فهرست نهایی تیم ملی ژاپن ۲۰ بازیکن لژیونر را در خود جای داده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بر خلاف دیگر مار‌ها که معمولا یک شیوه برای شکار طعمه دارند و بار‌ها تکرارش می‌کنند، شاه کبری برای طعمه‌های گوناگون شیوه‌های حمله متفاوتی دارد.
شماری از وزرا و شخصیت‌های مطرح صهیونیست امروز در جریان یورش گسترده به مسجدالاقصی مشارکت داشتند.
محققان مطمئن نیستند که این ردپای ۱۰ سانتیمتری دقیقا متعلق به کدام نوع از دایناسور بوده است، اما حدس می‌زنند که یک دایناسور کوچک گیاهخوار صاحب آن باشد.
روز گذشته (۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۲) زلزله با بزرگای متفاوت ۱۲ بار شهر‌های مختلف ایران را لرزاند، در این میان قصر شیرین در استان کرمانشاه با ثبت ۴ زمین لرزه بیشترین تعداد زلزله را برای خودش ثبت کرد، بزرگ‌ترین زلزله روز گذشته هم با بزرگای ۴.۵ در مقیاس ریشتر به قصر شیرین رسید، زلزله‌ای که ساعت ۱۷ و ۴۸ دقیقه این شهر را لرزاند.
. در سال ۱۳۰۶ شمسی بخشی از آب رودخانه کرج به تهران منتقل شد و به جوی‌ها و شیر‌های فشاری محله‌ها رسید، اما باز هم از لوله‌کشی خانگی خبری نبود. ۱۲ سال بعد قرار شد یک شرکت فرانسوی پروژه لوله‌کشی آب تهران را آغاز کند، اما از بد روزگار با شروع جنگ جهانی دوم این پروژه در قدم اول متوقف شد. سرانجام در سال ۱۳۲۵ طلسم لوله‌کشی آب تهران شکسته شد و این پروژه با حضور شرکت‌های خارجی به مناقصه گذاشته شد و یک سال بعد کلنگ لوله‌کشی آب در تهران در میدان سنگلج به زمین خورد.
بر اساس جدیدترین داده‌های آماری، روسیه با پذیرش قریب به سه میلیون نفر از آوارگان اوکراینی در صدر کشورهای پذیرنده آوارگان اوکراینی قرار دارد.
منوچهر اسماعیلی، ۸۴ سال قبل در چنین روزی به دنیا آمد؛ او جدای از هنرش که به مرد هزار صدای دوبله شهرت داشت، عاشق ورزش فوتبال و تیم پرسپولیس بود؛ به طوری که در بریده‌های جراید قدیمی از قول او گفته شده بود که «هرجا پرسپولیس باشد من هم هستم!»
بحث قدیمی درباره بازیکنان درخشانی که با سه شرکت آدیداس، پوما یا نایکی قرار دارند دوباره بالا گرفته است.
امروز (یکشنبه) از ساعت ۱۸:۳۰ در ورزشگاه لوسیل تیم ملی آرژانتین و تیم ملی فرانسه به مصاف هم می‌روند و بدین ترتیب بازی فینال جام جهانی را برگزار می‌کنند و باید دید که در این بازی چه اتفاقاتی رخ می‌دهد و در نهایت کدام تیم می‌تواند به مقام قهرمانی برسد.
توپ مخصوص نیمه نهایی و فینال جام جهانی سوژه عکاس اختصاصی “ورزش سه” در تمرین فرانسه بوده است.
با وجود دعوت قطری‌ها از چهره های سیاسی بزرگ جهان اما تعداد اندکی از آنها برای مراسم افتتاحیه به دوحه سفر کردند.
یش بینی EA Sports این بوده که فینال میان دو تیم برزیل و آرژانتین خواهد بود که آرژانتین قهرمان می شود.
تیم ملی فوتبال ایران یکی از معدود تیم های حاضر در جام جهانی است که با برندی غیر از برندهای مطرح و رایج به میدان خواهد رفت.
یکی از پست‌های پر ترافیک تیم ملی، دفاع چپ است و باید دید انتخاب نهایی کی‌ر‌وش کدام بازیکن خواهد بود.
یکی از پست‌های پر ترافیک تیم ملی، دفاع چپ است و باید دید انتخاب نهایی کی‌ر‌وش کدام بازیکن خواهد بود.
کنفدراسیون فوتبال آسیا با انتشار پوستری از ۶ کاپیتان تیم‌های آسیایی (ایران، قطر، عربستان، استرالیا، ژاپن و کره جنوبی) نوشت: کدام مهاجم را در مسابقات جام جهانی بیشتر خواهید دید؟
برخلاف شجاع خلیل‌زاده و حسین کنعانی‌زادگان، امید ابراهیمی در تیم ملی حضور دارد و کارش را زیر نظر کی‌روش پیگیری می‌کند.
کارلوس کی‌روش در حالی چهار دروازه‌بان را در خط دروازه به تیم ملی دعوت کرده است که قطعا از این جمع یک یا دو بازیکن خط می‌خورد.
سه مدافعی که کی‌روش علاقه فراوانی به آن‌ها دارد، امروز در پک حاضر شدند و کار خود را زیر نظر کادر فنی انجام دادند.
مربی تیم فوتبال گل‌گهر در یک مصاحبه دیگر به انتقاد شدید از رفتار ساپینتو و البته عکس العمل باشگاه استقلال نسبت به این رفتار پرداخت.
بازیکنان روی نیمکت تیم ملی هر کدام ستاره‌ای هستند برای تغییر سرنوشت ایران.
تمرین امروز تیم ملی در حالی برگزار شد که غیبت بیرانوند به چشم آمد.
فدراسیون جهانی والیبال پست جالبی را در صفحه رسمی خود در اینستاگرام منتشر کرده است. این صفحه از کاربران خود سوال کرده که اگر تیم شما به یک پشت خط زن احتیاج داشت کدام یک را انتخاب می‌کردید.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف قلیان‌های برقی که هر کدام ۱۰ میلیون تومان قیمت دارند خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ