دمی گوجه با ته انداز مرغ زعفرانی نوعی روش پخت دمی گوجه است که با ته‌دیگ مرغ پخته می‌شود و بسیار خوشمزه و مجلسی است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دمپخت‌ یک غذای ساده و بدون دردسر است که این بار قرار است از لوبیا عروس برای تهیه این دمی استفاده کنید.
محمد مهاجری نوشت: اگر یک جوان محصل و دانشجو به خودش بگوید پیشرفته‌ترین مملکت دنیا استادانش کار تحقیقی شان را همراه با نوشیدن مشروب انجام می‌دهند، ترغیب نمی‌شود، دمی به خمره بزند؟ بعدش پرس وجو نمی‌کند که از آن آب‌شنگولی‌ها کجا می‌فروشند؟
دمی عدس شبیه به عدس پلو خودمان است با کمی تغییرات که قرار است بجای گوشت و مرغ از سیب زمینی مکعبی و رب استفاده کنید. می‌توانید برای خوشمزه‌تر شدن دمی از آب گوشت یا عصاره مرغ نیز استفاده کنید.
بررسی خرید و فروش واحدهای مسکونی نشان دمی دهد که با داشتن حداقل ۴ میلیارد تومان می تواند در منطقه شرق محدوده خیابان هفده شهریور خانه دار شد.
بررسی خرید و فروش واحدهای مسکونی نشان دمی دهد که با داشتن ۴ الی ۶ میلیارد تومان می تواند در غرب تهران خانه دار شد.
تمرینات پرسپولیس باوجود تعطیلی لیگ برتر همچنان ادامه دارد.
دمی کباب یکی از انواع غذا‌های ساده و قدیمی ایرانی است که با دستور‌های متنوعی تهیه می‌شود، برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه دمی کباب با ما همراه باشید.
ماکسیم ساپوژکوف پر تکرارترین نام والیبال دنیا در یک هفته اخیر بوده است.
رییس جمهور اصلاحات نوشت: با اینکه دمی از پیمان خود با امام و انقلاب دست بر نداشت از بسیاری از تنگ نظری ها، خام اندیشی ها و بدکرداری‌هایی که احیانا به نام انقلاب و اسلام صورت می‌گرفت ، بیزار بود و به جای راندن و دور کردن از انقلاب و نظام، دلِ قهرمان او به آهنگ جاذبه می طپید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ