اگر بخواهیم در خصوصی سخت بودن یا ساده بودن تهیه آش شله قلمکار صحبت کنیم باید بگوییم که جزء غذا‌های سخت است و هرکسی نمی‌تواند آن را خوشمزه و جاافتاده دربیاورد علاوه بر این زمان پخت طولانی‌ای دارد به همین جهت غالبا از بیرون تهیه می‌شود. این آش یک غذای کامل و مقوی است، چون در تهیه آن تقریبا از تمام حبوبات و گوشت استفاده می‌شود بنابراین سرشار از پروتئین است و ارزش غذایی بالایی دارد لذا برای ماه رمضان گزینه مناسبی است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
«هر روزم به من بگن آش می‌خوری!؟ نه نمی‌گم!»
قیمه و قورمه نذری، عدس پلو‌های پرکشمش و زعفرانی، آش رشته و شله قلمکار و کلی غذا‌های رنگارنگ دیگر به‌جای خود، اما باید قبول کرد لذت خوردن یک عدسی گرم با گلپر و آب‌لیمو در کنار تکه‌ای نان بربری داغ آن‌هم پس‌از یک زیارت عاشورای دل‌چسب طعمی بی‌نظیر دارد. البته ناگفته نماند که این غذای مقوی قابلیت نشستن بر سر سفره ناهار و شام را هم دارد.
آش شور و گرانی که آجورلو برای استقلال پخت!
رئیس فدراسیون اعلام کرد که تمامی باشگاه ها باید به بحث فیرپلی مالی احترام بگذارند و موضوعاتی مانند کمک هوادار متمول، با قوانین مغایرت دارد.
آش ریواس از آش‌های سنتی ایرانی است که در برخی مناطق ایران پخته می‌شود. آش ریواس از غذا‌های پرطرفدار در فصل بهار است و در برخی مناطق ایران به صورت پایه‌ای برای ناهار و شام سرو می‌شود.
شله ماهی یا آش ماهی یکی از آش‌های سنتی و اصیل بوشهر و لارستان فارس است که کمتر شناخته شده است، این آش خوشمزه و مقوی معمولا در روز‌های سرد بارانی تهیه می‌شود. اضافه شدن ماهی به این آش باعث شده که ارزش غذایی بالایی داشته باشد و انواع ویتامین‌ها، مواد معدنی و پروتئین و امگا ۳ لازم برای بدن را تامین کند.
پرواز تابلوهای تبلیغاتی به درون چمن بازی و جیمی جامپ، تنها بخشی از حواشی جدال جذاب تراکتور و نساجی بود.
ویژگی اصلی این آش به خاطر داشتن سماق، صفرابری آن است. سرکانی‌ها برای این آش یک شعر محلی هم دارند که همه آنها، آن را بلدند.
طرز تهیه آش میوه خوشمزه را در مطلب زیر بخوانید
آش‌ها یکی از خوشمزه‌ترین و لذیذترین میان وعده یا غذا‌ها هستند که شما می‌توانید این آش را تهیه کنید.
آش ماست از غذا‌های سنتی و قدیمی ایرانی محسوب می‌شود که در شهر‌های مختلف کشورمان با دستور‌ها و مواد متفاوتی درست می‌شود.
آش ماست از غذا‌های سنتی و قدیمی ایرانی محسوب می‌شود که در شهر‌های مختلف کشورمان با دستور‌ها و مواد متفاوتی درست می‌شود.
آش گندم یکی از انواع آش‌های سنتی و خوشمزه ایرانی است که گندم از مواد اصلی تشکیل دهنده آن به شمار می‌رود و به همین دلیل بسیار مقوی است.
آش دوغ (ایران آشی) از آش‌های بسیار خوشمزه و محلی ارومیه است این آش با دوغ محلی، آرد، نخود و سبزیجات معطر پخت می‌شود؛ که در فصل بهار نیز برای تهیه این آش از سبزیجات کوهی استفاده می‌شود که عطر و طعم بی نظیری به این آش می‌دهد.
آش چهارشنبه سوری نوعی آش سنتی مازندران است که به نام آش ترشی یا آش چهل گیاه هم معروف است و طعم ترش و دلچسبی دارد.
آش دوغ بختیاری یکی از آش های سنتی ایرانی می باشد که طعم و مزه بی نظیری دارد و شما می توانید خیلی راحت این آش خوشمزه را در خانه تهیه کنید.
آش ماش و شلغم غذایی فوق العاده لذیذ و مقوی است که می‌تواند برای دوران نقاهت بیماری سرماخوردگی در روز‌های سرد زمستان بسیار مفید باشد.
بگذارید خیالتان را راحت کنم و بگویم که پختن آش بادمجان، کار سخت و پیچیده‌ای نیست، مخصوصا اگر اهل آشپزی هستید و از این کار لذت می‌برید. البته این غذا هم مثل همه غذا‌های خوش رنگ و لعاب ایرانی، فوت و فن‌هایی دارد که آن‌ها را از شما دریغ نخواهیم کرد؛ بالاخره شما قرار است، سفیر ما لر‌ها در خانواده تان باشید!
آش بلغور یکی از انواع آش‌های سنتی و بسیار خوشمزه ایرانی است که از ترکیب بلغور گندم با حبوبات، گوشت و سبزی آش تهیه می‌شود.
آش شله قلمکار یکی از انواع آش‌های سنتی و خوشمزه ایرانی است که گوشت از ترکیبات اصلی آن به شمار می‌رود و به همین دلیل غذایی مقوی و سرشار از انرژی است.
اهمیت آش به حدی بود که حتی ناصرالدین شاه هم آش نذری داشت که هر سال می‌پختند. این آش معروف به «آش ییلاقی» شهرت داشت. این شاه قاجار درباره اولین آش نذری‌اش در سال ۱۲۴۷ شمسی که به دستور وی پخته شد، نوشت: «برای شب آش آبگوشت غریبی به اختراع من پخته شد. دیگ را آقا ابراهیم بار کرد. علی‌رضاخان و محمدعلی‌خان خدمت می‌کردند. ۴۰ قسم ادویه و سبزی، گوشت و غیره، مخلوط به‌هم کرده، چیز غریبی شده است».
آش رشته یکی از انواع غذاهای سنتی و مشهور ایرانی است که بسیار محبوب و پرطرفدار است و در شهرهای مختلف ایران با روش‌های متفاوتی طبخ می‌شود.
کوشش بی‌ثمر برای فیلترینگ، هیاهویی است که از چند سال پیش آغاز شده و هیچ آورده‌ای برای حکومت ندارد و حتی زیان‌بار است. در نهایت هم مصداق آ‌ش نخورده و دهان سوخته می‌شود.
ساداتیان توافق و احیای برجام را نیاز همه طرف‌ها می‌داند اما معتقد است که آنچه فعلا روی میز است توافقی مطلوب طرف اروپایی‌ خواهد بود.
در فاصله حدود ۴۰ روز مانده تا مسابقات جهانی کشتی آزاد، ستاره‌های کشتی ایران فشار سنگینی را در تمرینات متحمل می‌شوند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ