در هفته هفتم لیگ برتر دو تیم پرسپولیس و تراکتور در استادیوم آزادی به مصاف یکدیگر خواهند رفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اگرچه برای بررسی این دیدار حساس می‌توان جنبه‌های مختلف را زیر ذره‌بین برد، ولی شاید تازه‌ترین و تا حدودی، جذاب‌ترین آن‌ها مربوط به تقابل هم‌تیمی‌های سابق است. تراکتور به‌عنوان میزبان این مسابقه که روز بدی را در هفته نخست سپری کرده پنج بازیکن در ترکیب دارد که همگی سابقه حضور در پرسپولیس را داشته و هرکدام با سناریویی منحصربه‌فرد از جمع سرخ‌پوشان تهرانی جدا شده‌اند
بازیکنان و مربیانی سابقه پوشیدن پیراهن دو تیم پرسپولیس و تراکتور را دارند.
مدیر مسابقات سازمان لیگ فوتبال ایران از رصد مسابقه تراکتور تبریز و پرسپولیس توسط ناظر ویژه کنفدراسیون فوتبال آسیا خبر داد.
زمان و نحوه پیش فروش بلیت بازی تراکتور و پرسپولیس اعلام شد.
تمرینات پیش فصل تراکتور تبریز با حضور بازیکنان برجسته این تیم زیر نظر سرمربی اسپانیایی آغاز شد.
در مصاف استقلال – تراکتور اتفاقات جالبی در بازی رخ داد که به نظر این اتفاقات بیشتر زیر سایه قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر قرار گرفت.
امروز آخرین بازی خانگی سه تیم پرطرفدار فوتبال ایران در لیگ بیست و دوم زیر سایه محدودیت بلیت فروشی برای تماشاگران پرسپولیس برگزار خواهد شد.
در بین دو نیمه بازی تراکتور و پیکان یک اتفاق عجیب رخ داد که اعتراض اعضای دو تیم را به همراه داشت.
تیم فوتبال پرسپولیس که در نزدیکترین موقعیت ممکن به صدر لیگ برتر است، در هفته بیست و دوم هم تراکتور را در وقت های اضافه شکست داد تا همچنان سایه به سایه سپاهان حرکت کند و موقتا صدرنشین شود.
تراکتور پس از جبران دو گل خورده، در آخرین ثانیه بازی دروازه خود را در شلوغی محوطه جریمه توسط وحدت حنانوف باز شده دید‌.
محمد عباس‌زاده دقایقی پس از ورودش به زمین یکی از گل‌های خورده تراکتور را جبران کرد.
محمد عباس‌زاده دقایقی پس از ورودش به زمین یکی از گل‌های خورده تراکتور را جبران کرد.
پرسپولیس با ضربه زیبای محمد عمری در تبریز از تراکتور پیش افتاد.
تراکتور در مسابقه‌ای که پیش از شروع بازی نیز پراتفاق بوده میزبان پرسپولیس است.
دو دیدار روز نخست هفته بیست و دوم رقابتهای لیگ برتر می تواند صدر جدول را دچار تغییر کند به شرط آنکه پرسپولیس زیر چرخ های تراکتور گیر نکند و هوادار هم یقه تیم صدرنشین را بگیرد.
فصل گذشته پرسپولیس و تراکتور در حالی با حضور هواداران تبریزی به مصاف هم رفتند که این بازی در نهایت نیمه‌کاره ماند و کمیته انضباطی حکم به برتری ۳ بر صفر شاگردان یحیی گل‌محمدی داد. در آن بازی، هواداران تراکتور در چند مورد به امید عالیشاه، ستاره پرسپولیس، حمله کردند و همین موضوع کافی بود تا داور دستور به پایان بازی بدهد. پس از آن، کمیته انضباطی رأی به برگزاری بدون تماشاگر بازی این دو تیم در فصل آتی داد و به همین دلیل دیدار رفت این دو در ورزشگاه آزادی هم بدون حضور تماشاگران برگزار شد.
بازی حساس تراکتور و پرسپولیس بدون تماشاگر برگزار می‌شود اما باتوجه به اینکه دو تیم فرصتی برای لغزش و اشتباه ندارند این مسابقه محکوم به زیبایی است.
هواداران تراکتور با حضور پرشور در تمرین امروز، به تیم محبوبشان برای بازی حساس با پرسپولیس انرژی دادند.
تراکتور: پرسپولیس را در تبریز هم می‌بریم
با شکست پرسپولیس صدرنشین، اختلاف امتیاز در بالای جدول کم شد و حالا حاشیه امنیت سرخپوشان کاهش یافته است. بازی‌های لیگ از همین شروع نیم‌فصل دوم حساس‌تر شد و تا پایان رقابت‌ها جذابیت صدچندان می‌شود. بازی‌های هفته بعد لیگ به شرح زیر است. جدال تراکتور با فولاد ، سپاهان با گل‌گهر و دربی شمال بین نساجی و ملوان در انزلی ، تماشایی خواهدبود و استقلال چشم به کار بزرگ رحمتی در ورزشگاه آزادی مقابل پرسپولیس دارد.
تیم فوتبال تراکتور در غیاب محمد عباس‌زاده، بدون مهاجم نوک تخصصی به مصاف استقلال رفته است.
تیم فوتبال پرسپولیس در هفته هفتم لیگ برتر برابر تراکتور شکست خورد و ضمن رقم زدن نخستین باخت این فصل، فرصت خوبی را برای ایجاد اختلاف با استقلال در صدر جدول از دست داد.
با ادامه حضور دو بازیکن مصدوم پرسپوليس زیر نظر کادرپزشکی، باید عالیشاه و دیاباته را غایبان این تیم مقابل تراکتور نامید.
باشگاه تراکتور عیسی آل کثیر را زیر نظر گرفته و در صورتی که او قادر باشد از تست پزشکی عبور کند، باید در انتظار حضورش در تبریز و امضای قرارداد با این باشگاه بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ