کریم بنزما فاتح توپ طلا شد و عنوان خودش را از زین‌الدین زیدان دریافت کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کریم بنزما که زندگی جدیدی را در عربستان آغاز کرده، از بی‌ام‌و جدیدش که 625 اسب بخار قدرت دارد، رونمایی کرد.
رئیس باشگاه الاتحاد جده معتقد است که لیگ عربستان به دلیل سطح بالای خود و رقابت هیجان‌انگیز بین باشگاه‌ها برای جذب ستاره‌ها بسیار جذاب شده است.
کریم بنزما با ۴۰۰میلیون یورو پیراهن الاتحاد را پوشید
کریم بنزما دوساله و با ۴۰۰میلیون یورو به الاتحاد پیوست
کریم بنزما از رئال مادرید به الاتحاد پیوست
بنزما: من زمانی که به رئال آمدم یک نوجوان بودم با رویاهای زیاد. اکنون جام های زیادی با رئال به دست آورده ام و به دستاوردها و مسیر خود با رئال افتخار می کنم.
کریم بنزما نشانی از آن ستاره درخشان فصل گذشته ندارد و افت او کاملا به ضرر رئال تمام شده است. اگر رئال بدون جام بماند، مدیران رئال در مورد ستاره فرانسوی صحبت‌هایی جدی خواهند داشت.
مارکا امروز نوشت که لیونل مسی برای دومین بار در دوران فوتبالش برنده جایزه بهترین بازیکن سال فیفا شده و کریم بنزما را در این راه شکست داده است.
فوری از اکیپ فرانسه؛ کریم بنزما، برنده توپ طلای 2022 ، به دلیل اختلاف با دیدیه دشان برای دیدار فینال مقابل آرژانتین به قطر نمی‌آید. بنابراین مراسم اهدای مدال شرکت نخواهد کرد
کریم جزیری، مدیر برنامه های کریم بنزما به گزارش جنجالی نشریه اکیپ در مورد برنده توپ طلای 2022 واکنش تندی نشان داد.
مهاجم فرانسوی و برنده توپ طلا، پس از مصدومیت در اردوی فرانسه از همراهی تیم ملی کشورش در جام جهانی قطر بازماند.
کریم بنزما همواره مورد توجه هواداران فوتبال و مسلمانان بوده است. او بالأخره برنده توپ طلای سال شد و به آرزوی کودکی‌اش رسید. به این بهانه نگاهی به حواشی جالب این شخصیت داشته‌ایم.
کریم بنزما، برنده توپ طلای 2022، می‌گوید در سال 2009 باشگاه‌هایی مثل بارسا، یونایتد، اینتر و میلان به دنبال جذبش بودند ولی او با چشم‌های باز رئال مادرید را انتخاب کرد.
توپ طلای امسال به کریم بنزما رسید. ستاره فرانسوی رئال مادرید همانطور که انتظار می‌رفت روی سن رفت تا برای اولین بار توپ طلایی‌رنگ را به دست بگیرد.
برای نخستین بار بعداز ۱۶سال مسی و رونالدو بین ۱۰ بازیکن برتر سال فوتبال نبودند. این یعنی به پایان عصر دو غول فراموش نشدنی تاریخ فوتبال رسیدیم. برای اولین بار هم توپ طلا به یک مسلمان رسید
توپ طلای امسال به کریم بنزما رسید. ستاره فرانسوی رئال مادرید همانطور که انتظار می‌رفت روی سن رفت تا برای اولین بار توپ طلایی‌رنگ را به دست بگیرد.
کریم بنزما مهاجم تیم رئال مادرید جایزه توپ طلای سال ۲۰۲۲ فوتبال جهان را به دست آورد.
دوشنبه شب مراسم اهدای توپ طلای فرانس فوتبال در شهر پاریس انجام می‌شود و کریم بنزما برنده احتمالی این جایزه است.
داوید آلابا، ستاره اتریشی رئال، گفت که اطمینان داشت روبرت لواندوفسکی در بارسلونا می درخشد. او همچنین مطمئن است که کریم بنزما برنده توپ طلا خواهد شد.
چند منبع اسپانیایی امروز فهرست نهایی توپ طلا 2022 را منتشر کردند. فهرستی که در آن کریم بنزما برنده توپ طلا شده و در آن چند مورد جالب هم به چشم می خورد.
چند منبع اسپانیایی امروز فهرست نهایی توپ طلا 2022 را منتشر کردند. فهرستی که در آن کریم بنزما برنده توپ طلا شده و پس از او نیز سادیو مانه و وینیسیوس قرار دارند.
رودریگو گوئس، ستاره برزیلی رئال مادرید، معتقد است تیمش می‌تواند در غیاب کریم بنزما هم برابر سلتیک پیروز شود.
لیونل مسی، ستاره باتجربه پاری سن ژرمن، معتقد است توپ طلای امسال قطعا به کریم بنزما خواهد رسید.
باستین شواین اشتایگر، اسطوره فوتبال آلمان، از همین حالا جایزه توپ طلای سال 2022 را به کریم بنزما اهدا کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ