با توجه به اینکه اخیرا بررسی سیاست‌های کلی برنامه هفتم توسعه در مجمع تشخیص مصلحت نظام به پایان رسید، بر آن شدیم گذری به سرنوشت تلخ برنامه ششم زیر سایه قانون‌گریزی تدبیری‌ها بزنیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
باشگاه استقلال با انتشار اطلاعیه ای، اعلام کرد که از عضو هیئت مدیره پرسپولیس شکایت خواهد کرد.
مانوئل پیگیرینی، مربی بتیس، معتقد است کارت زرد دوم به ادگار در بازی شب گذشته برابر بارسا درست نبود و داور در میدان اختیاری از خودش نداشت.
الیاس‌نادران، نماینده تهران با اعتراض به دخالت «شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا» در کار مجلس گفت: «شما که مجلس را ضایع کردید. شما که مجلس را بی‌خاصیت کردید. شما که مجلس را با تصمیم‌هایی که می‌گیرید از کارآمدی و کارایی انداخته‌اید. اگر ما سر کاریم به ما بگویید!» نادران چند روز پیش اعلام کرد که از نمایندگی مجلس استعفاکرده است.
الیاس‌نادران، نماینده تهران با اعتراض به دخالت «شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا» در کار مجلس گفت: شما که مجلس را ضایع کردید. شما که مجلس را بی‌خاصیت کردید. شما که مجلس را با تصمیم‌هایی که می‌گیرید از کارآمدی و کارایی انداخته‌اید. اگر ما سر کاریم به ما بگویید!
سردار حاجی‌زاده، فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: توانمندیِ سپر دفاعیِ دشمن با موشک هایپرسونیک بی‌خاصیت شد.
حسین شریعتمداری در یادداشتی نوشت: آنکه آشوب‌های اخیر اگرچه رخداد تلخی بود و با خسارت‌های جانی و مالی همراه بود، ولی امتیازات بزرگی نیز به نفع اسلام و انقلاب درپی داشت. از جمله آن که، اولاً؛ به وضوح نشان داد دشمنان داخلی تا چه‌اندازه وحشی، بی‌شخصیت و به دور از همه اصول و مبانی اخلاقی هستند. ثانیاً؛ تا چه‌اندازه کم‌شمارند، به‌گونه‌ای که به سختی می‌توان آن‌ها را یک‌صدم در‌صد از جمعیت ۸۵ میلیونی مردم ایران تلقی کرد.
سیاستمداران نباید اجازه دهند که اطرافیان نسبت به آنان حالت افراد شیفته را پیدا کنند و به جای اینکه مشاوران و همراهان امین باشند تبدیل به بله قربان‌گو‌های بی‌خاصیتی شوند که نه در پی کمک به سیاستمدار مزبور، بلکه در پی حفظ جایگاه خود هستند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ