دفتر دادستان کل مکزیک روز یکشنبه اعلام کرد در حال بررسی نحوه خرید نرم افزار جاسوسی پگاسوس توسط دولت قبلی است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس‌جمهور مکزیک اعلام کرد که به‌دلیل قرابت مکانی، همکاری با کشورهای آمریکای شمالی برای مکزیکوسیتی اولویت دارد.
رئیس جمهور مکزیک می‌گوید که بحث درباره صلح در اوکراین تنها زمانی منطقی است که هم کی‌یف و هم مسکو در آن مشارکت داشته باشند.
خایمه لوزانو که به عنوان سرمربی موقت هدایت مکزیک در جام طلایی کونکاکاف 2023 را بر عهده داشت، اعلام کرد آماده حضور در این سمت به عنوان سرمربی دائمی است.
تیم ملی مکزیک با پیروزی 1-0 مقابل پاناما به مقام قهرمانی گلدکاپ 2023 دست یافت.
آنچیلادا رژیمی نسخه‌ای از غذای سنتی مکزیکی، آنچیلادا است که برای سلامتی بیشتر و مناسب برای افرادی که رژیم دارند، اصلاح شده است. آنچیلادا‌ها معمولاً تورتیلا‌های ذرت هستند که دور موادی پیچیده می‌شوند، که می‌تواند شامل مواد مختلفی مانند گوشت، پنیر، لوبیا و سبزیجات باشد و سپس با سس آنچیلادا پوشانده شود. در این مطلب شما را با دستور تهیه این غذای خوشمزه آشنا می‌کنیم.
تعدادی از نمایندگان مجلس مکزیک و همچنین یک نماینده از پارلمان ارمنستان روز دوشنبه در مجلس شورای اسلامی حاضر شدند. این نمایندگان خارجی مورد استقبال نمایندگان در مجلس قرا گرفتند.
فدراسیون جهانی تکواندو، مکزیک را به عنوان میزبان دهمین دوره رقابت های پاراتکواندو قهرمانی جهان در سال ۲۰۲۳ انتخاب و معرفی کرد.
فدراسیون جهانی تکواندو، مکزیک را به عنوان میزبان دهمین دوره رقابت‌های پاراتکواندو قهرمانی جهان در سال 2023 انتخاب و معرفی کرد.
کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی قطر گفت که تلاش می کند تا سطح فنی تیمش به تیم های بزرگ جهان نزدیک شود.
رئیس جمهور سابق آمریکا در جریان کارزار انتخاباتی خود برای بازگشت به کاخ سفید، مدعی شده که برای مبارزه با «کارتل‌های مواد مخدر مکزیک، مجموعه‌ای از گزینه‌های نظامی را روی میز دارد!»
مقامات مکزیکی روز دوشنبه اعلام کردند که چهار شهروند آمریکایی پس از عبور از مکزیک برای خرید دارو توسط افراد مسلح ناشناس مورد حمله قرار گرفته و ربوده شدند.
در عملیات بازداشت رئیس یک کارتل مواد مخدر در مکزیک، دست کم ۲۹ نفر از جمله ۱۰ پلیس کشته شدند.
بسیاری از مردم مکزیک همچنان از عملکرد تاتا مارتینو، سرمربی سابق این تیم، برابر آرژانتین عصبانی هستند.
یک روز تا وداع فوتبال با جام جهانی ۳۲ تیمی باقی مانده و از روز دوشنبه، شمارش معکوس برای جام جهانی ۴۸ تیمی آغاز خواهد شد - رقابتی که چهار سال بعد به میزبانی ایالات متحده، مکزیک، و کانادا برگزار خواهد شد. در مورد شکل برگزاری جام جهانی ۴۸ تیمی حرف و حدیث‌های زیادی مطرح می‌شود و احتمالات زیادی هم وجود دارد که موافقان و مخالفان هر یک، استدلال‌هایی را برای دیدگاه خود مطرح می‌کنند. روز گذشته نیز اینفانتینو، رییس فیفا، اعلام کرد هنوز به جمع‌بندی دراین خصوص نرسیده است.
مشخص شده است که داشتن صنعت کشاورزی پیشرفته در مکزیک و قاره آمریکا به قرن‌ها پیش و مدت‌ها قبل از استعمار اسپانیا در سال ۱۵۱۹ بر می‌گردد. قبل از ورود اسپانیایی‌ها، سیستم کشاورزی در منطقه‌ای با وسعت ۹۵۸۰ کیلومتر مربع، در ارتفاعات فلات مرکزی این کشور وجود داشته و مواد غذایی جمعیت زیادی را در آن زمان تامین می‌کرده است.
پارلمان مکزیک بعد از آن که اقدام مسی را اهانت به پیراهن تیم ملی فوتبال این کشور تلقی کرد، ورود این فوق ستاره آرژانتینی به خاک مکزیک را ممنوع کرد.
تیم ملی مکزیک برابر عربستان به برتری ۲ بر یک رسید تا یکی دیگر از نمایندگان فوتبال آسیا از دور مسابقات حذف شود.
دردسرهای هروه رنار برای انتخاب ترکیب مورد نظر خودش در مسابقه روز پایانی گروه سوم مقابل مکزیک همچنان ادامه دارد.
روبرت لواندوفسکی شب گذشنه یک پنالتی حساس برابر مکزیک را از دست داد تا همچنان برای گلزنی در جام جهانی ناکام باشد.
دیدار تیم های ملی فوتبال مکزیک و لهستان در گروه سوم مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر با تساوی به پایان رسید.
گی‌یرمو اوچوآ معتقد است مکزیک از جام های جهانی قبل درس گرفته و کاملا آماده رویارویی با روبرت لواندوفسکی و یارانش است.
شماری از اعضای فرقه یهودی لِو طاهور در جنوب مکزیک که به اتهام قاچاق مواد مخدر و جرایم جنسی دستگیر شده بودند از بازداشت فرار کردند.
لوبیا سیاه یکی از غنی‌ترین انواع حبوبات در جهان است. مبدأ آن به کشور‌های آمریکای مرکزی و جنوبی همچون مکزیک و برزیل برمیگردد و در تهیه و طبخ بسیاری از غذا‌های بومی این مناطق مورد استفاده قرار می‌گیرد.
این ویدیوآرت تاکنون افتخاراتی کسب کرده است که از آن جمله می‌توان به جایزه بهترین موزیک ویدیو در فستیوال بین‌المللی مستقل ونکوور کانادا، جایزه بهترین سولو آرتیست در فستیوال بین‌المللی موزیک ویدیوی آندرگراند (زیرزمینی) پاریس فرانسه، جایزه بهترین جلوه‌های ویژه موزیک ویدیو اواردز پراگ چک، تقدیر ویژه هیات داوران و راهیابی به بخش نهایی بهترین موزیک ویدیو اواردز لندن انگلستان، جایزه بهترین موزیک ویدیو در فستیوال بین‌المللی آرت بلاکس مسکو و جایزه بهترین موزیک ویدیو، مستند، نویسندگی و کارگردان مرد موزیک ویدیو اواردز رم ایتالیا اشاره کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ