پنهان‌کاری فدراسیون در انصراف از میزبانی جام ملتها
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ناوشکن زاموالت با طراحی پنهان‌کار قرار بود به نقطه عطفی در نیروی دریایی آمریکا تبدیل شود. این ناوشکن با اینکه ۴۰ درصد بزرگتر از ناوشکن آرلی‌برک است، سطح مقطع راداری به اندازه یک قایق کوچک ماهیگیری دارد.
یک موشک کروز پنهان‌کار با طراحی رادارگریز که تا ۵۰۰ کیلومتر برد دارد و با موتور توربوفن به سرعتی ۰.۹۵ ماخ می‌رسد و در ارتفاع پایین به سمت هدف پرواز می‌کند. این موشک هواپرتاب در اصل برای شلیک از جنگنده‌های یوروفایتر تایفون، تورنادو، اف ۱۸ و اف ۱۵ طراحی و ساخته شده است.
با شنیدن نام هواگرد بال‌دیس پنهان‌کار ناخودآگاه یاد بی-۲ اسپریت می‌افتیم، اما سال‌ها پیش از آن آلمان نازی طرح ساخت بمب افکن بال دیس جت را در سر می‌پروراند.
باشگاه تاتنهام هیچ اطلاعاتی در مورد هتل محل اقامتش در بانکوک تایلند منتشر نکرده و دلیل این پنهان‌کاری نامشخص است.
باشگاه استقلال اعلام کرده است قرارداد دروازه بان این تیم سفید بسته شده است. درحالی که همین باشگاه برای جذب گلر پرسپولیس چند ده میلیارد تومان پیشنهاد داده بود.
این پهپاد که از یک موتور توربوفن رولز رویس استفاده می‌کند دارای بدنه‌ای با قابلیت پنهانکاری است. MQ-۲۵ Stingray ساخت کمپانی بویینگ بوده و یک پهپاد عمدتاً سوخت رسان است که برای سوخت رسانی به دیگر هواپیما‌ها و پهپاد‌ها در آسمان طراحی شده است. طول آن ۱۹ متر و طول بال هایش ۱۲ متر است.
افعی کوچک هندی ماری پرخاشگر است و به دلیل ماهیت پنهان‌کارش اغلب به شکلی ناخواسته با انسان روبه‌رو شده و در حمله درنگ نمی‌کند.
باید پرسید دولت از چه می‌ترسد که آمار‌های اقتصادی را منظم و شفاف منتشر نمی‌کند؟ شاید هم فکر می‌کند حبس کردن گزارش رشد تورم، جلوی آشکار شدن آن را می‌گیرد؟ در این صورت فکر نمی‌کند مردم رشد تورم یا افزایش اجاره بهای مسکن را در متن جامعه حس می‌کنند و منتظراعلام فلان آمار رسمی نمی‌مانند تا از آن دریچه بفهمند قیمت‌ها چقدر رشد کرده است.
اس ۵۰۰ باید به توانایی مقابله با پیشرفته‌ترین جنگنده‌های پنهان‌کار نسل پنجم و هدف قرار دادن ماهواره‌های در مدار مجهز می‌شد.
در طول سال‌های گذشته موضوع درآمد‌های هنگفت ناشی از بیلبورد‌های شهری، بار‌ها از سوی رسانه‌ها و حتی اعضای شورای شهر تهران و مدیران و کارشناسان شهری مطرح شده است، اما شاید روز هفدهم شهریور سال ۹۲ را بتوان نقطه آغاز افشاگری علیه این پرونده و سازمان در پس سایه زیباسازی دانست. روزی که فاطمه دانشور، عضو شورای شهر چهارم تهران آشفته و خشمگین از سالن جلسه غیرعلنی شورا خارج شد و بعد یکراست به سمت خبرنگاران آمد تا از نقش بیلبورد‌های شهری در سیاست پرده بردارد.
این بمب‌افکن سوپرسونیک که قرار است مکملی برای بمب‌افکن استراتژیک اچ ۲۰ باشد، پرنده‌ای پنهان‌کار است که توانایی‌های رزمی یک جنگنده را با قدرت کوبنده بمب‌افکن ترکیب می‌کند.
بی ۲۱ ریدر بمب‌افکن پنهان‌کاری است که توانایی حمل سلاح هسته‌ای و مهمات متعارف را دارد و با برد بالا و توانایی حمل حجم بالای سلاح در رده تجهیزات نظامی استراتژیک طبقه‌بندی می‌شود.
ترکیه پروژه ساخت جنگنده نسل پنجم خود را دنبال می‌کند و به تازگی تصاویری از آزمایش‌های اولیه آن روی باند فرودگاه منتشر کرده است.
طی دو سال گذشته و در میان گزارش‌های متعدد مبنی بر سوء استفاده از کودکان زیر سن قانونی در کلیسای لهستان، واتیکان چندین مقام عالی رتبه کلیسا را به دلیل پنهان‌کاری درباره این موضوع خلع لباس یا تحریم کرده است.
پزشک روسای جمهور سابق آمریکا می‌گوید سلامت روانی رئیس‌جمهور کنونی این کشور وخیم شده، اما کاخ سفید حقیت را از مردم پنهان می‌کند.
خبر‌ها حاکی از آن است که طرح صیانت از فضای مجازی با پنهانکاری تمام در کمیسیون مشترک تصویب شده و آماده ارسال به شورای نگهبان است.
کاربران بیان داشتند اصل خصوصی‌سازی مسئله‌ای قابل فهم است، اما پنهان‌کاری و مصونیت قضایی در آن می‌تواند کار را همچون موارد دیگری در گذشته به انحراف بکشاند.
روسیه تا کنون از دو جنگنده نسل پنجمی سوخو ۵۷ و سوخو ۷۵ رونمایی کرده است. گرچه سوخو ۵۷ به صورت محدود در جنگ اوکراین مورد استفاده قرار گرفت، اما سوخو ۷۵ با عملیاتی شدن هنوز فاصله دارد.
پنهان‌کاری فرزندان تبعات جبران ناپذیری دارد و ممکن است آینده آنان را به مخاطره بیندازد. هنگامی که فرزندان از سنین کودکی با پنهان کاری خو می‌گیرند ممکن است در نوجوانی و جوانی نیز با همین رویه، اشتباهات کوچک و بزرگ خود را از خانواده پنهان کنند.
مسعود تجریشی گفت: مردم همراه هستند و تجربه نشان داده هرکجا صادقانه با مردم صحبت کرده‌ایم، توانسته‌ایم حقیقت را بگوییم و اگر مردم احساس کنند که قرار است چه کاری انجام شود، حتما همراهی می‌کنند، اما در موضوع آلودگی هوا به نحوی وارد موضوع شدیم که همه داریم زجر می‌کشیم.
بی ۲۱ ریدر بمب‌افکن پنهان‌کاری است که توانایی حمل سلاح هسته‌ای و مهمات متعارف را دارد و با برد بالا و توانایی حمل حجم بالای سلاح در رده تجهیزات نظامی استراتژیک طبقه‌بندی می‌شود.
نایب رئیس دوم فدراسیون‌ فوتبال اعلام کرد قدم‌های مثبتی برای رفع تعلیق ایران برداشته شده است.
آیا خانم معاون، آن هم در دولتی که بسیار سختگیرانه درباره فضای اینترنت رفتار می‌کند تولید و ارائه خدمات فیلترشکن را مصداق فعالیت دانش‌بنیان می‌داند؟ ایشان اگر در بسیاری از نظام‌های حقوقی دیگر جهان مسئولیت داشت امروز به خاطر همین اظهارنظر گمراه کننده و غیرواقعی نه فقط باید استعفا می‌داد بلکه در معرض پیگرد قانونی هم قرار می‌گرفت.
فیلم سینمایی «بدرود / Farewell» ساخته لولو وانگ فیلمساز چینی، روایتی از کوشش برای یک پنهان‌کاری دسته جمعی درباره اتفاقی تلخ است؛ پنهان‌کاری که از سر مصلحت انجام می‌شود اما فرجامش مطابق با پیش‌بینی‌ها نیست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ