جوسازی ایتالیا برای اشغال جای تیم ملی در جام‌جهانی!
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مجمع سالیانه فدراسیون تکواندو به ریاست معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان برگزار شد.
اهواز- شهرستان ایذه امروز با وجود جوسازی رسانه‌های ضد انقلاب روز آرامی را پشت سر گذاشت.
محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با تاکید بر اینکه ادعاى ممنوع‌الکاری برخی هنرمندان جوسازی رسانه‌ای است گفت: برنامه‌های اجرای صحنه این هنرمندان منتشر شده و اکثرا در هفته‌های آتی اجرا دارند و این مسئله نشان داد موضوع مطرح شده جوسازی رسانه‌ای است و برای این افراد زمان‌بندی فروش بلیط انجام شده است.
نشست خبری آرش میراسماعیلی در حالی برگزار شد که صدای شعار برخی از افراد علیه رییس فدراسیون جودو به گوش می رسید!
رئیس سازمان انرژی اتمی درباره ادعای رسانه‌های غربی مبنی بر ساخت سایت هسته‌ای در رشته‌کوه‌های زاگرس، اظهار کرد: دشمن صهیونیستی سال‌هاست این اراجیف را می‌گوید و جوسازی ایجاد می‌کند و هر زمان شرایط آنان در منطقه و در محیط خودشان تنگ و سخت می‌شود، این عملیات روانی و ادعا‌ها را تشدید می‌کنند.
در پی فرافکنی ها و جوسازی برخی از سایت های خبری معلوم الحال، گروه صنعتی ایران خودرو برای اولین بار از مسایل پشت پرده این سایت ها پرده برداشت و درباره نیات سوء و منفعت طلبی آنان افشاگری کرد.
خسروی وفا رئیس کمیته ملی المپیک گفت: برای کمیته جهانی جوسازی کرده بودند و آن ها نگران اغتشاشات اخیر و برخی ورزشکاران بودند.
سخنگوی هیئت رئیسه مجلس گفت: طرح مجازات اظهارنظر افراد مشهور پیش از مقامات رسمی هنوز برای بررسی به کمیسیون مربوطه ارجاع نشده است و نباید درباره آن جوسازی کرد.
نماینده مردم سیرجان در مجلس گفت: حضور پرشور و معنادار عاشقان راه و مکتب سردار دل‌ها در سومین سالگرد شهادت آن عزیز نشان داد مردم ما در مسیر اهداف انقلاب حرکت می‌کنند.
معاون امور زنان و خانواده، با تاکید بر اینکه رهبر معظم انقلاب بارها در بیانات خود خواستار چاره اندیشی برای نفی ظلم علیه زنان چه در خانواده ها و چه در جامعه شده بودند، تصریح کرد: ایشان معتقدند که برای حمایت از زنان باید چاره اندیشی کرد و همچنین باز گذاشتن عرصه برای فعالیت بانوان در عرصه های مختلف بسیار مهم است.
سخنگوی وزارت صمت از فعال بودن همه کارخانجات سیمان خبرداد و گفت: امروز یک میلیون و ۱۵۰ هزار تن سیمان عرضه شد.
عین اللهی با اشاره به اینکه امسال ظرفیت جراحان قلب چند برابر سال‌های قبل شده است، تصریح کرد: این خبرها مثل دیگر موضوعات علیه کشور در فضای مجازی منتشر می‌شود و واقعیت ندارد.
فدراسیون فوتبال اعلام کرد: طرح موضوعات‌ کذب و دور از واقعیت که به قصد جوسازی علیه فوتبال ملی ایران انجام گرفته با ارائه مدارک مقتضی در مراجع ذیصلاح بین المللی و ملی پیگیری خواهد شد.
بر اساس گزارش بانک مرکزی کل مانده تسهیلات و سپرده‌های ریالی و ارزی بانک‌ها و مؤسسات اعتباری به تفکیک استان در پایان آبان ماه ۱۴۰۱ افزایش بیش از ۳۰ درصدی را نشان می‌دهد.
شناسایی کتیبه های فارسی در بنگلادش،جوسازی وزارت خارجه کشورهای خارجی درباره ایران، نگرانی هتلداران از وضعیت موجود و تغییر کاربری کاخ مروارید خبرهای حوزه میراث فرهنگی و گردشگری دراین هفته بود.
علیرضا محمد بازیکن سابق پرسپولیس می‌گوید کی‌روش در جام جهانی غرور فوتبال ایران را له کرد.
پیشکسوت استقلال اینبار انتقاد خود را متوجه عضو هیات مدیره و بازیکن اسبق این تیم کرده است.
شیراز - جانشین فرمانده کل انتظامی گفت: نیروهای جان برکف انتظامی از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنند و دشمنان بدانند جوسازی‌های آن‌ها لحظه‌ای پلیس را از مسیر اقتدار منحرف نمی‌کند.
وزیر ورزش و جوانان با بیان این که برخی علیه تیم ملی فوتبال ایران جوزسازی کردند گفت: جامعه ورزش با بصیرت برابر فتنه ها ایستاد.
این رکن استوار با طرح شبهات مغرضانه و دامن زدن به برخی جوسازی های بی پایه و اساس، تضعیف نمی­‌گردد. خبرگان رهبری به عنوان معتمدان ملت بر حسب وظیفه ذاتی، قانونی و شرعی خود شبهه پراکنی ها را بی معنا دانسته و اعلام می دارد سابقه این مجلس وزین حاکی از توجه به شایسته گزینی و انتخاب اصلح بوده است.
هاشمی‌طبا: فیفا با جوسازی و شایعه تعلیق نمی‌کند
باشگاه اسپورتینگ لیسبون پرتغال که فصل گذشته مقاله‌ای توهین آمیز علیه مهدی طارمی منتشر کرده بود، بار دیگر نام مهاجم ایرانی پورتو را برای تحت فشار گذاشتن داوران به میان آورد.
باشگاه اسپورتینگ لیسبون پرتغال که فصل گذشته مقاله‌ای توهین آمیز علیه مهدی طارمی منتشر کرده بود، بار دیگر نام مهاجم ایرانی پورتو را برای تحت فشار گذاشتن داوران به میان آورد.
رئیس هیات مدیره اتحادیه مرکزی مرغداران گفت: قیمت مصوب تخم‌مرغ در مرغداری‌های افزایش نیافته و فروش تخم مرغ با قیمت‌های بالا گرانفروشی است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ