اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نشست خبری پاکو خمس، صبح امروز برگزار خواهد شد.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ، به تشریح وضعیت ترافیکی بزرگراه ها و معابر اصلی پایتخت در صبح یکشنبه پرداخت.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ، به تشریح وضعیت ترافیک در بزرگراه ها و معابر اصلی پایتخت پرداخت.
علی خطیر به همراه دیگر مدیران استقلال، صبح امروز جلسه‌ای برای حل مشکلات مالی آبی‌ها برگزار کردند.
دعوای همسایه‌ها رنگ خون گرفت/ راز قتل هولناک پیرمرد تهرانی/ نفس آخر پای ساختمان آرزوها/ سرقت یک کیلو طلا و جواهر با پوشش نظافتچی/ فرار قاتل مادر و نوزادش از مرزهای کشور/ ورزشکار حرفه ای در باند دزدان احشام!/ مرگ اسیدی در صبحگاه مه‌آلود
مرگ اسیدی در صبحگاه مه‌آلود
تیم ملی فوتبال ایران صبح امروز تمرین صبحگاهی در هتل محل اقامت خود داشت.
استخدام کارمندان از زمانی افزایش یافت که ناصرالدین‌شاه برای هریک از وزارتخانه‌ها مسئولی تعیین کرد و قرار شد هر وزیر شرح وظایف و فعالیت وزارتخانه خود را تنظیم و به تأیید او برساند.
صبحگاه مشترک نیروهای مسلح به مناسبت سوم خرداد در البرز
رهبر جدید تیم ‌ملی کره به جای تمرینات عصرگاهی پائولو بنتو، تمرین تیمش را برای صبح زود برنامه‌ریزی می‌کند.
ملی پوشان فوتبال ایران صبح امروز در «پک» به تمرین پرداختند.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ، وضعیت ترافیکی معابر پایتخت را تشریح کرد.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: با رصدی که امروز از معابر شهر تهران از طریق دوربین‌های کنترل ترافیک داشتیم، شاهد حجم بالای تردد‌ها و شروع ترافیک در معابر شهر تهران در صبح امروز بودیم.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران ضمن تشریح وضعیت ترافیکی معابر بزرگراهی پایتخت در روز جاری گفت: بزرگراه شهید همت در مسیر غرب به شرق حوالی جنت آباد دارای بار ترافیکی است.
تایباد ـ همزمان با آغاز بارش برف در صبحگاه ۲۰ دی ماه، دستگاه‌های خدمات رسان شهرستان تایباد به حالت آماده باش درآمدند.
تایباد ـ همزمان با آغاز بارش برف در صبحگاه ۲۰ دی ماه، کلیه دستگاه‌های خدمات رسان شهرستان تایباد به حالت آماده باش درآمدند.
اعدام «محسن شکاری» که در جریان اعتراضات ۱۴۰۱ دستگیر شده بود در صبحگاه ۱۷ آذر، توجه‌های عمومی را به سمت زندانیان با اتهامات «محاربه» و «افساد فی الارض» جلب کرد. حکم بخشی از این زندانیان به صورت غیرقطعی اعلام شده است. اخیراً نیز سخنگوی قوه قضاییه توضیحاتی درباره احکام پرونده‌های مختلف به صورت کلی داد و از تعداد احکام اعدام و حبس درباره آن‌ها سخن گفت، اما بعضاً اسامی در پرونده‌ها تفکیک نشده و مشخص نیست کدام‌یک از متهمین با حکم اعدام یا حبس مواجه هستند.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ، جدیدترین وضعیت ترافیکی پایتخت در اولین روز آبان را تشریح کرد.
مراسم صبحگاه مشترک عمومی یگان‌های فراجا صبح امروز با حضور فرمانده کل انتظامی در ستاد فرماندهی فراجا برگزار شد.
صبحگاه عمومی ستاد فرماندهی کل انتظامی
سردار حسین اشتری فرمانده کل انتظامی صبح امروز در صبحگاه عمومی ستاد فرماندهی کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران به تشریح اهداف فراجا در سال پیش رو پرداخت.
معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش گفت: همکاری ما با فدراسیون ورزش‌های زورخانه ای مورد توجه سند تحول بنیادین است.
۲۲ اثر بالاتر از یک میلیارد، ۱۹ اثر از ۵۰۰ میلیون تا یک میلیارد، ۵۷ اثر بین ۱۰۰ تا ۵۰۰ میلیون و ۱۱ اثر زیر ۱۰۰ میلیون به فروش رسیدند. اثری از منیر فرمانفرماییان ۳ میلیارد و ۶۰۰ میلیون، تابلویی از فریده لاشایی دو میلیارد و ۸۰۰ میلیون، تابلوی «سواران صبحگاه» رضا درخشانی دو میلیارد و ۶۰۰ میلیون و مجسمه ژازه تباتبایی با عنوان «کجاست؟ آن‌قدر می‌گردم تا پیدا کنم» دو میلیارد و ۱۰۰ میلیون چکش خوردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ