محمد ذهتاب در سن ۹۵ سالگی به دلیل بیماری درگذشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وانت آمریکایی و چهره‌ی آمریکایی! ظاهر درشت و جلو پنجره غول پیکر این خودرو، اولین مواردی هستند که ذهن شما را درگیر می‌کنند. در این پیکاپ با چهار تریم متفاوت رو به رو هستیم که تمام آن‌ها به کیت ارتفاع و سیستم تعلیق آفرودی مجهز شده‌اند.
«حفر چاه فاضلاب» و کشف آثار ۴۰۰ ساله در خیابان مولوی تهران در آذرماه سال ۹۳، نخستین قدم برای شناسایی بانوی هفت هزار ساله‌ی تهران و مسافر شهرری بود و حالا پس از گذشت سال‌ها از کشف این زن هفت هزار ساله که هنوز پرسش‌های زیادی درباره‌ی قدمت و حضور او مطرح است، کارشناسان پژوهشکده‌ی باستان‌شناسی پژوهشگاه سازمان میراث فرهنگی و گردشگری موفق شدند چهره‌ی این زن را بازسازی کنند.
انتصاب یک مدیر حاذق و مسلط به علوم استراتژیک به دبیری شورای عالی امنیت ملی، بیانگر عزم راسخ برای افزایش کارآمدی و قدرت عمل شورا است.
عبدالعلی چنگیز با آن چهره منحصر به فردش قبل از حضور در تهران از بهترین‌های اصفهان بود.
چهره‌ی افسانه‌ای تاریخ باشگاه بارسلونا در ورزشگاه نیوکمپ حاضر شده تا ال‌کلاسیکو را تماشا کند.
بازیکن خارجی آلومینیوم به دنبال تکرار گلزنی مقابل نساجی است.
دکتر جولیان دسیلوا، جراح زیبایی با استفاده از یک نرم افزار نقشه برداری دیجیتال چهره نشان داده چهره‌ی این بازیگر ۳۴ ساله ۹۳/۶۵ درصد متقارن است. این محاسبه بر اساس نسبت طلایی زیبایی «فی» صورت گرفته است، یک نسبت ریاضی که نام خود را از فیدیاس، مجسمه ساز یونانی گرفته و از آن برای محاسبه‌ی جذابیت ظاهری استفاده می‌شود.
کانن حسگر تصویربرداری جدیدی تولید کرده است که رویکردی متفاوت درقبال HDR دارد و شناسایی چهره‌ی سوژه‌های متحرک را امکان‌پذیر می‌کند.
ستاره سالهای دور استقلال امروز دوباره در ورزشگاه راه آهن دیده شد، ورزشگاهی که در دوران جوانی پل رسیدن او به استقلال بود.
بعد از شکست سه بر صفر مقابل برایتون و ادامه روند ناامید کننده لیورپول، یورگن کلوپ چاره‌ای نداشت جز این که نزد هواداران تیمش رفته و شخصا از آن‌ها عذرخواهی کند.
وزیر اطلاعات در همایش مکتب شهید سلیمانی گفت: شهید سلیمانی چهره‌ای ماندگار و اثرگذار در نظام بین المللی بود و تغییرات اساسی را ایجاد کرد.
نساجی مازندران تا پایان نیم فصل اول مسابقات لیگ‌ برتر دو جدال سخت با تراکتور و پرسپولیس خواهد داشت.
یک برد بزرگ همه چیز را به سود اردوگاه ایران کرده تا آنها اکنون تنها 90 دقیقه با تاریخ‌سازی فاصله داشته باشند.
رهبر معظم انقلاب در جمع مردم اصفهان فرمودند: چهره‌ی واقعی صحنه‌گردانان اغتشاشات با توهین آنها به قرآن، امام حسین (ع)، پرچم و سرود ملّی ایران روشن شد.
سید‌پیام نیازمند در دومین بازی متوالی برای سپاهان موفق به بسته نگه‌داشتن دروازه‌اش شد.
مدیر ورزشی بارسلونا معتقد است که بازیکنان علی‌رغم تساوی ناامیدکننده برابر اینتر، یکشنبه در ال‌کلاسیکو قدرتمندانه کار خواهند کرد.
آیت الله مکارم شیرازی حضور پرشور مردم در راهپیمایی‌ها را بیانگر مخالفت آنان با این گونه اغتشاشات و جریانات دانسته و افزودند: معاندین نظام و کشور با تحریک احساسات جوانان و تعرض و ایجاد ناامنی، آتش زدن آمبولانس، غارت و تخریب اموال و کشتن مردم بی‌گناه، خودشان را رسوا کردند و چهره‌ی واقعی آن‌ها برای مردم آشکار گردید.
یک شبکه رادیویی مستقر در واشنگتن دی‌سی، در گزارشی تفصیلی به افزایش فقر و گرسنگی در پایتخت ثروتمندترین کشور دنیا پرداخت.
یک شبکه رادیویی مستقر در واشنگتن دی‌سی، در گزارشی تفصیلی به افزایش فقر و گرسنگی در پایتخت ثروتمندترین کشور دنیا پرداخت.
راموس معمولا عادت داشت که مو‌های بلندی را داشته باشد، اما حالا به نظر می‌رسد که تصمیم گرفته که ظاهر متفاوتی را انتخاب کند.
شاید باور نکنید، ولی این دو باهم بیست جام معتبر در ایران و آسیا را بالای سر برده‌اند؛ رکوردی که شاید هرگز و توسط هیچ گروه دیگری شکسته نشود.
یک سال از روی کار آمدن دوباره طالبان در افغانستان و کنترل شهر‌های این کشور به دست این گروه گذشت. در این یک سال چهره شهر‌های افغانستان تغییر کرده، بسیاری از مراکز آموزشی و فرهنگی و نهاد‌های اجتماعی تعطیل شده و یا تغییر کاربری داده است و قوانین تازه‌ای در شهر‌ها و در میان مردم حاکم شده است. زنان از صحنه فعالیت‌های اجتماعی حذف شده و مدارس آن‌ها تقریبا تعطیل شده است. چهره‌ی شهر‌ها امنیتی است و در جای جای شهر نیرو‌های نظامی طالبان که عمدتا از جوانان تشکیل شده است، کنترل اوضاع را به دست گرفته‌اند. مقامات بلند پایه طالبان همچنان در تلاشند تا روابط بین‌المللی خود را گسترش دهند، اما توفیق چندانی کسب نکرده‌اند.
ناپولی در تابستانی که دریس مرتنز و لورنزو اینسینیه را از دست داد، ستاره‌ای آینده‌دار از فوتبال گرجستان را به خدمت گرفت؛ خویچا کواراتسخلیا که سابقه بازی در روبین‌کازان را نیز دارد، با ۱۰ میلیون یورو از دیناموباتومی به ناپولی آمد و به سرعت خود را به ترکیب تیم تحمیل کرد. کارشناسان سری‌آ، او را یکی از ستاره‌های جذاب فصل جدید می‌دانستند و کوارا با یک گل و یک پاس گل در اولین بازی، نشان داد انتظارات از او بی‌جا نبوده است. به جز سبک بازی، تلفظ سخت نام کوارا نیز می‌تواند او را به چهره‌ای ماندگار در ذهن هواداران تبدیل کند؛ بازیکنی که نامش همین حالا، در میان دشوارترین نام‌های دنیای فوتبال قرار گرفته است.
کمپانی کیا موتورز اولین خودروی الکتریکی خود به نام «کیا ری» را در سال ۲۰۱۱ به بازار کره عرضه کرد. این خودروساز اکنون قصد دارد دومین فیس لیفت از این خودروی الکتریکی را در کره جنوبی به نمایش بگذارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ