هافبک ایرانی الوکره بخاطر همراهی تیم ملی دور از فهرست تیمش مقابل قطر اس. سی است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در جریان انتخابات ریاست‌جمهوری دوره سیزدهم به‌رغم اینکه‌عدم احراز صلاحیت‌ها به‌صورت گسترده‌ای صورت گرفته بود، نقش تعدادی از بزرگان و شخصیت‌های برجسته اصول‌گرا در اجماع روی ابراهیم رئیسی و رسیدن او به ریاست دولت تاثیرگذار بوده‌ است اما نگاهی به مواضع این روزهای آن‌ها نشان می‌دهد که یا در مقام انتقاد از دولت برآمده‌اند و یا سیاست سکوت را انتخاب کرده‌اند.
رئیس سابق کمیته ملی المپیک و یکی از گزینه های ابراهیمی رئیسی برای حضور در وزارت ورزش و جوانان، پس از استعفای حمید سجادی در آستانه حضور دوباره در ورزش قرار دارد.
رئیس سابق کمیته ملی المپیک و یکی از گزینه های ابراهیمی رئیسی برای حضور در وزارت ورزش و جوانا، پس از استعفای حمید سجادی در آستانه حضور دوباره در ورزش قرار دارد.
علیرضا ابراهیمی، پس از بازگشت به مس کرمان از تلاشش برای بازگشت این تیم به لیگ برتر گفت.
سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور اسلامی ایران در گفتگوی تلفنی با آقای ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه، اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران از حاکمیت ملی روسیه حمایت می‌کند.
الوکره با هافبک ایرانی خود دیدار مقابل السد را آغاز می‌کند.
امید ابراهیمی بازیکنی است که اگر بدشانس نبود حالا پس از بازی در جام جهانی قطر برای شرکت در اردوی تحت هدایت قلعه‌نویی خود را آماده می‌کرد.
الوکره پس از دو شکست متوالی در لیگ ستارگان قطر، به دنبال پیروزی برابر الدحیل در مرحله نیمه نهایی جام حذفی خواهد بود.
ابراهیم اشکش پس از تساوی برابر پارس جنوبی جم، دلیل شکسته شدن رکورد شکست ناپذیری استقلال ملاثانی را عدم حمایت مسئولان دانست.
هافبک تیم ملی ایران پس از قطعی شدن غیبت در جام جهانی با سرمربی خود دیدار کرد.
+هافبک تیم ملی کشورمان پس از مصدومیت و وداع با جام جهانی با کی‌روش در ساختمان پک دیدار کرد.
هافبک تیم ملی ایران پس از مصدومیت مقابل نیکاراگوئه به بیمارستان انتقال یافت.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران پس از پیروزی تیمش برابر نیکاراگوئه در دیداری تدارکاتی گفت: بدترین قسمت این دیدار مصدومیت امید ابراهیمی بود که همه ما را نگران کرده است.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران پس از پیروزی تیمش برابر نیکاراگوئه در دیداری تدارکاتی گفت: بدترین قسمت این دیدار مصدومیت امید ابراهیمی بود که همه ما را نگران کرده است.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران پس از پیروزی تیمش برابر نیکاراگوئه در دیداری تدارکاتی گفت: بدترین قسمت این دیدار مصدومیت امید ابراهیمی بود که همه ما را نگران کرده است.
کاپیتان تیم ملی ایران دو دقیقه پس از ورود به زمین مقابل نیکاراگوئه به دلیل مصدومیت تعویض شد.
بازیکن تیم ملی فوتبال ایران یک دقیقه پس از ورود به زمین دچار مصدومیت شد و از زمین بیرون رفت.
بعد از ماجرای جنجالی انتشار عکس‌های خصوصی رستم قاسمی وزیر راه، مسکن و شهرسازی حضور امروز او در نشست ابراهیم رئیسی با نخست وزیر ارمنستان خبرساز شده است.
برخلاف شجاع خلیل‌زاده و حسین کنعانی‌زادگان، امید ابراهیمی در تیم ملی حضور دارد و کارش را زیر نظر کی‌روش پیگیری می‌کند.
امید ابراهیمی پس از انجام کارهای اختصاصی زیر نظر بدنساز تیم ملی، به کارلوس کی‌روش تحویل داده شد.
دکتر محمد ابراهیم تکلو، روانشناس گفت: بهتر است پس از جدایی حداقل برای مدتی اشیاء و وسایل و حتی تصاویر و موزیک‌هایی که ما را به یاد آن فرد می‌اندازد از چشم و گوش خود دور نگه داریم تا روند جدایی طی شود و اینگونه در پروسه جدایی افراد کمتر اذیت شوند.
علیزاده با نتیجه ۵ بر ۳ حریفش را مغلوب کرد تا راهی یک چهارم شود ... محمدرضا مختاری پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با ابراهیم غانم از فرانسه کشتی گرفت که با نتیجه ۷ بر ۳ باخت.
یک روز پس از بازی سپاهان و نساجی صحنه جدید از لحظه جنجالی این مسابقه مورد کارشناسی قرار گرفته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ