منابع خبری از آغاز همه پرسی از شهروندان لوهانسک درباره پیوستن به روسیه خبر دادند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
علاقمندان به حضور در تلویزیون، کار خود را از ثبت‌نام برای شرکت در مسابقات معروف آغاز می‌کردند.
آغاز فصل جدید لیگ فوتبال ایران؛ بدون تماشاگر ، بدون وی‌ای‌آر ، بدون حضور زنان / همه وعده‌های پوچ تاج
داویده فراتسی تاکید کرد که از یک سال و نیم پیش به حضور در اینترمیلان علاقه پیدا کرده بود.
نشست خبری شهردار تهران با حضور اصحاب رسانه آغاز شد.
وزیر نیرو گفت: همه نیروگاه‌های کشور، با اتمام به‌موقع و مطابق برنامه‌های تعمیراتی اساسی و دوره‌ای پیش‌بینی شده، برای در مدار بودن کامل در تابستان ۱۴۰۲ آماده شوند.
مشهد ـ شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی در بیانیه‌ای حضور گسترده ملت ایران در همه پرسی دوازدهم فروردین را موجب تثبیت نظام و آغاز راه پیشرفت، سعادت و اقتدار برای میهن اسلامی‌ دانست.
براساس آیین‌نامه اصلاحی طرح مولدسازی، همه درآمد‌های حاصل از اجرای طرح درباره اموال وزارتخانه‌های آموزش و پرورش، علوم، تحقیقات و فناوری و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی صرفا در همان وزارتخانه و در جهت طرح‌های توسعه‌ای آن‌ها هزینه خواهد شد.
معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور از آغاز اجرای بیمه زنان خانه‌دار خبر داد و گفت: طرح نظام واره شغلی برای زنان مورد توجه قرار گرفته است.
مرحله پلی‌آف لیگ برتر والیبال مردان از روز یکشنبه 30 بهمن به صورت متمرکز در سالن فدراسیون آغاز می‌شود.
نویسندگان "طلوع همه چیز" نشان می‌دهند حدود ۱۱۰۰۰ سال پیش زمانی که رشد محصولات در اردن، عراق، سوریه و ترکیه کنونی آغاز شد الگو‌های تثبیت شده جست و جو برای تهیه آذوقه و شکار فصلی به سرعت تغییر نکردند و در عوض این مکمل روند‌های بعدی بودند.
تیم ملی آرژانتین برای سومین بار در این جام، بعد از دریافت گل، بخش قابل توجهی از نظم تاکتیکی خود را از دست داد که می‌رفت دردسرساز شود.
بازی نخست در جام جهانی برای همه ی تیم های حاضر تعیین کننده به نظر می رسد و در این بین تیم ملی فوتبال ایران سیر متفاوتی در سال های اخیر را تجربه کرده است.
کاپیتان تیم ملی فوتبال با حضور در کنفرانس مطبوعاتی پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود.
هشتمین جشنواره‌ «علم برای همه» با موضوع محیط زیست در پنج بخش معرفی فناوری‌ های بومی مدیریت منابع آب، قصه گویی، نمایش رادیویی، داستان‌نویسی علمی تخیلی و نقاشی آغاز به کار کرد.
همه‌پرسی الحاق مناطق لوهانسک، دونتسک، خرسون و زاپوریژیا به روسیه از جمعه (۲۳ سپتامبر) آغاز شد. مناطق لوهانسک، دونتسک، خرسون و زاپروژیا در مجموع حدود ۱۵ درصد از خاک اوکراین را تشکیل می‌دهند.
همه‌پرسی الحاق مناطق لوهانسک، دونتسک، خرسون و زاپوریژیا به روسیه از جمعه (۲۳ سپتامبر) آغاز شد و تا ۲۷ سپتامبر (امروز، پنجم مهر) ادامه دارد. به گزارش رویترز، مناطق لوهانسک، دونتسک، خرسون و زاپروژیا در مجموع حدود ۱۵ درصد از خاک اوکراین را تشکیل می‌دهند.
همه‌پرسی تحت حمایت مسکو در مناطقی از شرق اوکراین که روسیه آنها را تحت کنترل خود گرفته است، از دیروز آغاز شد. در این رفراندوم، شهروندان مناطق تحت اشغال لوهانسک، دونتسک، خرسون و زاپوریژیا برای پیوستن به روسیه پای صندوق رأی رفتند.
براین اساس، همه مدارس شهر تهران موظف به رعایت مصوبه استانداری تهران درخصوص ساعات کار مدارس هستند. طبق مصوبه مذکور، ساعت کار مدارس ابتدایی از٨:٣٠ صبح تا ١٢:٣٠ ظهر و ساعت آموزش مدارس متوسطه ٧:٣٠ صبح آغاز می‌شود.
مسئول مرکز اطلاع رسانی آموزش و پرورش گفت: تمامی مدارس در همه مقاطع تحصیلی و در همه استان های کشور از ابتدای سال تحصیلی جدید به صورت حضوری بازگشایی خواهند شد.
سوپرلیگ فوتسال زنان از فردا رأس ساعت ۱۱ با انجام چهار مسابقه به طور هم‌زمان آغاز خواد شد.
رئیس ستاد اربعین کشور گفت: از همه زائران خواهش می‌کنم که زائران سفر خود را زودتر آغاز کنند. طول سفر را کوتاه کنند و از مرزهای جدید مثل مرز باشماق و تمرچین استفاده کنند.
مجمع فدراسیون فوتبال برای انتخاب رییس جدید این فدراسیون یا یک ساعت تاخیر آغاز شد.
رئیس‌جمهور در مراسم آغاز هفته دولت در حرم امام خمینی (ره): دولت میثاق با امام را میثاق باهمه خوبی‌ها و با همه ارزش‌ها می‌داند.
در جریان برگزاری مسابقات شطرنج در روسیه که یک ربات شطرنج‌باز نیز در آن شرکت داشت بازوی ربات انگشت پسر را با مهره شطرنج اشتباه گرفت و آن شکست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ