دو مدال طلای جهان به دلیل مصدومیت در جام مِیجی شرکت نخواهد کرد، اما ژاپنی‌ها طبق قانون انتخابی‌شان این فرصت را به او دادند که شانس خود را در پلی‌آف برای رسیدن به دوبنده تیم ملی امتحان کند.
ملی‌پوش شمشیربازی ایران گفت: هم‌قسم شده‌ایم که سهمیه المپیک پاریس را به دست آوریم و هدف‌مان در قهرمانی آسیا گرفتن امتیاز خوب و مدال طلا است.
تیم ملی والیبال ایران در دیداری تدارکاتی به مصاف دارنده مدال طلای المپیک توکیو 2020 خواهد رفت.
دارنده مدال های طلای کشتی فرنگی جهان و المپیک در سن ۷۵ سالگی درگذشت.
سارا سیمئونی، قهرمان پرش ارتفاع المپیک، از سارقان درخواست کرد مدال طلای المپیک ۱۹۸۰ مسکو را به او بازگردانند.
سارا سیمئونی، قهرمان پرش ارتفاع المپیک، از سارقان درخواست کرد مدال طلای المپیک 1980 مسکو را به او بازگردانند.
چهره عنوان‌دار کشتی جهان و المپیک در سن ۳۵ سالگی صاحب ششمین مدال طلای خود در رقابت‌های قهرمانی پان آمریکن شد.
دارنده مدال طلای المپیک در یکی از دیدارهای خود در رقابت های انتخابی تیم ملی مقابل میلاد بهمنی شکست خورد.
پیشکسوت کشتی ایران و دارنده مدال های طلای جهان و نقره المپیک گفت: آقایان در مورد کامران قاسمپور باید بدانند دارند دست به چه کار خطرناکی می‌زنند.
قهرمان 21 گرنداسلم تنیس حرفه‌ای مردان گفته که می‌خواهد برای کشورش یعنی صربستان در المپیک مدال طلا کسب کند.
دارنده مدال طلای سنگین وزن کشتی فرنگی ایران در مسابقات جهانی ۲۰۲۱، گفت: هدفم حضور در المپیک و ایستادن بر سکوی قهرمانی این رقابت هاست.
دارنده مدال طلای وزن ۶۵ کیلوگرم پیکار‌های کشتی آزاد قهرمانی ۲۰۲۲ بلگراد با اشاره به اینکه نبود روس‌ها در این مسابقات مشهود بود، گفت: بزرگترین آرزو و برنامه من کسب ۱۰ طلای جهان و ۴ طلای المپیک است و برای این هدفم خواهم جنگید.
جردن باروز شب گذشته (جمعه) با برتری مقابل محمد نخودی در فینال وزن ۷۹ کیلوگرم رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی جهان، به ششمین مدال طلای جهان در دوران قهرمانی خود رسید تا به همراه یک مدال طلای المپیک به پرافتخارترین کشتی‌گیر تاریخ آمریکا به لحاظ مجموع مدال‌های طلای جهان و المپیک تبدیل شود.
در ادامه این رقابت‌ها، حسن یزدانی نماینده وزن ۸۶ کیلوگرم ایران و دارنده مدال‌های طلای جهان و المپیک در مبارزه‌ای حساس تا دقایقی دیگر مقابل دیوید تیلور دارنده مدال‌های طلای جهان و المپیک به میدان می‌رود. امیرحسین زارع نیز در وزن ۱۲۵ کیلوگرم نیز برای کسب مدال برنز جهان مقابل آمارور دسی از کانادا برای کسب مدال برنز جهان به میدان خواهد رفت.
عنوان‌دار کشتی جهان و المپیک از ترکیه پس از پیروزی بر امیرحسین زارع در رقابت‌های قهرمانی جهان، از حرکت نمایشی زارع پس از کسب مدال طلای جهان در سال ۲۰۲۱، تقلید کرد.
شاید امید اول کشتی ایران در روز دوم محمدرضا گرایی باشد. دارنده مدال طلای جهان و المپیک و ستاره کشتی ایران در دو سال اخیر که حالا برای دومین مدال طلای خود گام بر می‌دارد.
کاپیتان تیم ملی کشتی فرنگی باید منتظر باشد تا در صورت راهیابی حریفش به فینال فردا (یکشنبه) در جدول شانس مجدد برای کسب مدال برنز به مصاف حریفان برود.
سریع‌ترین مرد حال حاضر جهان بعد از مدت ها دوری از صحنه رقابت بازگشت شکوهمندانه ای داشت و مدال طلای قهرمانی اروپا را به دست آورد.
در فینال جام تورلیخانوف در آلماتی قزاقستان، حسن یزدانی دارنده مدال های طلای جهان و المپیک با برتری قاطع مقابل حریف خود از اسلواکی به عنوان قهرمانی رسید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ