مجمع سالیانه باشگاه فولاد مبارکه سپاهان با حضور اعضای این مجمع برگزار شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مجمع عمومی سالیانه فدراسیون تکواندو روز دوشنبه ۲۶ تیر در سالن فارسی آکادمی ملی المپیک برگزار خواهد شد.
فدراسیون هندبال با حضور معاون وزیر و نماینده کمیته ملی المپیک، مجمع عمومی سالیانه خود را برگزار کرد.
فدراسیون هندبال با حضور معاون وزیر و نماینده کمیته ملی المپیک، مجمع عمومی سالیانه خود را برگزار کرد.
با وجود حضور اعضای مجمع فدراسیون کارگری از ساعت 10 صبح در سالن فارسی آکادمی ملی المپیک، هنوز مجمع سالیانه آغاز نشده است.
جلسه مجمع عمومی عادی سالیانه شركت سایپادیزل برای سال مالی منتهی به 29 اسفند 1401 همراه با مجمع عمومی فوق العاده این شرکت، با حضور بیش از 53 درصد از سهامداران حقیقی و حقوقی روز یکشنبه 28 خرداد ماه در محل سالن همایش صنعتگران این شرکت برگزار شد.
پس از اخذ رای از اعضای مجمع ترکیب هیات رئیسه هیات فوتبال استان مشخص شد.
مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت راهبرد هوشمند شهر برگزار شد
مجمع سالیانه فدراسیون تیراندازی در مشهد برگزار شد و در این مجمع خبرگان ورزشی و خزانه دار رای گرفتند.
مجمع سالیانه کنفدراسیون ورزش های بیلیاردی غرب آسیا با حضور هاشم اسکندری در بحرین برگزار شد.
روز ۲۷ مهر ۱۴۰۱ مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت سرمایه گذاری تأمین اجتماعی با حضور ۸۸.۷ درصد سهامداران برگزار شد. گزارش نبض بورس از این مجمع را بخوانید.
خاویر تباس به حرف های انتقادی تند فلورنتینو پرز علیه لالیگا در مجمع سالانه اعضای رسمی باشگاه رئال مادرید واکنش نشان داد.
مجمع عمومی و سالیانه فدراسیون تنیس روی میز با حضور معاون توسعه ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش و در غیاب نماینده کمیته ملی المپیک برگزار شد.
مجمع عمومی سالیانه فدراسیون بولینگ و بیلیارد امروز در کمیته ملی المپیک برگزار شد.
مدیرکل فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری، از آغاز ارائه خدمات گردشگری و کمک هزینه سفر به بازنشستگان و وظیفه بگیران کشوری خبر داد.
با این که موی بینی ممکن است ناخوشایند باشد، اما هرگز نباید مو‌های بینی خود را از ریشه بکنید یا موم و وکس بزنید، چرا که انجام این کار می‌تواند باعث ایجاد مشکلاتی در مغز شود.
منابع فلسطینی شامگاه دوشنبه از درگیری بین فلسطینی ها و نظامیان صهیونیست در جنین خبر دادند.
رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار در حاشیه نشست کمیسیون بازار پول و سرمایه در اتاق بازرگانی ایران خبرهای مهمی برای سهامداران اعلام کرد.
شاخص کل بورس روز یکشنبه ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ در نهایت با افزایش ۲۵۵۷۹ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۲۸۴ هزار و ۵۷۴ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز دوشنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ را بخوانید.
شاخص بورس امروز ۳۸ واحد افت داشت و در نهایت به سطح یک میلیون و ۲۸۴ هزار واحد رسید، در روز افت اندک شاخص کل، ارزش سهام عدالت چقدر شد؟
طبق تحلیل کارشناسان، بورس همچنان در انتظار و ابهام به سر می برد. اما آیا با آغاز اسفند ماه و آغاز فروش شرکت‌ها روزهای سخت‌تری در انتظار سهامداران خواهد بود؟
یک کارشناس بازار سیمان گفت: با معاملات گواهی سپرده‌ سیمان همسو با عرضه مستمر این محصول در بازار فیزیکی بورس کالا، شمار مشتریان کارخانه‌ها تا ۱۰ برابر افزایش یافته است.
در مورخه ۲۴ مرداد ۱۴۰۰ بود که مدیریت عملیات بازار ابزار‌های نوین با انتشار اطلاعیه‌ای مهم از تغییر زمان بندی معاملات صندوق‌های سرمایه‌گذاری قابل معامله (ETF) و اوراق بدهی در بورس تهران خبر داد. حالا بعد از گذشت شش ماه دوباره قرار است زمان معاملات صندوق های ETF به حالت قبل باز گردد.
سهام عدالت در هفته سوم اسفندماه در حالی با افزایش ارزش مواجه شد که شاخص‌های بورس امروز همگی مثبت بودند و همراستا با رشد ۱.۳۸ درصدی شاخص بورس، ارزش سهام عدالت ۱.۷ درصد افزایش یافت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ