معاون امور توانبخشی سازمان بهزیستی کشور گفت: در حال حاضر بیش از ۲۲۱ هزار معلول دارای آسیب بینایی خفیف، متوسط و شدید تحت پوشش سازمان بهزیستی کشور هستند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اصفهان- مدیرکل گمرکات استان اصفهان از واردات ۲۲۱ میلیون و ۱۴ هزار دلار کالا به این استان طی چهار ماهه ابتدای امسال خبرداد.‌
قطعات کشاورزی باید بهم پیوسته شوند تا قیمت تمام شده محصولات نهایی در صنایع تبدیلی رقابتی شود؛ علاوه بر اینکه نوسازی تجهیزات و ماشین آلات کشاورزی از دیگر ضروریات این بخش است.
القاصی مهر گفت: پرونده قاچاق ۴۳ هزار فرانک سوئیس در شعبه دوم تعزیرات حکومتی شهرری رسیدگی شد. شعبه رسیدگی کننده متهم را به ضبط ارز و پرداخت ۲۰ میلیارد و ۲۲۱ میلیون ریال جریمه محکوم کرد.
شاخص کل بورس روز دوشنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۲ در نهایت با افزایش ۱۳۰۴ واحدی بر روی کانال دو میلیون و ۱۶۴ هزار و ۲۲۱ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز سه شنبه ۳۰ خرداد ۱۴۰۲ را بخوانید.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: دولت سیزدهم برای امسال ۲۲۰ هزار میلیارد تومان (همت) تسهیلات از محل منابع عمومی برای پرداخت حقوق بازنشستگان پیش بینی کرده است.
مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی اعلام کرد که در سال ۱۴۰۱ با تکیه بر توان و دانش جوانان ایرانی، بیش از ۲۲۱ هزار و ۱۷۱ میلیون مترمکعب گاز در این مجموعه فرآورش شده است.
رئیس اتحادیه بارفروشان تهران گفت: قیمت در ۲۶۰میدان اقماری (میدان تره بار شهرداری) تهران ۱۶.۹۰۰تومان برای هر کیلو پرتقال، ۲۲هزار تومان برای سیب قرمز و ۲۶هزار تومان برای سیب زرد تعیین شده است.
بانک سپه بیش از ۲۲هزار میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی در قالب ۲۵ هزار فقره به مددجویان کمیته امداد و بهزیستی پرداخت کرد.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز یکشنبه ۹ بهمن، به بررسی رسیدگی به طرح اصلاح قانون انتخابات مجلس پرداختند و با ۱۴۶ رای موافق، ۵۹ رای مخالف و ۱۶ رای ممتنع از ۲۲۱ رای، با کلیات این طرح، موافقت کردند.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۵ میلیون و ۳۵۹ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش بیش از صد تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی‌شان بستری هستند و حال ۲۲۱ تن از ایشان وخیم است.
چهار قرارداد قطعی به مبلغ ۲۲۱ میلیارد و ۱۹۵ میلیون ریال و ۹ قرارداد سرمایه گذاری در نشست های همتایابی تجاری هفتمین فن بازار ملی سلامت منعقد شد.
بورس کالای ایران از پذیرش ۲۱هزار و ۱۴۰ دستگاه خودروی وارداتی از سوی شرکت‌های چانگان و کیا خبر داد.
بورس کالای ایران از پذیرش ۲۱هزار و ۱۴۰ دستگاه خودروی وارداتی از سوی شرکت‌های چانگان و کیا خبر داد.
رئیس پلیس پایتخت گفت: در مجموع با کشف ۲۹ کیلوگرم انواع مواد مخدر، ۲۲۱ نفر از خرده فروشان که در خیابان‌ها، معابر و بوستان‌ها حضور داشتند، شناسایی و دستگیر شدند.
عراق در نوامبر، ۴.۴۳ میلیون بشکه در روز نفت تولید کرد که ۲۲۱ هزار بشکه در روز در مقایسه با اکتبر کاهش داشت.
سرپرست مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت با اشاره به اینکه مطابق روش‌های آماری تخمین زده می‌شود که ۵۲هزار و ۷۱۴ نفر در کشور مبتلا به HIV هستند، گفت: کل موارد ثبت شده از ابتدا تا کنون ۴۴هزار و ۷۶۲ نفر بوده است که مرگ ۲۱هزار و ۵۵۰ نفر آن‌ها ثبت شده است و ۵هزار و ۶۹۵ نفر نیز در یکسال گذشته برای دریافت خدمات به مراکز ارائه دهنده خدمت مراجعه نکرده‌اند.
بر اساس آمارهای تردد، متروی تهران امسال ۲۲۱ میلیون مسافر داشته که نشان از افزایش مسافر دارد.
طبق گزارش مرکز آمار ایران، تعداد دانش‌آموزان بازمانده از تحصیل در مقطع ابتدایی، در فاصله سه دوره تحصیلی رو به افزایش بوده چنان که در سال تحصیلی ۱۳۹۶-۱۳۹۵ تعداد بازماندگان از تحصیل در مقطع ابتدایی ۱۶۱ هزار و ۸۶۷ نفر بوده که در سال تحصیلی ۱۴۰۰ - ۱۳۹۹ به ۲۱۰ هزار و ۲۲۱ نفر افزایش یافته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ