«نمی‌دانم موضوع چیست. من هم این خبر را از طریق رسانه‌ها شنیده‌ام...»
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدافع میانی سرخ‌ها واکنش جالبی به انتقال هری کین به بایرن مونیخ داشت.
محمدحسین کنعانی‌زادگان مدافع پرسپولیس می‌گوید شماره ۶ متعلق به کریم باقری است که یکی از بهترین و کامل‌ترین فوتبالیست‌های تاریخ ایران است.
مدافع پرسپولیس درگذشت بازیکن جوان صنعت نفت آبادان را تسلیت گفت.
مدافع پرسپولیس برای دو همبازی خود در تیم‌های جدیدشان آرزوی موفقیت کرد.
مدافع پرسپولیس به شایعات مربوط به مذاکره با استقلال واکنش نشان داد.
فرشاد فرجی نسبت به حواشی و شایعات پیرامون بیرانوند واکنش نشان داد.
مدافع پرسپولیس در واکنش به فسخ قرارداد بیرانوند گفت: پرسپولیس به عنوان پرطرفدارترین باشگاه ایران، آنقدر درگیر مشکلات اقتصادی است که توان ایجاد ملزومات لازم برای شروع تمرین را ندارد.
مدافع پرسپولیس در واکنش به فسخ قرارداد بیرانوند گفت: پرسپولیس به عنوان پرطرفدارترین باشگاه ایران، آنقدر درگیر مشکلات اقتصادی است که توان ایجاد ملزومات لازم برای شروع تمرین را ندارد.
مدافع پیشین تیم پرسپولیس به شایعه مذاکراتش با این باشگاه برای پوشیدن پیراهن این تیم در فصل بعد واکنش نشان داد.
آچربی تاکید کرد هیچکس حق ندارد تعهد او به تیمی که پیراهنش را به تن کرده، زیر سوال ببرد. او آماده می‌شود با ایتالیا در نیمه نهایی لیگ ملت‌ها به میدان برود.
معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس ضمن اظهار امیدواری مبنی بر ماندن یحیی گل محمدی در پرسپولیس، از ورود افراد اقتصادی به هیات مدیره این باشگاه خبر داد.
مدافع ملی‌پوش ایران به توضیح درباره شایعات اخیر حول بازگشت به لیگ برتر پرداخت.
مدافع تیم فوتبال پرسپولیس از برآورده شدن یکی از آرزوهای کودکی‌اش ابراز خرسندی کرد و بازگشتش به تیم ملی را یک افتخار دانست. این بازیکن همچنین تاکید کرد تیمش به دنبال گرفتن یک جام دیگر است.
مدافع پرسپولیس به پیام تبریک علیرضا جهانبخش واکنش نشان داد.
مدافع ایرانی تیم فوتبال دیناموزاگرب بعد از به ثمر رساندن اولین گل دوران حرفه‌ای خود، گفت: خوشحالی هم‌تیمی‌ها و سرمربی تیم برایم معنای زیادی داشت.
مدافع پیکان واکنش جالبی به ادعای موعود بنیادی‌فرد داور دیدار این تیم با پرسپولیس نشان داد.
بهروز نوروزی‌فر یکی از کارشناسانی بود که در برنامه فوتبال برتر اعتقادی به پنالتی به سود پرسپولیس نداشت و اکنون بعد از همه این ماجراها و جنجال‌ها موعود بنیادی‌فر با انتشار تصاویری از صحنه خطای مدافع پیکان روی پریرا در صفحه شخصی اینستاگرامش از تصمیم خود برای اعلام پنالتی پرده‌برداری کرد و نوشت: "آقای کارشناس این پشت پا زدن را ندیدی!
بنجامین پاوارد، مدافع بایرن مونیخ، بار دیگر به شایعه پیوستنش به باشگاه بارسلونا در تابستان آینده دامن زد.
مدافع گرجستانی پرسپولیس نسبت به اخراج مهاجم برزیلی این تیم مقابل سپاهان واکنش جالبی داشت.
مدافع باشگاه پرسپولیس هم به صف حمایت کنندگان از علی دایی بعد از توهین به او در تلویزیون پیوست.
مدافع چپ پای نساجی با تمجید از عملکرد تیمش در جدال با تراکتور، ابراز امیدواری کرد برابر پرسپولیس نیز بتوانند نمایش خوبی به جا بگذارند.
پادوانی درخواست غرامت خود را در فیفا و در ادامه در CAS مطرح کرد، ولی با دفاعیات انجام شده، فیفا رای خود را به سود باشگاه استقلال اعلام کرد و ثابت شد که هیچ قصور پزشکی در خصوص پادوانی از سوی باشگاه استقلال صورت نگرفته است
مدافع تراکتور مدعی است که به هیچ عنوان برخوردی با مهدی عبدی نداشته و اشتباه داور نزدیک بود تا دو امتیاز حساس را از آنها بگیرد.
مدافع تیم فوتبال استقلال توضیحاتی را در خصوص جدایی‌اش از این تیم ارائه کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ