بانک صادرات ایران با پرداخت بیش از 87 هزار فقره وام قرض‌الحسنه فرزندآوری در سال 1402، از طرح ملی جوانی جمعیت حمایت کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرکل دفتر برنامه ریزی و توسعه اجتماعی جوانان گفت: از ابتدای سال جاری تا پایان تیر ماه ۱۴۰۲، بیش از ۴۸۲ هزار میلیارد ریال وام ازدواج به حدود ۲۳۸ هزار نفر متقاضی پرداخت شده است.
بانک ملت در چهارماهه ابتدای سال جاری بیش از ۳۲ هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه فرزندآوری به متقاضیان پرداخت کرد.
بانک ملت در چهارماهه ابتدای سال جاری بیش از 32 هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه فرزندآوری به متقاضیان پرداخت کرد.
بانک ملت در چهارماهه ابتدای سال جاری بیش از ۳۲ هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه فرزندآوری به متقاضیان پرداخت کرد.
بانک تجارت در تیرماه امسال با پرداخت بیش از ۱۳ هزار فقره وام ازدواج و ۷۸۱۷ فقره تسهیلات فرزندآوری از جوانان ایرانی حمایت کرد.
بانک سپه در خرداد‌ماه سال جاری در حوزه تسهیلات تکلیفی مبلغ 26 هزار و 96 میلیارد و 120 میلیون ریال در قالب بیش از 20 هزار فقره تسهیلات در حوزه‌های قرض‌الحسنه ازدواج، فرزندآوری، اشتغالزائی مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) و سازمان بهزیستی و کمک ودیعه مسکن پرداخت کرده است.
سرپرست دفتر نوسازی و توانمندسازی تعاونی‏‌ها از پرداخت بیش از ۳۰ هزار میلیارد تومان تسهیلات از طریق شبکه بانکی کشور به شرکت ‏های تعاونی در سال ۱۴۰۱ خبر داد.
بانک سپه در خردادماه سال جاری در حوزه تسهیلات تکلیفی مبلغ ۲۶ هزار و ۹۶ میلیارد و ۱۲۰ میلیون ریال در قالب بیش از ۲۰ هزار فقره تسهیلات پرداخت کرده است.
بانک رفاه کارگران در اردیبهشت و خرداد ماه سال جاری بیش از 8,500 میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج و تهیه جهیزیه پرداخت کرده است.
بانک رفاه کارگران در اردیبهشت و خرداد ماه سال جاری بیش از 2,666 میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه فرزندآوری پرداخت کرده است.
بانک تجارت تا پایان خردادماه سال جاری با پرداخت ۱۵هزار و ۳۲۴ فقره تسهیلات ازدواج و ۱۲هزار و ۸۷ فقره تسهیلات فرزندآوری از جوانان ایرانی حمایت کرد.
بانک تجارت تا پایان خردادماه سال جاری با پرداخت 15هزار و 324 فقره تسهیلات ازدواج و 12هزار و 87 فقره تسهیلات فرزندآوری از جوانان ایرانی حمایت کرد.
بانک ملی ایران طی سال گذشته سهم عمده و نقش قابل توجهی در پرداخت وام های قرض الحسنه ازدواج به جوانان، متقاضیان و خانواده های واجد شرایط در شبکه بانکی برعهده داشته است.
بانک آینده در اجرای تکالیف قانونی مربوط به وام قرض‌الحسنه ازدواج و به‌منظور تسریع و تسهیل اعطای قرض‌الحسنه برای ازدواج جوانان، همواره خود را متعهد به همکاری حداکثری با متقاضیان وام قرض‌الحسنه ازدواج می‌داند.
بانک سپه در۲ماه اول امسال در حوزه تسهیلات تکلیفی مبلغ ۱۷هزار و ۸۷۴ میلیاردو۵۲۷ میلیون ریال در قالب بیش از ۱۳هزار فقره تسهیلات در حوزه‌های قرض‌الحسنه ازدواج، فرزندآوری و ... پرداخت کرده است.
اهواز- مدیرکل غله و خدمات بازرگانی خوزستان گفت: تاکنون ۱۱ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان از مطالبه گندم کاران استان پرداخت شده است.
پرداخت بیش از 6300 میلیارد ریال وام قرض‌الحسنه فرزندآوری در بانک آینده
بانک تجارت سال ۱۴۰۲ را با پرداخت ۸۰۰ فقره تسهیلات ازدواج و ۴۳۴ فقره تسهیلات فرزندآوری به متقاضیان در فروردین ماه آغاز کرد.
بانک تجارت سال ۱۴۰۲ را با پرداخت ۸۰۰ فقره تسهیلات ازدواج و ۴۳۴ فقره تسهیلات فرزندآوری به متقاضیان در فروردین ماه آغاز کرد.
بانک تجارت سال 1402 را با پرداخت 800 فقره تسهیلات ازدواج و 434 فقره تسهیلات فرزندآوری به متقاضیان در فروردین ماه آغاز کرد.
معاون امور اعتباری بانک مسکن با اعلام اینکه بیش از ۹۰ درصد تسهیلات بانک مسکن در سال گذشته به بخش مسکن تخصیص یافت خبر داد.
بانک سپه در سال گذشته ۲۰۱ هزار و ۶۳۱ میلیارد و۲۰۰ میلیون تومان در قالب یک میلیون و ۹۶۷ هزار و۲۶۲ فقره تسهیلات در بخش‌های مختلف پرداخت کرده است.
مدیر اداره اعتبارات بانک مرکزی اعلام کرد: در سال ۱۴۰۱، به یک میلیون و ۹۴۵ هزار و ۴۲۰ نفر متقاضی وام ازدواج، فرزندآوری و ودیعه مسکن، بیش از ۱۶۹ همت تسهیلات توسط شبکه بانکی پرداخت شده است.
بانک سپه در بهمن‌ماه سال جاری بالغ بر ۱۸ هزار میلیارد ریال در قالب بیش از ۲۲ هزار فقره تسهیلات در حوزه‌های مختلف پرداخت کرده است.
بانک سپه در بهمن‌ماه سال جاری بالغ بر 18 هزار میلیارد ریال در قالب بیش از 22 هزار فقره تسهیلات در حوزه‌های مختلف پرداخت کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ