آرسنال با پیروزی 1-0 در خانه لیدزیونایتد، جایگاهش در صدر جدول لیگ برتر را تثبیت کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هواداران لیدز که امشب در خانه شاهد شکست 4-1 تیم‌شان مقابل تاتنهام بودند در پایان بازی وستون مک‌کنی، ستاره آمریکایی تیم‌شان را به شدت مورد فحاشی قرار دادند.
اورتون با پیروزی 1-0 مقابل بورنموث توانست در لیگ برتر بماند و تیم‌های لسترسیتی و لیدز به دسته پایین‌تر سقوط کردند.
شکست 3-1 لیدز مقابل وستهم باعث شد بقای این تیم در لیگ برتر به نتایج دو تیم اورتون و لسترسیتی در هفته آینده بستگی پیدا کند.
سم آلاردایس، سرمربی لیدز، می‌گوید تیمش مقابل منچسترسیتی عملکردی بهتر از رئال مادرید داشت و مثل رئالی‌ها در بازی با تیم پپ گواردیولا «له» نشد.
هواداران منچسترسیتی امشب در استادیوم اتحاد بعد از پیروزی 2-1 مقابل لیدز، علیه سرمربی جدید این تیم سم آلاردایس شعارهای تمسخرآمیز سر دادند.
منچسترسیتی در هفته سی و پنجم لیگ برتر موفق شد لیدز را با مربی جدیدش سم آلاردایس با پیروزی 2-1 شکست دهد.
باشگاه لیدز یونایتد با توجه به نتایج ضعیف در لیگ برتر انگلیس، خود را برای ایجاد تغییر در کادر فنی تیم آماده می‌کند.
بازیکنان لیدز از هواداران این تیم عذرخواهی کردند که دیشب قبل از شروع دیدارشان مقابل بورنموث به تشویق‌های آنها بی‌اعتنایی کردند.
لیورپول امشب موفق شد میزبان خود لیدزیونایتد را با دبل ژوتا و صلاح 6-1 شکست دهد.
میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، بعد از پیروزی 4-1 تیمش مقابل لیدز به ستایش از گابریل ژسوس پرداخت که در این بازی دو گل برای توپچی‌ها به ثمر رساند.
آرسنال با پیروزی 4-1 مقابل لیدز، برتری 8 امتیازی‌اش در صدر جدول لیگ برتر را حفظ کرد.
گراهام پاتر، سرمربی چلسی، بعد از پیروزی 1-0 مقابل لیدز گفت این پیروزی در آستانه بازی بزرگ در لیگ قهرمانان به تیمش روحیه و انگیزه می‌دهد.
چلسی در هفته بیست و ششم لیگ برتر در خانه خود به مصاف لیدز رفت و بعد از سه شکست پیاپی موفق شد با نتیجه 1-0 به پیروزی برسد.
اریک تن‌هاخ بعد از پیروزی 2-0 تیمش مقابل لیدز به ستایش از مارکوس رشفورد ستاره گلزن تیمش پرداخت و گفت از او خواسته در همه بازی‌ها با همین تمرکز به میدان برود و گلزنی کند.
منچستریونایتد در خانه لیدز به مصاف این تیم رفت و موفق شد حریف را 2-0 شکست داده و موقتا به رتبه دوم جدول صعود کند.
منچستریونایتد که در یک بازی عقب‌افتاده لیگ برتر در اولدترافورد به مصاف لیدز رفته خیلی زود دروازه‌اش را مقابل این تیم که مربی‌اش را به تازگی از دست داده باز شده دید.
درحالیکه میکل آرتتا به جذب وستون مک‌کنی از یوونتوس اصرار دارد اما لیدز هم مذاکره با باشگاه ایتالیایی را آغاز کرده و در صدد است هافبک آمریکایی را زودتر از آرسنال برباید.
سیتی با پیروزی سه بر یک مقابل لیدزیونایتد به رتبه دوم لیگ برتر انگلیس صعود کرد.
دیدار برابر لیدز از جذابیت خاصی برای ارلینگ هالند، ستاره منچسترسیتی، برخوردار است.
لیورپول در دیداری خانگی با نتیجه 2-1 مقابل لیدز شکست خورد.
هواداران لیدز بعد از شکست دیروز مقابل لسترسیتی علیه سرمربی‌شان، جسی مارش، شعار داده و خواهان بازگشت مارچلو بیلسا به این تیم شدند.
میکل آرتتا بعد از پیروزی 1-0 آرسنال مقابل لیدز از شاگردانش ستایش کرد و گفت با وجود ضعیف بازی کردن در نیمه دوم آنها با شخصیت و شجاعت توانستند سه امتیاز بدست بیاورند.
عملکرد ضعیف رحیم استرلینگ در جریان شکست 3-0 چلسی مقابل لیدز هواداران این تیم را نگران کرده و باعث شده او از سوی برخی هواداران به تیمو ورنر تشبیه شود.
چلسی در روزی که اصلا در اندازه نام خودش ظاهر نشد، 0-3 در خانه لیدزیونایتد شکست خورد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ