کاپیتان استقلال تهران دستکش خود را به دروازه‌بان استقلال ملاثانی هدیه داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم فوتبال پرسپولیس که نخستین دیدار خود در لیگ بیست و سوم را با پیروزی کم گل به پایان برده بود، در دومین دیدار برابر تراکتور همین نتیجه را تکرار کرد اما این بار سه امتیاز شیرین کسب کرد.
فابینیو پس از اولین بازی در لیگ عربستان سعودی با یک سورپرایز راهی خانه شد.
به مناسبت روز خبرنگار، همراه اول به خبرنگاران ۲۰۰گیگ اینترنت هدیه داد.
علیرضا بیرانوند که در جام جهانی ۲۰۱۸ پنالتی رونالدو را گرفته بود، پیراهن رونالدو را به عنوان یادگاری از این فوق ستاره دریافت کرد.
با برگزاری آخرین مرحله قرعه‌کشی جشنواره زمستانه باشگاه مشتریان بانک تجارت، برنده بزرگ این دوره، مشخص شد و ۳ میلیارد ریال دریافت کرد.
با برگزاری آخرین مرحله قرعه‌کشی جشنواره زمستانه باشگاه مشتریان بانک تجارت، برنده بزرگ این دوره، مشخص شد و ۳ میلیارد ریال دریافت کرد.
رئیس فدراسیون فوتبال برزیل پیراهن ویژه مشکی‌رنگ تیم ملی این کشور که نام وینیسیوس بر پشت آن حک شده را به رئیس جمهور این کشور هدیه داد.
رئیس فدراسیون فوتبال برزیل پیراهن ویژه مشکی‌رنگ تیم ملی این کشور که نام وینیسیوس بر پشت آن حک شده را به رئیس جمهور این کشور هدیه داد.
با توجه به صادر شدن ویزای بردیا سعادت به نظر می‌رسد که او در هفته سوم بالاخره لباس تیم ملی را بر تن خواهد کرد.
پس از سلب میزبانی جام جهانی جوانان، فیفا امتیاز برگزاری جام جهانی نوجوانان را به اندونزی داد.
پس از اینکه ناصرالدین‌شاه دختر خود را به عقد حسین‌علی‌خان معیرالممالک درآورد، باغ فردوس را به‌عنوان هدیه ازدواج به او بخشید.
لحظه اعطای کتاب خاطرات رهبرانقلاب به مادورو توسط حجت الاسلام رئیسی رئیس جمهور کشورمان در سفر به ونزوئلا را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
سپیده بابایی نایب قهرمان رقابت‌های کشتی آلیش آسیا به همراه هدی نقیبی سرمربی تیم آلیش بانوان کشورمان، بعدازظهر امروز در منزل شهید حسن طهرانی مقدم حضور یافتند و طی آن، دارنده مدال نقره آسیا این مدال ارزشمند را به خانواده این شهید اهدا کند.
مجموعه جواهرات ارزشمند جورجینا رودریگز، باید جایی مناسب برای نگهداری داشته باشند. کریستیانو رونالدو یک جعبه جواهرات شگفت انگیز از لویی ویتون به ارزش ۱۳۳,۳۳۶ دلار برای جورجینا خرید تا جواهرات او، جعبه ای متناسب با ارزششان داشته باشند. جورجینا هدیه خود را در اینستاگرام به نمایش گذاشت.
علیرضا جهانبخش بعد از قهرمانی در لیگ هلند هدیه ارزشمندی دریافت کرد.
تابلو فرشی نفیسی به اعضای هیات رییسه فدراسیون فوتبال تقدیم شد تا این فرش به موزه فوتبال قطر اهدا شود.
شکیرا با آهنگی که چند وقت قبل منتشر کرد رکورد‌های زیادی را شکست.
مس کرمان امروز در خانه برابر فولاد خوزستان در دیداری حساس به میدان خواهد رفت و شاگردان فرزاد حسین‌خانی امیدوارند در روز تولد سرمربی‌شان با نمایشی موفق به سه امتیاز ارزشمند دست یابند.
رئیس فدراسیون اسکی و ورزش‌های زمستانی گفت: ملی‌پوشان ایران بدون وایلدکارت و امتیاز هدیه‌ای که فدراسیون جهانی می‌دهد، به فینال مسابقات جهانی راه یافتند که این بسیار ارزشمند است.
مهاجم ملوان یک گل ارزشمند به نساجی زد تا ملوان یک بار دیگر جایگاه خود را در جدول رده‌بندی لیگ تثبیت کند.
سولدار پیش از آغاز جنگ اوکراین حدود ۹۰ درصد نمک کل آن کشور را تامین می‌کرد و منازعات در اطراف آن شهر باعث افزایش قیمت نمک شد. اطراف آن شهر همچنین سرشار از سنگ آلابستر (نوع توده‌ای ریزدانه سنگ گچ) ارزشمند برای سرامیک و زغال سنگ است.
به‌مناسبت برد ارزشمند تیم فوتبال کشورمان در برابر تیم ولز، همراه اول به تمامی مشترکان خود هدیه می‌دهد.
اعضای تیم ملی ایران بعد از بازی با ولز یک هدیه ارزشمند را به مدیر تیم ملی این کشور اهدا کردند.
وزیر ورزش و جوانان و رییس فدراسیون فوتبال هدیه ارزشمندی را به رییس فیفا دادند.
نساجی با هدایت حمید مطهری به برد مهمی مقابل گل‌گهر در سیرجان رسید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ