سون گوران اریکسون، سرمربی سابق انگلیس، می‌گوید بعید است گرت ساوت‌گیت دو بازیکن منچستریونایتد، هری مگوایر و لوک شاو، را برای جام جهانی به تیم ملی دعوت کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کریستین اریکسن گفت راسموس هویلوند به درد خط حمله یونایتد می‌خورد، اما تاکید کرد که با سرمربی یونایتد در این باره حرف نزده است.
کریستین اریکسن فاش کرد چطور باعث ناراحتی کریستیانو رونالدو شده است. این دو در نیم فصل اول امسال در منچستریونایتد هم‌بازی بودند.
کریستین اریکسن، ستاره دانمارکی سابق اینتر، می‌گوید در نیمه نهایی لیگ قهرمانان طرفدار این تیم است.
کریستین اریکسن، ستاره دانمارکی، یونایتد معتقد است که شکست امروز ربطی به جو ورزشگاه نداشت و تیمش به اندازه کافی برای بردن خوب نبود.
کریستین اریکسن، ستاره دانمارکی یونایتد، به ستایش از جانشین خود در دوران مصدومیت اخیر پرداخت.
اریک تن‌هاخ معتقد است بازیکنی که پیراهن منچستریونایتد را به تن می کند، باید سطح انتظاراتش بالا باشد و برای قهرمانی بجنگد.
اسون گوران اریکسون، مربی شناخته شده سوئدی، رسما از دنیای فوتبال و مربیگری خداحافظی کرد.
طبق یادداشتی که شرکت اریکسون برای کارمندانش ارسال کرده، به عنوان بخشی از طرح کاهش هزینه هایش، ۸۵۰۰ نفر از نیروهای انسانی خود را در سراسر جهان اخراج می کند.
رسانه‌های انگلیسی گزارش دادند مذاکرات منچستریونایتد با بایرن مونیخ برای انتقال قرضی مارسل سابیتزر به اولدترافورد به مراحل پایانی رسیده و او به زودی راهی شهر منچستر می‌شود.
کریستین اریکسن شب گذشته پس از تکل خشن اندی کارول با عصا از ورزشگاه اولدترافورد خارج شد.
شرکت اریکسون ۲.۳ میلیارد کرون معادل ۲۲۰ میلیون دلار برای جریمه پیش بینی شده از سوی وزارت دادگستری آمریکا مربوط به پرونده پرداخت رشوه از سوی این شرکت به گروه تروریستی داعش در عراق کنار گذاشته است.
کریستین اریکسن، هافبک باتجربه منچستریونایتد، تایید کرد که بازیکنان این تیم با جدایی کریس رونالدو کنار آمده‌اند.
اریک اریکسون، روانکاو مشهور، در "نظریۀ رشد" می‌گوید در دهۀ پنجم زندگی انسان، رشد روانی و اجتماعی، صمیمیت و زایندگی شکل می‌گیرد. او تکلیف انسانی را که دچار بحران میانسالی می‌شود "صمیمیت و زایندگی" می‌داند.
کریستین اریکسن، ستاره دانمارکی یونایتد، می‌گوید بی‌صبرانه منتظر است شاهد پایان دوران بی‌جامی شیاطین سرخ باشد و با پیراهن این تیم جامهای قهرمانی به دست بیاورد.
اسون گوران اریکسون، سرمربی سابق انگلیس، معتقد است که گرت ساوت‌گیت باید تا سال 2024 روی نیمکت این تیم بماند.
اسوون گوران اریکسون سرمربی سابق تیم ملی انگلستان مدعی شده که گرت ساوتگیت بازیکنان بهتری نسبت به زمانی که او هدایت سه شیرها را بر عهده داشت در اختیار دارد
کریستین اریکسن هافبک دانمارکی شیاطین سرخ، پس از برد لحظه آخری مقابل فولام با خبرنگاران صحبت کرد.
کریستین اریکسن، هافبک دانمارکی منچستریونایتد، مدعی شد هواداران از این تیم حمایت می کنند.
کریستین اریکسن، ستاره منچستریونایتد، از شرایط این تیم تحت هدایت اریک تن‌هاخ راضی است.
کریستین اریکسن، ستاره دانمارکی منچستریونایتد، بابت شکست سنگین تیمش برابر سیتی ابراز تاسف کرد.
کریستین اریکسن، هافبک دانمارکی منچستریونایتد، مدعی شد انتقال به اولدترافورد یک چالش شخصی بوده است.
برخی شرکت‌های فناوری غربی، از جمله اریکسون و نوکیا و دل برنامه‌های خود برای خروج کامل از روسیه را اعلام کردند.
شرکت مخابراتی اریکسون که مشغول تکمیل تعهدات خود به مشتریان در روسیه است، طی ماه های آینده فعالیت خود را در این کشور پایان می دهد.
شرکت سوئدی اریکسون در سال ۱۹۹۷ برای انتخاب نام فناوری بی‌سیم خود که اکنون تحت عنوان بلوتوث شناخته می‌شود از لقب هارالد بلاتند الهام گرفت. دلیل انتخاب لقب پادشاه پیشین دانمارک برای این فناوری بی‌سیم نقش او در ایجاد اتحاد بین بخش‌های بزرگی از منطقه اسکاندیناوی بود. اتحادی که با توجه به اهمیت مرز دریایی بین کشور‌های این منطقه بی ارتباط با کارکرد ارتباط بی‌سیم و فناوری بلوتوث نیست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ