علی فتح‌الله زاده معاون جدید باشگاه استقلال را منصوب و مشغول به کار کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون زنان ریاست جمهوری درباره صدور دستور بازگشت گشت ارشاد گفت: این دستور را من نشنیده ام، معاونت زنان دستگاه اجرایی نیست و این موضوع را باید از وزارت کشور که نیروی اجرایی هستند بپرسید.
معاون ورزشی سابق باشگاه پرسپولیس که مدتی است از این باشگاه جدا شده، فقط در صورت برآورده شدن یکی از شروط اصلی خود کار در پرسپولیس را از سر می‌گیرد.
معاون ورزشی سابق باشگاه پرسپولیس که مدتی است از این باشگاه جدا شده، فقط در صورت برآورده شدن یکی از شروط اصلی خود کار در پرسپولیس را از سر می‌گیرد.
اصفهان- معاون اداره کل فرودگاه‌های استان اصفهان گفت: کاروان حجاج اصفهانی و چهارمحالی و بختیاری طی دو مرحله تا ۲۴ تیرماه از مبدا جده و مدینه وارد فرودگاه شهید بهشتی اصفهان خواهند شد.
معاون طبیعی محیط زیست استان سمنان با گلایه از کم توجهی برخی دستگاه‌ها در اجرای طرح حفاظت از یوزپلنگ آسیایی خواستار تسریع در افزایش روشنایی و نصب دوربین‌های کنترل سرعت در این محدوده پرحادثه شد.
رئیس جمهور پس از سفر فشرده و پرکار ۵ روزه به آمریکای لاتین که به دعوت رسمی رؤسای جمهور «ونزوئلا، نیکاراگوئه و کوبا» صورت گرفت، عصر امروز جمعه به تهران بازگشت.
معاون وزیر حج عربستان بر دنبال کردن سازوکار تعیین تعداد حجاج هر کشور از سوی این وزارتخانه با هدف بازگرداندن این آمار به تعداد پیش از همه گیری کرونا تاکید کرد.
معاون وزیر خارجه روسیه از شرط این کشور برای بازگشت مسکو به تعهداتش ذیل پیمان «استارت نو» رونمایی کرد.
معاون حقوق عامه دادستان کل کشور گفت: سال گذشته معادن متعددی که تعطیل یا نیمه تعطیل بودند با تلاش دادستان‌های محلی در سراسر کشور به چرخه تولید و فعالیت بازگشتند.
معاون امور بین‌الملل قوه قضائیه و دبیر ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران،گفت: اسدی تا ساعاتی دیگر در تهران خواهد بود.
معاون امور بین‌الملل قوه قضائیه و دبیر ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران،گفت:اسدی تا ساعاتی دیگر در تهران خواهد بود.
اصفهان- معاون اداره کل هواشناسی اصفهان با اشاره به فعال شدن پدیده گرم اقیانوسی از نیمه اردیبهشت، گفت: بازگشت اِل‌نینو بارش‌های زودهنگام و مطلوبی را در پاییز برای اصفهان به ارمغان می‌آورد.
حامد افضلی معاون امور بین‌الملل باشگاه استقلال با انتشار یک استوری، از تنها راه حضور استقلال در آسیا پرده برداری کرد.
معاون وزیر خارجه روسیه می گوید در صورت تداوم رویکرد فعلی آمریکا در قبال این کشور، احیای پیمان استارت نو امری دور از تصور است.
معاون رئیس شورای حاکمیتی سودان اعلام کرد که زمان بازگشت نظامیان به پادگانها فرا رسیده است.
معاون مرکز تعاملات بین الملل معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری جزئیات بازگشت ایرانیان غیر مقیم در ۳ماهه دوم سال ۱۴۰۱ را تشریح کرد.
معاون دفتر فنی و مهندسی نیروگاه بعثت از وارد مدار شدن واحد شماره ۳ این نیروگاه، پس از انجام تعمیرات دوره‌ای و اتصال به شبکه سراسری خبر داد.
معاون محیط زیست طبیعی گفت: اصل حفاظت که نگه داشت ذخایر ژنی این مناطق بوده محقق شده ولی مشکلات خاصی که در حوزه تعارضات نیز وجود دارد باید به شکل ویژه ای مورد بررسی قرار گیرد.
معاون بهره‌برداری از سیستم‌های حمل و نقل و محدوده‌های ترافیکی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران درباره نحوه محاسبه هزینه‌ها در پارک حاشیه‌ای هوشمند گفت: سیستم پارک حاشیه‌ای هوشمند نظیر طرح ترافیک برحسب پلاک خوانی است. در صورت پارک خودرو، سیستم پلاک را رصد می‌کند و بدهی در سایت «تهران من» هر فرد طبق مدت زمان پارک خودرو، نشان داده می‌شود.
معاون ورزش بانوان سازمان شهرداری تهران گفت: بسیاری از مجموعه‌ها بعد از کرونا از کار افتاده بودند که به تازگی به چرخه برگشته‌اند.
علی فتح‌الله زاده از علی امیری درخواست کرده تا به عنوان قائم مقام جدید باشگاه فعالیت خود را آغاز کند.
شیراز - معاون وزیر آموزش و پرورش گفت: بیش از ۱۲۷ هزار دانش آموز بازمانده از تحصیل شناسایی شدند و با حضوری شدن مدارس به کلاس هاس درس بازگشتند.
معاون رئیس‌جمهور گفت: امروز بیش از یک میلیون بشکه در روز نفت می‌فروشیم و دولت توانسته بسیاری از پول‌های بلوکه شده نفتی را به خزانه کشور برگرداند. با این پول‌های برگردانده شده هم بخشی از بدهی دولت به صندوق‌های بازنشستگی را پرداخت کردیم.
معاون آموزش و مشارکت های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست گفت: دوره سیزدهم جایزه ملی محیط زیست ، امسال توسط معاونت آموزش و مشارکت های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست برگزار خواهد شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ