سخنگوی وزارت خارجه بیان کرد: توصیه ما به شرکای اروپایی روند گفتگو‌های وین این است که مسیر سازنده را در پیش بگیرند و خطای گذشته را جبران کنند و در یک مسیر سازنده و متکامل تلاش کنند که مسیر برای توافق باز شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هادی چوپان قهرمانی ایرانی مسترالمپیا درحالی که از یک موضوع بسیار ناراحت شده بود پست جدیدی در فضای مجازی منتشر کرد.
قهرمانی ایرانی مسترالمپیا درحالیکه از یک موضوع بسیار ناراحت شده بود پست جدیدی در فضای مجازی منتشر کرد.
هجمه به نظارت استصوابی موضوع جدیدی نیست و شبهه‌افکنان هرازچندگاهی این اصل قانونی را زیر سوال می‌برند تا خودی نشان دهند.
سخنگوی کرملین می‌گوید که سلاح‌های ارسالی غرب برای اوکراین هر روز پیشرفته‌تر شده و این موضوع تنش را وارد مرحله تازه‌ای خواهد کرد.
محمدحسین میثاقی در برنامه شب گذشته فوتبال برتر موضوع جدیدی از پاداش‌های جام جهانی مطرح کرد.
وزیر خارجه عربستان در جدیدترین موضع گیری خود درباره سودان ابراز امیدواری کرد که مذاکرات جده به ثبات در سودان منجر شود.
در ماه‌های اخیر نیز موضوع تدوین طرح جدیدی در این زمینه موضوعی داغ میان مجلس و دولت بوده است. با این تفاسیر، حالا که برخورد با بدحجابی و کشف حجاب بُعد اجرایی به خود گرفته، در این حوزه همچنان سوالات و ابهاماتی جدی باقی مانده‌اند
این میزان از تغییر و تحول نشانگر بی برنامگی است. اصلا هم موضوع جدیدی نیست و از همان سال‌های ابتدایی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، دولت‌ها و نهاد‌های مختلف هرگاه نمی‌توانند در حل مشکلات مفید باشند و اقدام مناسبی انجام دهند، مداوم سراغ راهکار‌های کوچک و دم دستی می‌روند
انتظار می‌رود اگر قرار به جمع‌و‌جور‌کردن بهانه‌ای برای بدون تماشاگر‌کردن رقابت‌های ورزشی باشد، بهانه‌ای باورپذیر باشد یا حداقل در سکوت، مثل همان کاری که فدراسیون فوتبال کرده، از کنار بدون تماشاگران بودن بازی‌ها عبور شود. گو اینکه یک نفر یا یک نهاد بالاخره باید به این موضوع ورود کرده و مسئله را حل‌وفصل کند. مگر اینکه قرار باشد بازی‌های فوتبال و دیگر رقابت‌های ورزشی در ایران تا مدت‌های زیاد دیگری بدون حضور تماشاگر باشد که این موضوع بحثی دیگر و صدالبته عجیب است.
موضوع ورود موبایل به زندان ها امر جدیدی نیست اما گاهی دیده شده که زندانیان از این مسئله سوءاستفاده‌هایی می‌کنند.
احمد راستینه در پاسخ به این پرسش که آیا طرح جدیدی درباره عفاف و حجاب در مجلس مطرح شده است؟ گفت: فقط بحث گزارش اعمال ماده ۴۵ آئین نامه داخلی مجلس در خصوص عملکرد دستگاه‌ها در موضوع عفاف و حجاب را داریم.
موضوع ورود موبایل به زندان ها امر جدیدی نیست اما گاهی دیده شده که زندانیان از این مسئله سوءاستفاده‌هایی می‌کنند.
موضوع ورود موبایل به زندان ها امر جدیدی نیست اما گاها دیده شده که زندانیان از این مسئله سوءاستفاده هایی می‌کنند.
وزارت خارجه آلمان امروز اعلام کرد که مذاکراتی در سطح اتحادیه اروپا برای اعمال بسته جدید تحریمی‌ علیه ایران در حال انجام است.
یک مقام شورای امنیت ملی کاخ سفید با بیان اینکه خواستار دور جدیدی از مذاکرات درباره برجام نیست، گفت این موضوع هم‌اکنون در کانون توجه آمریکا قرار ندارد.
هماهنگ کننده روابط راهبردی شورای امنیت ملی آمریکا، موضوع ادعایی ارسال پهپاد از سوی ایران به روسیه برای بکارگیری در اوکراین را به عنوان بهانه جدید عدم تمرکز بر روی مذاکرات با تهران مطرح کرد.
طرح ادعای ارسال تسلیحات از سوی ایران برای حمایت نظامی از روس‌ها موضوعی است که می‌تواند تبعاتی جدی را بر آینده مناسبات ایران و غرب به همراه داشته باشد. حتی برخی از ناظران سیاسی بر این باور هستند که این موضوع می‌تواند تاثیری عمیق را بر آینده مذاکرات برجام برجای بگذارد. همین امر واکنش‌های را در سطح داخلی نسبت به هر گونه ورود ایران به جنگ اوکراین به همراه داشته است
پیشکسوت کشتی در واکنش به مهاجرت علی ارسلان به صربستان تصریح کرد: علی ارسلان هر کجا که باشد یک ایرانی است و مدالی هم که کسب کرد برای ایران است چرا که یک ایرانی آن را به دست آورده و نمی‌شود به این موضوع دامن زد.
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی ضمن موضع گیری درباره پرونده مذاکرات ترسیم مرز دریایی میان لبنان و این رژیم، ادعاهای جدیدی را مطرح کرد.
عبدالله بوحبیب وزیرخارجه لبنان در سخنانی تاکید کرد که آموس هوکشتاین میانجی آمریکایی پیشنهادات جدیدی را در موضوع ترسیم مرزهای دریایی ارائه کرده است.
مرندی همچنین در خصوص اظهارات «رافائل گروسی» مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی که خواستار پاسخگویی ایران به ادعاهای اثبات‌نشده آژانس شده بود و این که آیا این موضوع، مشکلی جدید برای مذاکرات ایجاد می‌کند، گفت: پرونده اتهامات نادرست قبل از آن که بتوانیم اجرای یک توافق را جلو برویم، باید بسته شود.
دولت آمریکا مدعی پیگیری مذاکرات دو جانبه با افغانستان در جهت انتقال داراریی های بلوکه شده این کشور شد.
ریاست اداره صنایع دفاعی ترکیه در واکنش به سخنان رئیس سازمان همکاری های نظامی روسیه اعلام کرد که در موضوع خرید اس-۴۰۰ از مسکو هیچ تحول جدیدی مطرح نیست.
نماینده ویژه آمریکا در امور ایران به موضع گیری در مورد مذاکرات رفع تحریمها پرداخت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ