وزارت دفاع ترکیه اعلام کرد که ۶ کشتی حامل غلات امروز بنادر اوکراین را ترک کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شاهرود- یک کارشناس و عضو سابق تیم ملی کشتی ایران، با بیان اینکه ورزشکاران باید از کودکی مورد توجه و پرورش قرار گیرند، گفت: رفع مشکلات ورزشکاران سبب جلوگیری از مهاجرت آن‌ها می‌شود.
سازمان هواشناسی کشور برای کاهش آسیب‌های احتمالی ناشی از این مخاطرات احتیاط درعملیات تفریحی به‌ویژه غواصی و شنا، احتیاط در سفر‌های دریایی با شناور سبک، اتخاذ تمهیدات لازم جهت فعالیت‌های دریایی از جمله ورود و خروج کشتی به بنادر و احتیاط در صیادی به‌ویژه در فراساحل را توصیه می‌کند.
رئیس کمیسیون داوران فدراسیون کشتی تاکید کرد که با لغو برگزاری سپاهان کاپ در اصفهان، فرصت کنترل درجه از داوران بین‌المللی ایران در مسابقه‌ای که نیازی به خروج ارز از کشور نبود، گرفته شده است.
اصفهان- معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه‌ای اصفهان از افزایش خروجی سد زاینده رود با هدف توزیع آب کشت پاییزه دوم شرق اصفهان خبر داد.
اصفهان- مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای اصفهان از افزایش خروجی سد زاینده‌رود به منظور توزیع آب برای کشت پاییزه دوم خبرداد.
اصفهان- مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای اصفهان از افزایش خروجی سد زاینده‌رود به منظور توزیع آب برای کشت پاییزه دوم خبرداد.
محمدابراهیم امامی داور درجه یک بین‌المللی بازنشسته شد و به همراه 4 داور دیگر از لیست داوران بین‌المللی کشتی ایران در اتحادیه جهانی خارج شد.
وزیر جهاد کشاورزی گفت: کشاورزی قراردادی مفیدترین روش برای خروج دولت از بازار کشاورزی و سپردن این موضوع به بخش خصوصی است.
شرکت کنندگان در آیین تشییع شهدای حادثه تروریستی ایذه در حالی که پرچم‌های سه رنگ جمهوری اسلامی ایران و دست نوشته‌هایی با مضمون‌های گوناگون از جمله «اغتشاشگر در خون شهدا شریک است»، اقدام‌های کور تروریستی را محکوم کردند. در آیین تشییع پیکر‌های شهدای عملیات تروریستی ایذه «محسن رضایی» معاون اقتصادی رییس جمهوری نیز حضور داشت.
در حادثه تروریستی ایذه که عصر روز چهارشنبه توسط دو گروه موتوری که با استفاده از سلاح جنگی اقدام به تیراندازی به مردم و حافظان امنیت کردند، هفت نفر شهید و هشت تن دیگر مجروح شدند.
در حادثه تروریستی ایذه که عصر روز چهارشنبه توسط دو گروه موتوری که با استفاده از سلاح جنگی اقدام به تیراندازی به مردم و حافظان امنیت کردند، هفت نفر شهید و هشت تن دیگر مجروح شدند.
خروج صربستان از جام جهانی کشتی فرنگی باکو
سازمان ملل اعلام کرد که صادرات غلات از بنادر اوکراین با وجود خروج روسیه از این توافقنامه ادامه دارد.
بعد از استعفای من خیلی از رسانه‌ها به این سمت و سو رفتند که مشکلی بین من و علیرضا دبیر وجود دارد، اما ما همچنان مثل سابق دوست هستیم و تصمیمم برای خروج از فدراسیون کشتی فقط برای رسیدگی به امور شخصی بود.
۱۷ کشتی دیگر حامل غلات اوکراین طی ۲ روز اخیر بنادر این کشور را ترک کردند.
بر اساس اعلام وزارت دفاع ترکیه، ۷ کشتی دیگر حامل غلات اوکراین بنادر این کشور را ترک کردند.
یک روزنامه اسپانیایی پیشتر فاش کرد که غلاتی که از بنادر اوکراین صادر می‌شود، عمدتاً سر از قاره اروپا درمی آورد.
۱۳ کشتی دیگر حامل غلات اوکراین طی ۳ روز بنادر این کشور را ترک کردند.
وزارت دفاع ترکیه اعلام کرد که ۷ کشتی حامل غلات امروز بنادر اوکراین را ترک کردند.
رجب طیب اردوغان در میانه بحران اقتصادی فراگیر ترکیه، در چند وقت اخیر، سیاست تنش‌زدایی در مناسبات با اسرائیل را در پیش گرفته که نمود بارز آن موافقت با از سرگیر روابط دیپلماتیک و پهلو گرفتن کشتی جنگی متعلق به آنکارا در بندر حیفا بوده است.
وزارت دفاع ترکیه اعلام کرد که ۴ کشتی دیگر حامل غلات امروز در چارچوب توافق ۲۲ جولای بنادر اوکراین را ترک کردند.
سرپرست فرمانداری رفسنجان گفت: در این حادثه ضارب با چاقو ۶ تبعه افغانستانی و چهار نفر ایرانی را به قتل رساند، قاتل در حال فرار و خروج از استان کرمان بود که توسط عوامل پلیس در شهرستان انار دستگیر می‌شود.
دو کشتی در روز دوشنبه از بنادر اوکراین اجازه خروج گرفتند تا به مقاصد مورد نظر حرکت کنند.
سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به اعلام برخی تحریم‌های یکجانبه جدید آمریکا علیه تجارت با کشورمان گفت: اعتیاد کاخ سفید به تحریم‌ها و استفاده ابزاری از آنها، شاخصی از نظام سلطه آمریکا است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ