چین در پی افزایش اخیر قیمت جهانی نفت، از روز چهارشنبه، قیمت خرده فروشی بنزین و دیزل را افزایش داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون اول رئیس‌جمهور به صورت سرزده از جایگاه‌های سوخت بازدید و تاکید کرد: برنامه‌ای برای افزایش قیمت بنزین نداریم.
معاون اول رئیس جمهوری هرگونه تغییر قیمت و افزایش نرخ فرآورده های نفتی از جمله بنزین را تکذیب کرد.
وزیر نفت با بیان اینکه دولت برنامه‌ای برای افزایش قیمت بنزین ندارد، گفت: امروز بیشتر از ۱۵۰ میلیون لیتر ذخیره بنزین داریم.
مدیر عامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران به بیان توضیحاتی درباره دلیل شلوغی پمپ بنزین‌ها پرداخت و به حواشی افزایش قیمت بنزین، کاهش سهمیه سوخت و کمبود بنزین پاسخ داد.
قرار است قیمت هر لیتر بنزین در ترکیه ۱.۵۵ لیر افزایش یابد.
وزیر نفت: بحث افزایش قیمت بنزین وجود ندارد
رئیس سازمان برنامه و بودجه ضمن تاکید بر اینکه دولت شوک درمانی نمی کند، نوشت: سیاست‌های غیرقیمتی انرژی می‌تواند بدون ایجاد تکانه‌های جدید به بهینه سازی مصرف انرژی کمک کند.
موج جهانی افزایش قیمت بنزین
وزیر کشور هرگونه احتمال درباره افزایش قیمت بنزین را رد کرد.
مدتی است که بازار نفت با سرعت آهسته مسیر صعودی را طی می‌کند. به عقیده کارشناسان بازار این محصول تحت تاثیر مولفه‌هایی نظیر شورش‌های اخیر روسیه، افزایش تقاضای بنزین در آمریکا و کاهش عرضه نفت عربستان در مسیر افزایشی باقی‌ می‌ماند. با این حال باید منتظر ماند و دید با توجه به بهبود شکننده اقتصادی چین چه سرنوشتی برای بازار طلای سیاه رقم می‌خورد؟
سال ۹۹ را می توان سر آغازی بر شایعات افزایش قیمت بنزین دانست، اکنون با گذشت ۳ سال نه تنها این شایعات پایان پیدا نکرده بلکه جذابیت این خبر موجب دامن زدن به این شایعه شده است.
وزیر نفت: بارها اعلام کردیم هیچ برنامه‌ای برای افزایش قیمت بنزین در دستور کار وزارت نفت و دولت نیست لذا خواهش ما این است که مردم به این شایعات توجهی نکنند.
نماینده مجلس یازدهم گفت: دولت آگاه است که افزایش حامل‌های انرژی می‌تواند بر بسیاری از کالاهای دیگر تأثیر گذار باشد به همین دلیل تا کنون برنامه ای در رابطه با آن ارائه نشده است.
قیمت حاکم بر بازار قابل دفاع نیست وحکایت از مشکلات اقتصاد کلان کشور می‌کند که به دلیل سقوط ارزش پول ملی ، پس انداز کنندگان تمایل دارند برای جلوگیری از ضایع شدن پس اندازشان ، آن را مثلا در مسکن و زمین و ارز و طلا و حتی خودرو که کالایی سرمایه‌ای نیست، قراردهند.
بهادری جهرمی سخنگوی دولت در پاسخ به سوال یک خبرنگار درباره شایعه افزایش قیمت بنزین در سال 1402 گفت: انتظار می رود مبنای پرسشگری و مطالبات رسانه های رسمی شایعات نباشد.
منابع مصری از تصمیم جدید وزارت نفت این کشور درباره قیمت بنزین در سرزمین فراعنه خبر دادند.
منابع مصری از تصمیم جدید وزارت نفت این کشور درباره قیمت بنزین در سرزمین فراعنه خبر دادند.
آقای مومنی با تأکید بر اینکه بدترین سال‌های عملکرد اقتصادی سال‌هایی بوده که توزیع قدرت ناعادلانه شده است، بیان می‌کند که بسیار فاجعه آمیز است که ضد عادلانه‌ترین کار‌ها را با عنوان اینکه می‌خواهیم عدالت برقرار کنیم، انجام می‌دهند و این سناریوی تلخ به ویژه در مورد بنزین مکرر اجرا شده است. رویکرد ناعادلانه‌ی توزیع قدرت و ثروت باعث شده که به واسطه فقدان تقاضای موثر برای دانایی، بدنه حکومت از نظر کیفیت کارشناسی با یک سقوط بی سابقه رو به رو شود.
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی، افزایش قیمت سوخت را تکذیب و اعلام کرد که این مساله به هیچ عنوان در دستور کار نیست و همچنین تصمیمی بر تغییر در سهمیه و سهمیه بندی اتخاذ نشده است.
شرکت پخش فرآورده‌های نفتی درباره شایعات درباره افزایش نرخ بنزین واکنش نشان داد.
افزایش قیمت بنزین تکذیب شد
نایب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس و دولت برنامه‌ای برای افزایش قیمت بنزین ندارند.
معاون اجرایی رییس جمهور در رابطه با شایعه گرانی بنزین گفت: تحت هیچ شرایطی آقای رئیس جمهور اجازه افرایش قیمت بنزین را نخواهد داد.
معاون اجرایی رییس جمهور در رابطه با شایعه گرانی بنزین گفت: تحت هیچ شرایطی آقای رئیس جمهور اجازه افرایش قیمت بنزین را نخواهد داد.
نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت در سال جاری هیچ گونه برنامه‌ای برای افزایش قیمت بنزین ندارد، اما مصرف سوخت در کشور باید کنترل شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ