صحبت‌های پدر لوئیس دیاز، ستاره کلمبیایی لیورپول، جنجالی شده چرا که او تلویحا ‏مدعی شد دیاز در آینده راهی رئال مادرید خواهد شد. ‏
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پدر گلزن فینال جام جهانی زنان قبل‌بازی درگذشت
ارلینگ هالند امیدوار است با درخشش و گلزنی در برابر سویا یک قهرمانی دیگر برای سیتی به ارمغان آورد.
مبارزه‌ای که پدر کشتی‌گیر نونهال مازندرانی آنطور برایش بالا و پایین می‌پرید، پایان خوشی نداشته و با اشک و حسرت برای آنها تمام شده است.
ملی‌پوش دوچرخه‌سواری ایران گفت: در لیگ برتر به صورت رایگان شرکت می‌کنیم و در پیستی تمرین داریم که ۵۰ سال پیش ساخته شده است.
بریان رینا، مهاجم تیم ملی پرو، به همراه پدرش برخورد شدیدی با خبرنگاران داشتند و این اتفاق به موضوعی جنجالی تبدیل شده است.
گمان چنین بود که اولین دیدار و سفر اردوغان به تهران خواهد بود، اما او به باکو رفت و در مصاحبه‌ای در کنار «علی‌اف» کلماتی علیه ایران بیان کرد که هیچ انتظارش نبود.
حضور پدر ستاره پیشین بارسلونا در منزل رئیس بارسلونا گمانه‌زنی‌ها درباره بازگشت این ستاره آرژانتینی به جمع کاتالان‌ها را به اوج رسانده است.
پدر لیونل مسی با خوان لاپورتا، رییس بارسا ملاقات کرد تا درباره بازگشت او به بارسا حرف بزند. او بعد از این جلسه تاکید کرد: «مسی دوست دارد برگردد.»
خویچا کواراتسخلیا، فوتبالیست گرجستانی از دوران کودکی طرفدار رئال مادرید بوده و گوتی الگوی اوست.
پدر پینگ‌پنگ ایران به دلیل عوارض ناشی از یک سانحه در بیمارستان بستری شده است.
پدر لیونل مسی با انتشار متنی در استوری اینستاگرامش شایعات توافق لئو با باشجگاه الهلال را تکذیب کرد.
جفری هینتون یکی از پیش کسوت های حوزه هوش مصنوعی پس از آنکه متوجه شد احتمالا رایانه ها از انسان ها باهوشتر می شوند، از شرکت گوگل استعفا داده تا آزادانه درباره خطرات فناوری صحبت کند.
پدر شیرچی: می‌دانستند پسرم ناراحتی قلبی دارد
پدر مهدی قایدی برای تماشای دیدار استقلال و پارس جنوبی، در استادیوم محل برگزاری مسابقه حاضر شده است.
در یکی از دیدارهای حساس مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی امروز در جم و در استادیوم تختی این شهر شاگردان امید رضا روانخواه پذیرای استقلالی ها خواهند بود.
رباط کریم- فرمانده انتظامی رباط کریم از قتل همسر و دو فرزند توسط پدر خانواده با شلیک گلوله اسلحه شکاری خبر داد.
خوان پیکه، پدر جرارد پیکه، با ارسال نامه‌ای به شکیرا اعلام کرد که باید هرچه زودتر خانه‌اش را تخلیه کند.
پژوهشی که در سال ۲۰۱۷ توسط پژوهشگران شرکت «دیکُد ژنتیکز» (deCODE genetics) ایسلند انجام شد، نشان داد که والدین با افزایش سن، جهش‌های ژنتیکی جدید و بیشتری را به فرزندان خود منتقل می‌کنند و پدران بیشتر از مادران در انتقال این جهش‌ها نقش دارند.
رضایی عفونت شدید و بالا بودن کراتین خون را علت مرگ دختر خود بنا بر تشخیص پزشکان یاد کرد و گفت: درد و عفونت دختر من از درد پا شروع شد تا اینکه ظهر فردای آن روز با دل درد و استفراغ و تب همراه شد و بعد از این علائم دخترم را به بیمارستان بردیم.
شلیک مرگبار مرد ناشناس به پسر ۱۹ ساله/ قتل مادر پیر با چرخ خیاطی/ نامزد بنزینی!/ پدر، قربانی شکست عشقی پسر/ دسیسه‌های دلهره آور داروخانه دار برای فراری دادن رقیب!/ اعترافات مرد کارخانه دار به قتل همسر باردار و برادرش/ جسد نوجوان کرولال با گلوی بریده کشف شد/ قصاص و ۲۷ سال حبس مجازات زن و مرد جنایتکار
پدر، قربانی شکست عشقی پسر
کوکیتو رودریگز، پدر آلوارو رودریگز، از علاقه قدیمی و شدید پسرش به رئال مادرید خبر داده است.
با گذشت ۲۶ روز از جنایت، صبح روز گذشته پسر جوان بالاخره قتل پدرش اعتراف کرد. او در رابطه با انگیزه جنایت گفت: مدتی قبل عاشق دختر جوانی شدم، اما پدرم با این ازدواج مخالفت کرد و من برای همیشه او را از دست دادم. شکست عشقی باعث شد کینه پدرم را به دل بگیرم. این کینه در دلم بود تا اینکه شب حادثه در حال کشیدن قلیان بودم و خواستم برای خودم چای بریزم که پایم به قلیان گرفت و ذغال‌ها و آب قلیان روی فرش ریخت و پدرم با دیدن این صحنه شروع به داد و بیداد و توهین به من کرد.
پدر محمد بروغنی گفت: از مسوولان خواهش می‌کنم تا جایی که می‌توانند با این جوان‌ها همکاری کنند. حرف‌های‌شان را بشنوند و خواسته‌های‌شان را برآورده کنند. نه فقط محمد من، به همه جوان‌ها رحم کنند و حرف‌شان را بشنوند. [بغض حسین آقا می‌شکند]با این جوان‌ها پدرانه برخورد کنند. خدا کند محمد من هم از این وضع خارج بشود، ما هم از این شب سیاه بیرون بیاییم.
استاد عباس اعتماد فینی پدر باستان شناسی تجربی روز گذشته به دیار باقی شتافت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ