مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در پی انتشار کلیپی مبنی ضرب و شتم احدی از سوی مأموران انتظامی اطلاعیه ای را صادر کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
طرهانی گفت: در پی انتشار کلیپی در فضای مجازی مبنی بر قدرت نمایی و درگیری در محله ۱۳ آبان شهرری، موضوع سریعاً بصورت ویژه در دستور کار پلیس اطلاعات این فرماندهی قرار گرفت.
ماموران پلیس در پی دریافت خبری مبنی بر راه اندازی یک باشگاه ورزشی یوگا به صورت مختلط در شهرستان رشت بررسی موضوع را به صورت ویژه در دستور کاذ قرار دادند.
دومین تمرین توپی تیم ملی والیبال ایران روز چهارشنبه هفتم تیر در فضای دوستانه و با نشاط در فرانکفورت برگزار شد.
قاضی ویژه قتل پس از ورود به موضوع دستور پلمب آن واحد را صادر کرد از به زندان فرستادن عامل اصلی این میهمانی که محل را اجاره کرده خبر داد
شهریار- فرمانده انتظامی غرب استان تهران دستور ویژه ای برای دستگیری ضارب آمر به معروف در شهریار صادر کرد.
جانشین فرمانده کل انتظامی کشور افزود: درپی شروع درگیری‌های مرزی از سوی طالبان، سردار احمدرضا رادان، فرمانده کل انتظامی کشور، دستورات قاطعانه لازم، به مرزبانان را ابلاغ و تأکید کرد که شجاعانه و قاطعانه از مرزها دفاع کنند و به هیچ احدی اجازه تعدی و نزدیک شدن به مرزها را ندهند.
ماموران انتظامی که با حیرت به جسد خون آلود روی صندلی عقب خودرو می‌نگریستند، بلافاصله موضوع را به قاضی ویژه قتل عمد اطلاع دادند و راننده پژو را نیز با دستور تلفنی قاضی دکتر صادق صفری بازداشت کردند. طولی نکشید که مقام قضایی به همراه گروهی از کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی عازم پاسگاه انتظامی شد و تحقیقات را در سپیده صبح آغاز کرد.
رئیس‌جمهور به موضوع اصلاحات نظام بانکی پرداخت و با تاکید بر لزوم اصلاح ناترازی بانک‌ها، گفت: اقدامات بانک مرکزی برای جلوگیری از اضافه برداشت بانک‌ها، تصمیم خوبی بوده و این رویه باید با جدیت دنبال شود. باید در وهله اول به بانک‌هایی که اضافه برداشت دارند، اخطار داده شده و در مرحله بعدی با قاطعیت با این موضوع برخورد شود.
سرپرست وزارت آموزش و پرورش در جلسه کمیته منابع انسانی به مراکز نیروی انسانی، سنجش و فناوری این وزارتخانه دستور داد در کوتاه‌ترین زمان ممکن رسیدگی به اعتراضات رتبه‌بندی معلمان به اتمام برسد.
با اعلام این خبر، ماموران پلیس با دستور امیرحسین علیمردان؛ بازپرس ویژه قتل شعبه دهم دادسرای امور جنایی، پای در درمانگاه مورد نظر گذاشتند و با جسد زن سالخورده‌ای مواجه شدند که احتمالا بر اثر "قصور پزشکی" فوت کرده بود.
سخنگوی پلیس با اشاره به اینکه دستگیری عوامل مسمومیت دانش آموزان در دستور کار فوری پلیس است، گفت: تعداد گشت‌های ویژه و تخصصی در اطراف مدارس افزایش می‌یابد.
در پی گزارش‌های متعدد مردمی مبنی بر شرارت‌های سریالی فرد سابقه دار در محدوده جنوب شرق شهر مشهد، شناسایی و دستگیری او به صورت ویژه در دستور کار پلیس مشهد قرار گرفت.
محسنی اژه ای گفت: باید تمهیداتی اتخاذ شود تا ساعات کار بانوان در مراجع قضائی به گونه‌ای باشد که در بازگشت به خانه انرژی و نشاط لازم را برای رسیدگی به مسئولیت‌های خانواده داشته باشند.
در پی انتشار کلیپی مبنی بر ضرب و شتم یکی از شهروندان پلیس طی اطلاعیه ای اعلام داشت؛ بلافاصله دستور ویژه ای برای بررسی دقیق زمان و مکان وقوع و شناسایی متخلفین در صحنه صادر شده است. در ادامه این اطلاعیه آمده است: پلیس به هیچ عنوان رفتار خشن و غیرمتعارف را تأیید نمی‌کند و مطمئناً با عوامل متخلف برابر ضوابط برخورد قانونی خواهد شد./صداوسیما
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: شانزدهم شهریور سال‌جاری طی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر قتل دو شهروند ۵۵ و ۳۰ ساله در حوزه علمیه اهل تسنن حقانی شهرستان ایرانشهر، بلافاصله اکیپی مجرب از کارآگاهان پلیس آگاهی با حضور در صحنه جرم، بررسی موضوع را به‌صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.
یک منبع آگاه در فراجا گفت: در پی انتشار کلیپی در فضای مجازی مربوط به برخورد یکی از مأموران پلیس با یک خانم از سوی مبادی ذی ربط پلیس دستور ویژه پیگیری و رسیدگی به نحوه و چگونگی این موضوع صادر شده است.
یک منبع آگاه از صدور دستور ویژه پیگیری و رسیدگی به نحوه و چگونگی حادثه برخورد یکی از مأموران پلیس با یک خانم خبر داد.
مرکز اطلاع رسانی پلیس پایتخت در مورد فیلم منتشر شده از دستگیری یک خانم توسط ماموران یگان ویژه اعلام کرد دستور ویژه ای مبنی بر رسیدگی به این موضوع از سوی فرماندهان پلیس صادر شده است.
در مورد فیلم منتشر شده از دستگیری یک خانم توسط ماموران یگان ویژه اعلام کرد دستور ویژه‌ای مبنی بر رسیدگی به این موضوع از سوی فرماندهان پلیس صادر شده است.
مرکز اطلاع رسانی پلیس پایتخت در مورد فیلم منتشر شده از دستگیری یک خانم توسط ماموران یگان ویژه اعلام کرد دستور ویژه ای مبنی بر رسیدگی به این موضوع از سوی فرماندهان پلیس صادر شده است.
به دستور بازپرس دادسرای ویژه سرقت تحقیقات از مردان فروشنده طلای کیفی دوباره انجام شد و در این مرحله از تحقیقات آن‌ها که با مدارک پلیسی مواجه شده بودند، به سناریوی دروغین سرقت اعتراف کردند.
در پی انتشار خبری پیرامون وقوع عارضه جسمی برای خانم مهسا امینی در یکی از مراکز پلیس، علی صالحی دادستان تهران ضمن اعلام ورود دادستانی به این پرونده از دستور تشکیل کارگروه ویژه برای بررسی ابعاد پزشکی پرونده خبر داد.
فرمانده انتظامی شهرستان قروه گفت: در پی اطلاع مأموران فرماندهی انتظامی منطقه قروه از وقوع یک فقره درگیری منجر به قتل نوجوان ۱۶ ساله‌ی اهل روستای «اوریه» شهرستان قروه به دلیل اختلافات شخصی با دوستان خود و متواری شدن قاتل از صحنه، این موضوع به طور ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی قرار گرفت.
ماموران پلیس پس از شنیدن اظهارات گروگان و انجام بررسی‌های ویژه ردپای ۴فرد آشنا را در این ماجرا به‌دست آوردند و بازپرس جنایی دستور بازداشت آن‌ها را صادر کرد و هر چهار مظنون توسط پلیس دستگیر شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ