کامرانی‌فر: درباره برگزاری انتخابات بازی نخوردم
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اعلام می‌کنم هیچ تخلفی نبوده و هر چه بود در جهت منافع فوتبال و کشور انجام شده و خوشحالم در زمانی که بودم برای منافع ملی کشورم کار کردم.
دبیرکل سابق فدراسیون فوتبال ایران با جملاتی کوتاه به سوالات خبرنگار ما درباره حکم محرومیت سه ساله‌اش پاسخ داد.
حسن کامرانی‌فر از سمت خود به عنوان سرپرست دبیری فدراسیون جودو استعفا داد و دیگر در محل کار خود حاضر نمی شود.
حسن کامرانی‌فر، کمک داور مشهور سابق فوتبال ایران و دبیرکل اسبق فدراسیون، از سمت خود در فدراسیون جودو کنار خواهد رفت.
با کنار رفتن آرش میراسماعیلی از ریاست فدراسیون جودو احتمالا حسن کامرانی‌فر، دبیر این فدراسیون هم صندلی‌اش را ترک می‌کند.
کامرانی‌فر بازهم دبیرکل شد؛ از فوتبال به جودو
حسن کامرانی‌فر، دبیرکل سابق فدراسیون فوتبال در حکمی عجیب به عنوان سرپرست دبیرکلی فدراسیون جودو معرفی شد.
دبیرکل پیشین فدراسیون فوتبال ناظر بازی امروز پرسپولیس مقابل تراکتور بود.
حسن کامرانی‌فر به عنوان ناظر بازی پرسپولیس - تراکتور انتخاب شد.
کامرانی‌فر رسما از دبیرکلی استعفا داد
حسن کامرانی فر دبیرکل فدراسیون فوتبال پس از گذشت 24 ساعت، برای دومین بار از سمت خود استعفا داد.
کامرانی‌فر از دبیرکلی فدراسیون فوتبال استعفا داد
دبیرکل فدراسیون فوتبال تاکید کرد که برخی بندهای اساسنامه درباره انتخابات اجرا نشده است.
دبیرکل فدراسیون فوتبال نسبت به حواشی انتخابات این فدراسیون واکنش نشان داد.
آخرین نامه ساعت یک بعد از ظهر دوشنبه به فدراسیون رسید و ما این نامه را در اختیار کمیته بدوی قرار دادیم. تا ساعت 10 شب منتظر بودیم که جواب نامه را بدهند ولی ساعت 10 شب بدون پاسخ فدراسیون فوتبال را ترک کردند
مخالفت براتی با برداشت کامرانی‌فر درباره تأیید صلاحیت‌ نامزدها
دبیرکل فدراسیون فوتبال اعلام کرد که به زودی مشکل ورود تماشاگران به ورزشگاه‌ها حل خواهد شد.
در روز جاری شاخص­ کل و هموزن به ترتیب با منفی ۰.۱ درصد و ۰.۳۶ درصد به کار خود پایان دادند، اما از طرفی از شدت عرضه روز جاری نسبت به شدت عرضه روز گذشته کاسته شد. با این شرایط فردا بازار سرمایه به کدام سمت می رود؟
مدت‌ها است که سخن از ورود استارتاپ‌ها به بورس مطرح است. شهریور ماه سال ۹۹ بود که فرهاد دژپسند وزیر وقت اقتصاد و دارایی، از عرضه اولیه سهام استارتاپ‌های دیجی‌کالا، کافه‌بازار، تپسی، شیپور و فیلیمو خبر داد، اما تا به امروز این اتفاق رخ نداده است. تپسی نزدیک‌ترین استارت آپ به عرضه اولیه می‌باشد. چرا هنوز عرضه اولیه تپسی اتفاق نیفتاده است؟
یک کارشناس بازارسرمایه تاکید کرد: التهاب بازارخودرو فقط با عرضه مداوم محصولات تولیدی در بورس کالا به آرامش خواهد رسید و در غیر این صورت اثر چندانی بر بازار خودرو نخواهد داشت.
شلیک با کلاشنیکف به خاطر قدرتنمایی
بیت‌الهی با اشاره به رشته طولانی قنوات در تهران تاکید کرد: از مهم‌ترین دلایلی که باعث شده شاهد افزایش نشست در تهران باشیم وجود بیش از ۵۰۰ کیلومتر قنات شناسایی شده است و احتمالا به همین اندازه قنات مخفی، بی‌صاحب و مخفی وجود دارد. مطالعات انجام شده بر روی شرق تا غرب تهران نشان می‌دهد، در هر ۴۰۰ متر یک رشته قنات از شمال به جنوب شهر وجود دارد و در زمان گذشته باغات جنوبی تهران از طریق همین قنوات آبیاری می‌شدند و امروز این اراضی به ساختمان تبدیل و این قنوات هم رها شدند.
مساله رسمیت هیات رییسه به طور دقیق بررسی شود و من الان شرایط پاسخگویی نسبت به این مساله را ندارم. آقای کامرانی‌فر اگر چیزی گفتند، باید خودشان صحبت کنند و من تا موقعی که مطالعه نکنم، نمی‌توانم درباره چیزی صحبت کنم.
تا هشتم شهریور که مجمع و انتخابات برپا شود، هیات رییسه فدراسیون از رسمیت افتاده است و حدنصاب قانونی ندارد. مشخص نیست چه کسی تا 21 مرداد درباره سهمیه‌های تیم‌های ایرانی تصمیم می‌گیرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ