محمد مهاجری نوشت: ظاهرا مسئولان (و در راس آنها شخص وزیرمحترم کشور) گمان کرده‌اند اگر اسم "گشت ارشاد" را به "طرح‌نور" تبدیل کنند قضیه تغییر ماهیت می دهد. این فقط نوعی خودفریبی است و افکارعمومی به دستور یا خواسته مسئولان، از طرح‌نور همان را می فهمد که از گشت‌ارشاد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
محمد مهاجری نوشت: اگر یک جوان محصل و دانشجو به خودش بگوید پیشرفته‌ترین مملکت دنیا استادانش کار تحقیقی شان را همراه با نوشیدن مشروب انجام می‌دهند، ترغیب نمی‌شود، دمی به خمره بزند؟ بعدش پرس وجو نمی‌کند که از آن آب‌شنگولی‌ها کجا می‌فروشند؟
یک فعال سیاسی گفت: اگر آقای ظریف خودش را بالاتر از دیگر شخصیت های مطرح سیاسی نداند، حتما موقعیت خودش را برابر با آنها می داند بنابراین برای تقویت دیگران این حرف ها را نمی زند.
فعال سیاسی اصلاح‌طلب ضمن بازنشر دوخبر در یک روز، به آنها واکنش نشان داد.
یک فعال سیاسی اصولگرا نوشت: حق داریم از آقای شمخانی بپرسیم که دلیل حضور فرزند تاجر شما در یک جلسه رسمی چیست؟ آیا این فرصت و رانت برای بقیه تجّار هم فراهم است؟ چرا این شاهین اقبال که قطعا در لابی‌های تجاری بعدی کارگشا و راهگشاست، فقط روی شانه آقازاده محترم می‌نشیند؟
رحمت الله بیگدلی؛ فعال سیاسی اصلاح طلب به اظهارات محمد حاج ابوالقاسم دولابی عضو مجلس خبرگان و مشاور رئیسی درباره استقلال مالی زنان پاسخ داد و نوشت: ای کاش تاریخ اسلام را می خواندی!
یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب به حکم حبس سعید مدنی واکنش نشان داد.
یک فعال سیاسی اصلاح طلب با بیان این‌که «نگاه‌های افراطی چه در داخل و چه خارج کشور علاقه‌مند نیستند که در اتفاقات اخیر کشور، نگاه‌های محبت آمیز مطرح شود»، گفت: عفو معترضین می‌تواند شکاف‌ها و گسل‌های پیش آمده را ترمیم کند.
یک فعال سیاسی با بیان این‌که «موافقت با عفو معترضان حوادث اخیر، موجب خلع سلاح دشمنان کشور شد»، گفت: این عفو فرصت خوبی برای آشتی ملی است.
یک فعال سیاسی با بیان اینکه تصمیمات سیاسی خارج از کشور به حال مردم مفید نخواهد بود، گفت: راهکار برون رفت از شرایط فعلی کشور، تصمیم‌گیری در داخل و با حضور اکثریت مردم است.
رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در واکنش به اظهارات یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب در مورد خود مطلبی را منتشر کرد.
یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب به اعزام دانش‌آموزان به کانون اصلاح و تربیت واکنش نشان داد.
یک فعال سیاسی گفت: به نظر من اولین کاری که آقای اژه‌ای باید انجام دهد این است که ابتدا یک سازمانی از درون دستگاه تحت امر خودشان به وجود بیاورند که پیام‌هایی که از درون این دستگاه یا اجزای این قوه به مخاطبان و منتقدان داده می‌شود، تعارضی با اصلاحات و گفته‌های ایشان نداشته باشد.
فعال سیاسی اصلاح طلب با اشاره به مرگ مهسا امینی گفت: روالی که اقایان دارند و این نوع برخورد با مردم و این یک جانبه نگری نسبت به همه چیز و نادیده گرفتن کامل طرف مقابل، نتیجه را نشان آنها داده است و من نگران هستم.
یک فعال سیاسی اصلاح طلب نوشت: گرچه نهایتا نهادهای مربوط مجبور می‌شوند در باره قاسم مکارم شیرازی توضیح دهند، پس بهتره پیش از شکل‌گیری افکار عمومی اطلاع‌رسانی دقیق کنند.
یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب به گزارش تورم توسط رئیس‌جمهور واکنش توئیتری نشان داد.
یک فعال سیاسی هرگونه ارتباط مالی بین خود و فولاد مبارکه را تکذیب کرد.
محمدامین قهرمانی، معاون ناشران و اعضای بورس تهران گفت: سه شرکت دانش‌بنیان در مراحل درج نماد و عرضه در بورس هستند که البته هنوز به بازار نیامده‌اند.
اولین محصول عرضه شده در بورس کالا با استقبال خریداران مواجه شد.
تیم والیبال پیکان با غلبه بر تیم تاراز قزاقستان، برای دهمین بار به فینال مسابقات قهرمانی باشگاه‌های آسیا رسید.
معاون اقتصادی رئیس‌جمهور با ارسال نامه‌ای به وزرای اقتصاد و جهاد کشاورزی، مصوبه کاهش نرخ مالیات بر ارزش افزوده واردات ۱۳ قلم کالای اساسی وارداتی و دو قلم کالای تولید داخل به یک درصد را ابلاغ کرد.
متراژ واحدهای نهضت مسکن چقدر است؟
فعال سیاسی اصلاح طلب، نوشت: تحلیل همین یک خبر و حواشی آن را برای فهم آنچه که در دولت می گذرد کافی است.
یک فعال سیاسی اجتماعی به دستور دادستان مشهد درباره عدم ارائه خدمات بانکی به زنان بد حجاب واکنش نشان داد.
حسین انواری عضو حزب موتلفه اسلامی و فعال سیاسی اصولگرا در واکنش به خبر دستگیری فرزند مصطفی میرسلیم به علت ارتباط با سازمان مجاهدین خلق، می‌گوید که فکر می‌کنم پای یک جریانی در میان است که قصد دارد با میرسلیم برخورد کند. یک اتفاقی افتاده و پسرشان را دستگیر هم کرده‌اند، و پدرش هم در این میان هیچ نقشی نداشته است و طبق قانون برخورد می‌شود. چرا الان این موضوع مطرح و بزرگ شده است و همه تلاش این است که با میرسلیم برخورد شود؟
فعال سیاسی اصلاح طلب به اطلاعیه پلیس درباره «برخورد انضباطی» با «سرتیم»خاطی یک واحد گشت ارشاد به علت «برخورد خارج از ضوابط» با یک مادر واکنش نشان داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ