امام جمعه یزد گفت: ترویج بی حجابی، مقدمه‌ای برای تحقق اهداف دشمن در کشور است و دشمن تلاش دارد با ترویج فساد و بی‌دینی، جوانان ما را نسبت به ارزش‌ها بی‌تفاوت کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نماینده، ولی فقیه در استان با انتقاد از برخی رویکرد‌های مدیران رسانه ملی گفت: آن مجری که با تلویزیون کسب شهرت می‌کند، ولی لیاقت آن را ندارد و از این شهرت سوء استفاده و فردا به این ملت خیانت می‌کند؛ بنابراین از مدیران رسانه ملی انتظار داریم مجریان را به خاطر ژست عروسکی مورد استفاده قرار ندهد.
مهدوی، امام جمعه موقت اصفهان با بیان اینکه رسانه‌های معاند حداقل به ما یاد دادند که پافشاری روی بحث عفاف و حجاب، کار درستی است، تصریح کرد: اگر مسؤولان سال گذشته بیشتر روی عفاف و حجاب پافشاری کرده بودند، شاهد بی‌بند و باری کنونی نبودیم.
صفویه شاهکار‌های متعددی داشته است یک شاهکار عجیب آن‌ها نقش بسیار استثنایی خانم‌ها در شکل گیری این سلسله است و این افتخار بزرگی برای ایران ماست که صفویه و اردبیل ما هشتصد سال پیش بر نقش زن واقف شده و از ظرفیت عظیم آن‌ها استفاده کرده است زن برای تبرج جاهلی خلق نشده است بلکه خدای متعال آن چنان قدرتی به آن‌ها داده است که می‌توانند به برکت آموزه‌های دینی یک کشور و یک ملت را مدیون خود بکنند شعار زن زندگی آزادی باید در مسیر تکریم زن یعنی شکوفا کردن استعداد‌های بزرگ زن باشد و این شعار با این معنا هشتصد سال پیش در اردبیل محقق شد.
امام جمعه رشت گفت: خدا را شکر صاحبان رستوران‌ها، تالار‌های عروسی و مراکز پخش غذا، خودشان تذکر می‌دهند و این تذکر‌ها بسیار تأثیرگذار بوده است. عملاً می‌بینیم که در سواحل تذکر می‌دهند و اصلاً «بزن بهادر» جایی ندارد. در جلسات توصیه می‌کنیم که برای دشمنان نظام اسلامی، میدان را بسترسازی نکنید، بلکه تلاش کنید تا راهگشا باشید و تلاش کنید کسانی که حتی می‌خواهند هنجارشکنی کنند احساس کنند افرادی که تذکر می‌دهند دل‌شان برای آن‌ها می‌سوزد.
حسینی بوشهری، رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه و امام جمعه قم گفت: مسئولین در زمینه حجاب و عفاف دغدغه متدینین را مورد توجه قرار دهند و در مقابله با ناهنجاری ها امروز و فردا نکنند.
حجت‌الاسلام میردامادی به آیه ۳٠ سوره فصلت اشاره و خاطرنشان کرد: باید تلاش کنیم در راه دین استقامت داشته و پای‌مردی کنیم و یکی از مهم‌ترین اقدامات در این مسیر پذیرش ولایت علی‌بن‌ابی‌طالب (ع) است.
ابوترابی فرد گفت: رهبر در فروردین ماه سال جاری در دیدار با مسوولان نظام راهبرد نظام در انتخابات مجلس را تبیین کردند و بر چند اصل محوری تاکید کردند. یک رابطه قدرت و مردم‌سالاری. ایشان تاکید داشتند که «قدرت برآمده از خواسته مردم است.»، «انتخابات قوت و قدرت ملت، دولت و کشور را به نمایش می‌گذارد.» و «انتخابات بر چهار راهبرد محوری مشارکت، امنیت انتخابات، سلامت و رقابت استوار است.»
آیت‌الله لطف‌الله دژکام در خطبه‌های امروز نماز جمعه شیراز به ماجرای هتاکی به یک بانوی محجبه در نارنجستان قوام شیراز اشاره و بیان کرد: این کتک خوردن برای ما خیلی سخت بود. از آنجا که جلوی بچه، مادر را زدند، لذا هر تحلیلی باید در این باره کنار گذاسته شود، در این ماجرا، دست روی زن بلند کردن در مقابل چشم فرزندش، بسیار رنج‌آور بود.
مازندران امام جمعه موقت ساری گفت: برخی مداحان در دهه اول ماه محرم در نوحه سرایی‌ها از واژگانی استفاده کردند تا به هر قیمتی بتوانند اشک را بر چشمان عزاداران امام حسین جاری نمایند، اما هیچ سند و دلیلی در بیان مطالب آنان وجود ندارد، لازم است دستگاه‌های فرهنگی و تبلیغی ورود کنند تا زمینه بدعت‌ها و انحرافات فراهم نشود.
آیت‌الله طباطبایی نژاد، امام جمعه اصفهان و عضو مجلس خبرگان رهبری به جماران گفت: به نظر من گشت ارشاد حتما بدون هیچ واهمه‌ای از خارج و یا از گفته‌های دیگران، باید کارش را شروع بکند. مسائل حل می‌شوند بدون اینکه جریمه مالی بخواهند بکنند. کسبه‌ها مجوزشان دست دولت است. ادارات وجودشان وابسته به دولت است و اگر حرفی بهشان بزنند باید اطاعت بکنند و الا کنارشون بگذارند و مجوزشان را لغو بکنند.
سید محمد نبی موسوی فرد گفت : وجود مقدس امام حسین (ع) و اهل بیت، به زنجیرزنی، سینه زنی و اشک ریختن نیازی ندارند البته هرسال باید پرشور تر از سال‌های قبل برگزار شود و به جای اشک، خون گریه کرد اما هدف عمده آیین‌های عزاداری، الگو گرفتن از رفتار و اخلاق اهل بیت عصمت و طهارت، جاری شدن عدالت به معنای واقعی است.
ماموستا فایق رستمی، امام جمعه سنندج در پاسخ به این سؤال که ۵۲ میلیارد تومان زکات جمع‌آوری شده واقعاً صرف فقرا و پروژه‌های عام‌المنفعه می‌شود؟ اظهار داشت: بنده به عنوان عضو شورای زکات نیز به این موضوع اعتراض کرده‌ام، قرار بر این بود که ۱۰ ماموستا ناظر بر هزینه‌کرد و تقسیم مبلغ زکات جمع‌آوری شده در استان شوند، اما هیچ اطلاعی از آن نداریم.
امام جمعه گچساران گفت: خانمی که می‌خواهد وضعیت رضاخانی (کشف حجاب) را اجرا کند، پس نباید اجازه داد و مسئولین باید منطقی و قانونی این موضوع را حل کنند و اگر نشد آتش به اختیار وارد عمل خواهیم شد.
امام جمعه موقت تهران با اشاره به هتک حرمت قرآن کریم از سوی برخی اتباع کشور‌های اروپایی تاکید کرد: رفتار و جسارت‌هایی که اخیراً نسبت به قرآن کریم انجام شد، خیالی خام و باطل است؛ اگر خواستند میان مسلمانان و پیروان ادیان الهی اعم از مسلمانان و مسیحیان دوقطبی ایجاد کنند، کور خوانند و موفق نشدند چراکه مسلمانان به کتاب‌های مقدس آسمانی مثل قرآن احترام می‌گذارند.
مهدوی، امام جمعه موقت اصفهان با اشاره به اینکه ترویج فساد و منکر در جامعه نتیجه ترک فعل مسئولان است، گفت: مجازات‌های مالی فعلی در برابر فساد بازدارنده نیست و برای عده‌ای بی‌معنا است همچنین باید توجه داشت که برخی از مروجان فساد و بی‌حجابی در جامعه نیز غافل بوده و از عقبه این هجمه بی‌خبر هستند.
حجت الاسلام موسوی فرد اظهارکرد: دشمن با برنامه و با استفاده از مسیرهای آسان، بی‌حجابی را رواج می‌دهد لذا بی‌تفاوتی به این موضوع بسیار خطرناک‌ است.
دژکام در ادامه اظهار داشت: بیش از ۳۰۰ هزار شهید داده ایم و خون شهید هدر نمی شود و امروز قانون کشور این است و چیزی خلاف حکم قرآن و اهل بیت نمی تواند قانون شود و این ثمره خون شهداست و باید مورد توجه قرار گیرد.
امام جمعه اردبیل: در شبیه‌خوانی از دختران بالغ استفاده نشود/ در عزاداری‌ها از «طوق‌گردانی» پرهیز شود
ناصری با بیان اینکه غربی ها می خواهند ما برده و فرمانبردار آنها باشیم، افزود: برای رسیدن به این هدف، ایمان را از فرزندان ما گرفتند و این در حالی است که بزرگان دینی ما، آموزش به فرزندان خود را با آموزش قرآن آغاز می کردند.
فرد دستگیر شده بامداد روز چهارشنبه، اقدام به آتش زدن درب خانه آیت الله محمد رضا ناصری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد کرده بود.
آیت الله «محمدرضا ناصری» اظهار کرد: مردم با حضور گسترده خود با اسلام و آرمان‌های انقلاب همچون گذشته بیعت کردند که تا آخر می‌ایستیم و نمی‌گذاریم که حسین زمان، تنها بماند و خون شهدا به بهانه‌های مختلف پایمال شود.
مدیرعامل راه آهن از راه اندازی قطار فوق‌العاده یزد- خرمشهر خبر داد و گفت: این قطار شامگاه جمعه ۱۸ شهریور حرکت می‌کند و زائرین امام حسین (ع) را مستقیماً از یزد به شلمچه خواهد برد.
این قطار که شامگاه جمعه ۱۸ شهریور حرکت می‌کند، زائرین امام حسین (ع) را مستقیما از یزد به شلمچه خواهد برد.
رئیس دانشگاه ادیان و مذاهب در پاسخ به سوال «چرا هیچ امام جمعه اصلاح طلبی نداریم؟» گفت: من نمی توانم بگویم آن امام جمعه اصلاح طلبی که گذاشتند چه کار کرد؛ ولی می توانم بگویم آقای ناصری امام جمعه یزد اصلاح طلب است.
با تغییر رسمی مبنای ارزی محاسبه حقوق ورودی، فعلا اجرای سیستمی آن تا آماده سازی سامانه و بارگذاری کد تعرفه به صورت دستی انجام می‌شود. گمرک اعلام کرده که احتمالا تا شنبه (۷ خرداد)، سامانه گمرک آماده اجرای سیستمی تغییر حقوق ورودی خواهد شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ