شرکت مدیران خودرو که وعده ۴۵ روزه به مشتریان برای تحویل خودروهای مونتاژی داده بود، اکنون بعد از سه ماه معطلی و سرگردانی خریداران، وعده تحویل خودرو در تابستان سال آینده را می‌دهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک روزنامه عراقی به خلف وعده‌های آمریکا در تجهیز ارتش عراق به سلاح‌های خریداری شده اشاره کرد و نوشت که واشنگتن بیشتر تمایل دارد این قراردادهای تسلیحاتی حالت صوری داشته باشند.
دبیر کل شورای کمیساریای عالی انتخابات عراق اعلام کرد که رئیس شورای کمیساریای عالی انتخابات این کشور استعفا داده است.
مدیر پروژه سیستم رانش قطار ملی در جهاد دانشگاهی علم و صنعت گفت: شهرداری در خرید قطار ملی ساخته شده توسط محققان جهاد خلف وعده کرده و گرنه این قطار آماده مسافر گیری است.
گرگان- با وجود اهمیت بیمه در تأمین آرامش و معاش نسبی کشاورز، زارعان گلستانی به دلیل تأخیر در پرداخت و به صرفه نبودن مبلغ غرامت در مقایسه با هزینه حق بیمه، تمایلی به استفاده از آن ندارند.
گرگان- با وجود اهمیت بیمه در تأمین آرامش و معاش نسبی کشاورز، زارعان گلستانی به دلیل تأخیر در پرداخت و به صرفه نبودن مبلغ غرامت در مقایسه با هزینه حق بیمه، تمایلی به استفاده از آن ندارند.
تیم ملی کشتی فرنگی ایران با برتری مقابل آذربایجان در دیدار فینال به قهرمانی جام جهانی رسید.
احمد مازنی نوشت: مردم ایران به ویژه جوانان این مرز و بوم از سوء مدیریت مدعیان به ستوه آمده‌اند. از خلف وعده‌ها، از گرانی‌های کمرشکن، از تورم جانکاه، از بیکاری، از حذف نیرو‌های توانمند از چرخه اداره کشور، از هزینه کردن ارزش‌های دینی و ملی برای اهداف جناحی، از محدودیت‌ها در استفاده از اینترنت.
محرومیت دریاچه هامون از حقابه‌اش با انحراف دوباره هیرمند از مسیر طبیعی! / معاون رئیس جمهور: خلف وعده افغانستان را از طریق سازمان‌های بین المللی پیگیری می‌‎کنیم
برنامه تلویزیونی سوسیالیته اسپانیا با انتشار کلیپی از پیکه در کنار نامزد جدیدش در یک میهمانی، مدعی شد در تماس‌هایی که با منابع نزدیک به شکیرا داشته، مشخص شده که همسر سابق پیکه از نقض پیمان مدافع میانی بارسلونا بسیار ناراحت است.
خلف وعده‌های مکرر خودروسازان برای افزایش کیفیت تا وعده‌های پوچ و بی سرانجام وزارت صمت، همگی از عواملی بودند که موجب شده افکار عمومی نسبت به موضوع بازار خودرو واکنش‌های تندی داشته باشند. متاسفانه بی عملی در این عرصه آنقدر اوج گرفت که حتی رهبر انقلاب در دو سخنرانی از سخنرانی اخیر خود، به این موضوع ورود داشته و گلایه‌های صریح خود را بیان کرده اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ