باشگاه آرسنال پس از حذف از لیگ قهرمانان تصمیم گرفته است که چهار ستاره در فهرست فروش قرار دهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی دفتر ریاست جمهوری روسیه (کرملین) امروز گفت: عواقب لغو پیمان نیروهای مسلح متعارف در اروپا برعهده روسیه نیست.
با این تصویربرداری افتضاح، کمک داور ویدئویی چه کمکی به فوتبال ایران می‌کند؟
حداقل ۸۹ نفر به امید رفتن به بهشت ​​از گرسنگی جان خود را در کنیا از دست داده‌اند
آمریکا نگران عواقب افشای اطلاعات ناشی از لو رفتن اسناد مرتبط با جنگ اوکراین است.
یوفا آماده است تا شدیدترین جریمه ممکن را برای بارسلونا درباره پرونده انریکز نگریرا در نظر بگیرد.
«مهدی المشاط» ضمن درخواست از بیگانگان برای خروج از کشورش، از متجاوزان خواست تا جنگ یمن را متوقف کنند و به محاصره این کشور پایان دهند و اگر چنین نکنند، عواقبش وخیم خواهد بود.
رئیس جمهور اوکراین با انتقاد عجیب از موضع نخست وزیر اسبق ایتالیا درباره جنگ اوکراین، ناخواسته خود را در دام انداخت!
ترجمه اشتباه کپشن پست اینستاگرامی امباپه، باعث جنجال هایی در رسانه های هوادار یونایتد شد.
توماس باخ از درگذشت ورزشکاران و اعضای جامعه المپیک و مردم در زلزله ترکیه و سوریه ابراز تأسف کرد.
طی حداقل ۲ سال گذشته پارامترهای شوک‌‌‌آور شامل سیاست‌های دستوری، افزایش قیمت در بازارهای رقیب و اظهارات ضد‌و‌نقیض سیاستگذاران در بخش‌های مختلف اقتصادی، بازار سهام را با نوسانات عجیبی مواجه کرده است؛ به طوری که می‌توان اذعان کرد بورس تهران از میانه‌های سال ۹۹ تاکنون موج‌های مختلفی از فراز و فرود را زیر تیغ سیاستگذاری‌ها در دو بخش اقتصادی و غیراقتصادی ثبت کرده است.
عملکرد عبدالرزاق حمدالله، در دیدار تیم ملی مراکش مقابل فرانسه، واکنش‌های متفاوتی را از سوی هواداران مراکش به دنبال داشت.
سفارت روسیه در آمریکا اعلام کرد که راهبرد آمریکا در اوکراین خطرات بیشتری را برای امنیت جهانی ایجاد می کند.
تصمیم بازنشستگی محمدرضا داورزنی والیبال را دچار یک بحران عجیب خواهد کرد.
ممکن است با اعلام پایان کار محمدرضا داورزنی والیبال ایران دچار یک چالش پیچیده شود.
اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، معتقد است که کریستیانو رونالدو می‌دانست که مصاحبه جنجالی‌اش واکنش این باشگاه را در پی دارد.
با تداوم جنگ در اوکراین و با نزدیک‌شدن به روزهای سرد زمستان، برخی از رسانه‌های قاره سبز هشدار می‌دهند که در خوشبینانه‌ترین وضعیت دست‌کم ۷۹ هزار نفر از مردم اروپا کشته خواهند شد.
فیفا در منشور انضباطی خود، برای اهانت به علائم و نمادهای هویتی کشورها جرایمی در نظر گرفته است و باید دید توهین آمریکا به ایران با حذف لوگو «الله» از پرچم جمهوری اسلامی چه عواقبی خواهد داشت!
معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی سمنان گفت: تغییر سبک زندگی و مصرف زیاد شیرینی، چربی، غذا‌های فوری (فست فود) و کربوهیدرات‌ها در اضافه وزن و چاقی در بین افراد تاثیرگذار است و افرادی که با سن کم به اضافه وزن و چاقی مبتلا باشند، عواقب بدتری مانند دیابت و فشار خون در انتظار آن‌ها است.
دیمیتری کولبا وزیر خارجه اوکراین ادعا کرد که به ایران از مجاری دیپلماتیک درباره عواقب ارسال محموله‌های جدید پهپاد‌های تهاجمی و موشک‌های بالستیک به روسیه اطلاع داده شده است.
نواک جوکوویچ درباره از دست دادن تورنمنت‌های زیادی که در سال 2022 به دلیل عدم تزریق واکسن کرونا از دست داد، صحبت کرد.
نواک جوکوویچ درباره از دست دادن تورنمنت‌های زیادی در سال 2022 به دلیل عدم تزریق واکسن کرونا صحبت کرد.
وزیر خارجه مجارستان می‌گوید که جامعه بین‌الملل حالا باید تمرکز خود را روی این موضوع معطوف کند که تشدید تنش بین مسکو و ناتو، به درگیری مستقیم نظامی منجر نشود.
بر اساس ماده ۵۷۶ قانون آیین دادرسی کیفری «چنانچه هر یک از صاحب‌ منصبان و مستخدمان و مأموران دولتی و شهرداری‌ها در هر رتبه و مقامی که باشند از مقام خود سوء استفاده ‌نموده و از اجرای اوامر کتبی دولتی یا اجرای قوانین مملکتی و یا اجرای احکام یا اجرای دستور قضایی یا هر گونه امری که از طرف مقامات قانونی ‌صادر شده باشد جلوگیری نماید به انفصال از خدمات دولتی از یک تا پنج سال محکوم خواهد شد
با توجه به گزارشی‌که ناظران بازی‌به‌آن اشاره خواهند کرد کمیته انضباطی تصمیم دارد باشگاه پرسپولیس را با جریمه سنگینی روبرو کند
امروز مطالبی همچون قیمت روز خودرو ۲۱ تیر ۱۴۰۱ | قیمت خودرو چه تغییری کرد؟،  بیشترین خروج حقیقی‌ها از این سه سهم!، زمان واریز سود سهامداران ۱۵ نماد بورسی و فرابورسی،  مجمع کیمیا ۱۴۰۱ | چقدر سود تقسیم شد؟، سمگا و شرانل سود پرداخت می‌کنند!، دلار مسافری گران شد، حباب سکه رکورد زد؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ