روایت یکی از مجروحین اغتشاشات اخیر در شاهرود از روز حادثه را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
روایت مادر یکی از اعضای گروهک منافقین از فساد اخلاقی مسعود رجوی را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
توضیحات حجت الاسلام اژه ای رئیس قوه قضاییه در خصوص حکم یکی از پرونده‌های مقامات سیاسی را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
ارتش اوکراین با انتشار ویدئویی مدعی شد که در جریان پیشروی‌ در منطقه دونتسک، سه روستا را آزاد کرده است.
پنتاگون با انتشار ویدئویی، لحظات پایانی پرواز پهپاد MQ-۹ Reaper و ادعای سرنگونی آن با جنگنده سوخو۲۷ روسیه را به تصویر کشید.
فیلم مستند «عملیات بزرگ» در یکی از غرفه‌های نمایشگاه وزارت اطلاعات به نمایش در آمد، این عملیات برای خرابکاری در یکی از مراکز صنعتی اصفهان توسط دیوید بارنیا رئیس موساد طراحی شده بود و عناصر کومله مسئول اجرای آن بودند که آن‌ها قبل از انجام عملیات در دام افتاده و این عملیات به شکست انجامید.
یکی از دانش‌آموزان می‌گوید: در کلاس بودیم که یک دفعه بویی شبیه مایع سفیدکننده آمد. اول معلم ما بو را حس کرد بعد کم کم حال بیشتر بچه‌ها بد شد. نفس بعضی از بچه‌ها تنگ شد و بعضی هم چشم‌هایشان شبیه کاسه خون شد اما معلم نمی‌گذاشت از کلاس بیرون بیایند و می‌گفت دارند فیلم بازی می‌کنند.
حواشی و جنجال های بازی عجیب و غریب لیگ برتر والیبال همچنان ادامه دارد.
او با اشاره به اولین دیدارش با حاج قاسم سلیمانی برای نمایش فیلم «بادیگارد» بیان کرد: در این فیلم می‌خواستم ارادتم را به نوعی به ایشان نشان دهم یعنی آشکارا عکس ایشان را برای خودمان گذاشتیم و گریمور ما کاملا بر اساس آن روی چهره بازیگر اصلی (پرویز پرستویی) کار کرد. البته اینطور نبود که این شخصیت فیلم همان حاج قاسم باشد و فقط میخواستم کمی به او نزدیک شود. در دیداری هم که داشتیم (در دفتر شهید سیلمانی) فیلم را دید و پسندید و خیلی محبت کرد. بعد من هم سوژه فیلم «به وقت شام» را مطرح کردم و می‌خواستم اجازه داده شود که تحقیق کنم. شکایت کردم که من می‌خواهم منطقه را ببینم و در جریان فضا باشم اما راه نمی‌دادند و سخت می‌گرفتند. هرچند علت آن را از جهت مسائل امنیتی و اینکه اسم و رسمی داشتیم و مشکلاتی ممکن بود پیش آید، می‌فهمیدم ولی دیگر التماس کردم و در آن اولین جلسه که ایشان را دیدم خیلی صریح اعتراض کردم. ایشان با تحمل گوش داد و گفتم به جای اینکه مرا تشویق کنید، من باید التماس کنم و به هر دری بزنم که چرا راه جلوی من باز نیست؟ در نهایت اجازه داد و حتی یکی از بزرگترین افرادی که داشتند و در منطقه هم خیلی موثر بود کنار من گذاشت و او از مبنای شکل‌گیری اتفاقات در سوریه با تمام جزئیات برایم گفت. اتفاقی که در آنجا افتاد و من بابتش تکان خوردم این بود که ناگهان دیدم بچه‌هایی که می‌شناختم و جز در فیلم‌های روایت فتح دیگر ندیدم، آنجا هستند. انگار زمان پس و پیش شده بود و این برایم خیلی جالب بود که متوجه شدم این‌ها تمام نشده‌اند و راه هنوز ادامه دارد.
در این فیلم روایت سخنگوی قوه قضاییه از پرونده حادثه بستک را مشاهده می‌نمایید.
روایت یکی از اغتشاشاگران دستگیرشده در استان تهران از تاثیر فضای مجازی بر خودش را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
قصه‌ای جنجالی به روایت روان‌شناس صداوسیما از برنامه‌های قبلی محمدرضا یزدانپرست، روزنامه‌نگار و مجری تلویزیون را ببینید.
فرمانده سابق قرارگاه ثارالله که این روزها روی صندلی مجلس شورای اسلامی نشسته است امشب به میان مدافعان امنیت رفت تا با آنها خوش و بش کرده و خداقوت بگوید.
ماجرای تله‌گذاری را زاکانی این‌گونه روایت می‌کند که یکی از کارکنان منطقه ۲۱ مجاب شده قراری با یکی از پرسنل مرکز بگذارد تا مشخص شود این فرد زدوبند کرده و مثلا دو سکه گرفته و از این قرار نیز فیلمی تهیه شده است. هنگامی که این موضوع را شنیدم تا صبح نخوابیدم و پنج صبح این فرد را که از نزدیک‌ترین افراد به من بود عزل کردم. برخی ممکن است نامه بنویسند که چرا این آقا تغییر کرده است، اما ما تعارف نداریم. خودش هم باور نمی‌کرد که کنار گذاشته شود، اما گفتم که این کارتان خلاف شرع است و شما حق ندارید تبانی کنید و از پرسنل یک منطقه استفاده کنید که یکی دیگر از پرسنل را سر قرار بکشانید.
روایت اغتشاشگران از شب‌های اغتشاش و آشوب‌ها را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
با وجود غیبت شماری از استعدادها، جشنواره فیلم کوتاه به عنوان دریچه شناسایی فیلمسازان توانمند آینده از امروز می‌تواند محل ارزیابی نسبی فعالان این عرصه و کشف چهره‌های توانمندی باشد که در سال‌های آینده احتمالاً فیلم‌های بلندشان را خواهیم دید.
روایت رئیس جمهور از هدیه دادن تجهیزات اتاق عمل تولید داخل به یکی از کشورهای همسایه را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
در این فیلم روایت رهبر انقلاب از پیش‌بینی حمله صدام به ایران را مشاهده می‌نمایید.
این مستندساز در آستانه جشنواره سینما حقیقت؛ پوستر فیلمش را که توسط بنفشه جهانگیری طراحی شده است، با رعایت پروتکل های بهداشتی میان کشاورزان بُرد تا آنها به عنوان یکی از اقشار صدمه دیده از فرسایش خاک، به بهانه نمایش این مستند، با امضا و اثر انگشت بر اعلان آن، هشداری بدهند که موضوع فرسایش خاک را مسئولان جدی بگیرند چون آن طور که در این مستند اشاره شده است،این قشر یکی از اقشار صدمه دیده از موضوع فرسایش خاک هستند.
این فیلم موضوعی اجتماعی دارد و درباره بیت کوین است. «سیاه باز» نخستین فیلم سینمایی حمید همتی به شمار می‌رود.
سال ٩٠ پل چوبى اولین فیلمى بود که براى مخاطب انبوه‌تر ساختم که مورد لطف مردم واقع شده بود، و در اکثر بخش‌ها (حتا بهترین فیلم) کاندیدا شد اما کارگردانى و فیلمنامه را کاندیدا نکردند و در پایان همان طور که انتظار داشتیم هیچ سیمرغى به فیلم داده نشد! هر چند یک پرونده قضایى ساخت که سال‌ها درگیرش بودم. فیلم بعد دو سال توقیف و با حدود ٤٠ اصلاحیه و تحریم حوزه هنرى راهى اکران شد.
خوشدست با اشاره به اینکه «خط باریک قرمز» با اکران در سینماهای «هنروتجربه» توانست به اهداف خود دست پیدا کند، مطرح کرد: اکران این فیلم در «هنروتجربه» و ساختار این موسسه باعث شد که این فیلم حرف خود را به گوش مسئولان برساند و فضای فرهنگی که قصد ایجاد آن را داشت، ایجاد کند. همچنین یکی از شاکیان پرونده بازیگر این فیلم، با دیدن «خط باریک قرمز» باعث شد رضایت بدهد و بازیگر من آزاد شود.
برای فیلم «سگ کشی» به من گفت: که این سناریو را بخوان و کوچک‌ترین اشتباهی نکن؛ اگر کوچک‌ترین اشتباهی کنی نقشت لو می‌رود. خود سناریو و خود بیضایی به من کمک کردند که آن نقش اینطور درآمد. درست است که بهرام بیضایی یک دهه است که از این مملکت بیرون رفته اما از ایران جدا نشده، از فرهنگ و ادبیات و تاریخ ایران جدان نشده، و هنرمندی است که در این مملکت ریشه دارد. ریشه‌های او امثال من و کسانی هستند که کتاب‌هایش را می‌خوانند، کسانی که راجع به او تحقیق می‌کنند و نمایشنامه‌هایش را کار می‌کنند؛ ما ریشه‌های آن آدمی هستیم که واقعا ایرانی خالص است و قلبش برای ایران می‌تپد.
در پنجمین روز از این دوره جشنواره فیلم‌های «بی‌مادر» به کارگردانی مرتضی فاطمی و «دسته دختران» به کارگردانی منیر قیدی به نمایش در خواهد آمد. در این میان «دسته دختران» به واسطه هزینه بسیار بالایی که داشته و عنوان گران‌ترین فیلم جشنواره را گرفته، در معرض بیشتر است..
نگهبان شب بدون شک یکی از بهترین فیلم های رضا میرکریمی و بهترین فیلم جشنواره چهلم است. علاوه بر فیلمنامه کم نقص، بازیهای یک دست و اجرای استادانه، عنصری دارد که مابقی فیلم های این دوره ندارند: فینال. کارگردان بلد است فیلم را تمام کند و فیلم را ول نمی‌کند؛ اقدامی سهل و ممتنع که اگر به سادگی ممکن بود، با چنین فیلم‌هایی مواجه نبودیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ