مگنوس کارلسن قهرمان شطرنج جهان، علنا رقیب خود هانس نیمان را به تقلب متهم کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرخ‌پوشان تبریزی در دیداری جذاب مقابل اورنبورگ روسیه به تساوی رضایت دادند.
در راستای اجرای سیاست‌های خودرویی و رشد تولید ۳۹ درصدی در سال گذشته و حدود ۵۰ درصدی در فروردین امسال‌ و شدت گرفتن تحویل خودروها، همچنان شاهد کاهش قیمت خودروها در بازار هستیم؛ به طوری که مقایسه نرخ‌ها حاکی از بازگشت قیمت‌ها به نیمه نخست اسفند گذشته است.
مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان فوتسال اروپا در حالی از فردا آغاز می‌شود که تیم پالما اسپانیا هم با حضور دو ملی پوش فوتسال ایران به مصاف بنفیکا پرتغال می‌رود و برای صعود به فینال تلاش می‌کند.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران از فعال‌سازی ۹۵ واحد نیمه تمام، نیمه فعال و راکد بخش کشاورزی این استان درسال گذشته خبر داد.
سرمربی تیم فولاد خوزستان، تماشاگر ویژه دیدار نوجوانان فولاد و سپاهان بود.
دقایق پایانی نیمه اول دیدار پاریس و برست به خاطر مختل شدن دید بازیکنان برای لحظاتی متوقف شد.
نیمه اول دیدار تیم های فوتبال تراکتور تبریز و پرسپولیس در شرایطی به پایان رسید که مهاجم جوان سرخپوشان پس از چند هفته توانست دوباره گلزنی کند و روی گل دیگری این تیم هم تاثیر مستقیم داشته باشد
تیم ملی بسکتبال با ویلچر در حالی اردوهای آماده‌سازی خود برای مسابقات قهرمانی جهان را دنبال می‌کند که در فاصله سه ماهه تا این رقابت‌ها بالاخره می‌تواند از حضور لژیونرها بهره‌مند شود.
تیم ملی بسکتبال با ویلچر در حالی اردوهای آماده‌سازی خود برای مسابقات قهرمانی جهان را دنبال می‌کند که در فاصله سه ماهه تا این رقابت‌ها بالاخره می‌تواند از حضور لژیونرها بهره‌مند شود.
علیرضا منصوریان، سرمربی اسبق استقلال سرانجام هدایت باشگاه فولاد را پذیرفت.
شاگردان امیر قلعه‌نویی سرانجام پس از 5 مسابقه موفق به کسب پیروزی شدند.
به دلیل محرومیت محمد دانشگر، هم تیمی سابق او در استقلال امروز در مقابل فولاد خوزستان جای او را خواهد گرفت.
چند صحنه بحث برانگیز در دو هفته اخیر سبب شد پرسپولیس به شدت نسبت به داوری معترض باشد اما سرخ‌ها برای بازگشت به صدر نیاز به پیروزی دارند.
مس کرمان با یک مربی اسپانیایی کارنامه‌دار به توافق دست یافته و به زودی با وی قراردادش را امضا خواهد کرد.
عیسی آل‌کثیر که مدت طولانی از میادین دور بوده هنوز شرایط بازی پیدا نکرده است.
در هفته نخست نیم فصل دوم زنان، در حساس‌ترین دیدار سپاهان از سد تیم صدرنشین سیرجانی گذشت، خاتون نیز با پسروزی برابر بادرود به صدر جدول رسید‍.
معاملات ارز در سومین روز هفته بر خلاف روز قبل، دوباره با افزایش نسبی مواجه شده است؛ به گونه‌ای که بهای دلار در بازار ارز تهران به بالای کانال ۳۶ رسیده است.
نمایش درخشان ستاره ایرانی ژیل ویسنته منجر به کسب پیروزی این تیم مقابل سِرپا شد.
سرمربی تیم ملی بسکتبال که بعد از اتمام پنجره چهارم انتخابی جام جهانی عازم مجارستان شده بود هفته آینده به کشور باز می گردد تا تیمش را برای پنجره پنجم این رقابت‌ها آماده کند.
کاروان تیم ملی در حالی امروز به ایران بازمی‌گردد که تنها بازیکنان شاغل در لیگ برتر را به همراه دارد.
شلمچه- معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی گفت: افرادی که تا ۲۳ شهریورماه سال جاری از مرزهای کشور عازم مبدا می‌شوند، نرخ بلیط برای آنها ۵۰ درصد کاهش می‌یابد.
دستگاه قضایی عراق برای یک رهبر بارز جریان صدر به اتهام تهدید دستگاه قضایی قرار بازداشت صادر کرد.
در نیمه دوم بازی ملوان – استقلال شاهد یک تغییر جالب در ترکیب تیم آبی بودیم. نکته ای که سرمربی تیم استقلال هم بدان اشاره کرد.
بر اساس اعلام بانک مرکزی، نرخ سود بین بانکی در پایان هفته منتهی به ۱۳ مرداد با ۰.۴۹ درصد کاهش نسبت به هفته قبل به ۲۰.۶۴ درصد رسید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ