قیمت نفت پس از کاهشی که روز گذشته داشت، در معاملات روز پنج شنبه بازار آسیا، اندکی بالا رفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
قیمت نفت به مسیر صعودی بازگشت
قیمت نفت دیروز، هفتمین رشد هفتگی متوالی خود را به ثبت رساند و در لحظه تنظیم این گزارش با قیمت 86.73 دلار در هربشکه وارد بازارهای بین‌المللی شد.
قیمت نفت دیروز، هفتمین رشد هفتگی متوالی خود را به ثبت رساند و در لحظه تنظیم این گزارش با قیمت 86.73 دلار در هربشکه وارد بازارهای بین‌المللی شد.
قیمت نفت روز جمعه در پی اعلام تمدید کاهش تولید داوطلبانه عربستان سعودی و روسیه، برای دومین روز متوالی افزایش یافت و به سوی ششمین رشد هفتگی متوالی پیش می رود.
قیمت نفت در معاملات روز سه‌شنبه تحت تاثیر نشانه‌های محدودتر شدن عرضه در بازار جهانی و تقاضای قوی آمریکا که بزرگترین مصرف کننده سوخت جهان است، تغییر چندانی نداشت و نزدیک به بالاترین رکورد سه ماه اخیر معامله شد.
قیمت نفت آمریکا به بالای ۸۰ دلار صعود کرد
جدیدترین گزارش ماهانه اوپک نشان داد قیمت نفت سنگین ایران ماه میلادی گذشته، بیش از هفت درصد افزایش پیدا کرده است.
قیمت نفت در معاملات صبح جمعه بازار آسیا، اندکی افزایش پیدا کرد اما به دلیل نگرانیها نسبت به ضعیف شدن اقتصاد آمریکا و کندی تقاضای چین برای سوخت، به سوی سومین کاهش هفتگی متوالی پیش می رود.
قیمت نفت در معاملات روز سه شنبه بازار جهانی، تحت تاثیر خوش بینی به بهبود تقاضای چین برای سوخت در سفرهای تعطیلات این کشور، اندکی افزایش یافت.
جدیدترین گزارش ماهانه اوپک نشان داد قیمت نفت سنگین ایران ماه میلادی گذشته، بیش از سه درصد کاهش پیدا کرده است.
قیمت نفت در معاملات امروز بازار‌های جهانی به ۸۴.۲۸ دلار در هر بشکه کاهش یافت.
بانک آمریکایی جی پی مورگان پیش بینی کرد قیمت نفت امسال به ۱۰۰ دلار در هر بشکه نخواهد رسید، مگر این که یک رویداد ژئوپلیتیکی بزرگ، بازارها را دوباره به آشوب بکشد.
ما رابطه تجاری خیلی بزرگی با چین نداریم، اما آن‌ها به دلیل اینکه ما نفت را با قیمت پایین‌تر به آن‌ها به شکل تانکر به تانکر می‌فروختیم، یکی از اندک خریداران نفت ما بودند. اما الان آمریکا در تلاش است که همین را هم قطع کند. از طرف دیگر ما دلار‌های این قبیل مبادلات را به بانک مرکزی عراق منتقل می‌کردیم و از آنجا به شکل‌های مختلف وارد ایران می‌شد، اما الان این هم دیگر برای امکان پذیر نیست و آمریکایی‌ها جلوی آن را گرفته‌اند
قیمت هر بشکه نفت برنت دریای شمال در معاملات امروز بازار جهانی انرژی بیش از یک درصد رشد کرد و از ۸۸ دلار و 50 سنت عبور کرد.
در آغاز سال ۲۰۲۳، عوامل متعددی شامل نگرانی‌های عرضه و تقاضا، سیاست پولی انقباضی در سراسر جهان، انتظارات برای کندی رشد اقتصادی و رکود احتمالی و بازگشایی چین و خروج این کشور از قرنطینه کرونا، در روند کوتاه مدت و میان مدت قیمت نفت تاثیر خواهند گذاشت.
منابع آگاه اعلام کردند که قیمت نفت صادراتی روسیه طی ماه گذشته به زیر ۵۰ دلار رسیده است.
منابع آگاه اعلام کردند که قیمت نفت صادراتی روسیه طی ماه گذشته به زیر ۵۰ دلار رسیده است.
قیمت نفت در معاملات روز سه شنبه تحت تاثیر تسهیل محدودیت‌های کرونایی در چین که امید به بهبود تقاضا را برانگیخت و مختل شدن تولید انرژی در آمریکا، به بالاترین حد سه هفته اخیر صعود کرد.
قیمت نفت پس از کاهش به مدت پنج روز معامله متوالی، روز جمعه در پی تعطیلی یک خط لوله بزرگ از کانادا به آمریکا، اندکی افزایش یافت اما تحت تاثیر چشم انداز تیره تقاضا برای سوخت، در مسیر ثبت کاهش هفتگی قرار دارد.
قیمت نفت در معاملات روز چهارشنبه با امیدواری به بهبود تقاضای چین و ابهامات درباره نحوه اجرای مکانیزم سقف قیمت غربی برای نفت روسیه، اندکی افزایش یافت.
قیمت سبد نفتی اوپک دیروز (چهارشنبه، نهم آذرماه) با وجود کاهش اندک بالای ۸۳ دلار حفظ شد.
قیمت نفت روز جمعه تحت تاثیر رشد کمتر از حد انتظار تورم آمریکا و امیدواری به آهسته شدن روند افزایش نرخ بهره در این کشور، اندکی افزایش یافت اما همچنان در مسیر ثبت کاهش هفتگی قرار دارد.
قیمت نفت امروز همزمان با بازگشایی بازار کمی افزایش یافت که علت این افزایش کاهش اندک ارزش دلار بود.
بهای آتی نفت برنت پس از افزایش ۰.۵ درصدی در پایان روز جمعه، ۶۰ سنت یا ۰.۷ درصد افزایش یافت و به ۹۵.۹۱ دلار در هر بشکه رسید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ