فرانسه به من نیاز دارد، نه من به فرانسه. شما کیلیان امباپه، لیونل مسی و نیمار را دارید، اما با این حال کمکی به شما نمی‌کند. چرا؟ چون شما خدا را ندارید. "
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ژوزه مورینیو پاسخ کسانی که در دو روز اخیر به سبک بازی رم برابر لورکوزن انتقاد کرده بودند را داد و در این میان طعنه‌ای هم به پپ گواردیولا زد.
ژوزه مورینیو پاسخ کسانی که در دو روز اخیر به سبک بازی رم برابر لورکوزن انتقاد کرده بودند را داد و در این میان طعنه‌ای هم به پپ گواردیولا زد.
یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، در یک مصاحبه به منچستریونایتد و اریک تن‌هاخ طعنه‌ای زد که احتمالا شیاطین سرخ را عصبانی خواهد کرد.
شکیرا، خواننده معروف کلمبیایی، بار دیگر از فرصت استفاده کرد تا به جرارد پیکه و اظهاراتش طعنه‌ای زده باشد.
سوال یک خبرنگار از پپ گواردیولا بعد از پیروزی ۶-۰ سیتی مقابل برنلی در شب هت‌تریک ارلینگ هالند درباره علت تعویض گلزن نروژی به سرمربی سیتی برخورد و باعث شد او با طعنه‌ای جالب پاسخ بدهد.
سوال یک خبرنگار از پپ گواردیولا بعد از پیروزی 6-0 سیتی مقابل برنلی در شب هت‌تریک ارلینگ هالند درباره علت تعویض گلزن نروژی به سرمربی سیتی برخورد و باعث شد او با طعنه‌ای جالب پاسخ بدهد.
آلوارو موراتا بعد از گلزنی مقابل رئال مادرید، حرکتی انجام داد که به نظر می‌رسد طعنه‌ای به هواداران تیم سابقش بود.
تونی کروس، ستاره رئال مادرید، پس از مراسم شب گذشته توپ طلا طعنه‌ای به برگزارکنندگان این مراسم زد.
روبرت لواندوفسکی، ستاره لهستانی بارسلونا، امیدوار است تیمش برابر رئال مادرید نتیجه بگیرد.
پل پوگبا که به همراه لیونل مسی و رونالدینیو در یک تبلیغ شرکت پپسی شرکت کرده در این تبلیغ به ژوزه مورینیو طعنه‌ زده است تا رابطه بد این دو بار دیگر خبرساز شود.
مصاحبه گرت بیل و تعریف و تمجیدهای او از باشگاه جدیدش، لس‌آنجلس اف‌سی، از سوی رسانه‌ها به عنوان طعنه‌ای به باشگاه سابق او، رئال مادرید، توصیف شده است.
سرمربی پورتو بعد از دیدار با اسپورتنیگ طعنه‌ای به منتقدان طارمی در گرفتن پنالتی زد.
سخنگوی وزارت خارجه چین با انتشار تصاویری از افراد بی‌خانمان، در طعنه‌ای آشکار به سفر رئیس مجلس نمایندگان این کشور به تایوان به او توصیه کرد وقتش را بیشتر صرف بهبود وضعیت مردم آمریکا کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ