رئیس اقلیم کردستان عراق امروز در سخنانی همه طرف های درگیر در ناآرامی ها در این کشور را به خویشتنداری دعوت کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رسانه‌های بیگانه به آزادسازی ۶ میلیارد دلار از اموال مسدود شده ایران در کره جنوبی واکنش نشان دادند.
روز پنجشنبه رسانه‌ها از مذاکرات غیر مستقیم ایران و آمریکا در قطر خبر دادند که این امر به آزاد سازی وجوه مسدود شده ایران در کره جنوبی منجر شد.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با انتشار پستی در یکی از برنامه‌های داخلی، درباره بسته شدن یکی از اپلیکیشن‌های کتابخوانی نوشت: راه برخورد با کارکنان متخلف یک سکو، بستن آن سکو نیست. راه حل، برخورد با افراد متخلف است
چند روز پیش حرفهای علی میرزابیگی درباره انجام تست دوپینگ از داوران امروز با واکنش مسعود مرادی همراه بود.
بیگی گفت: در موضوع دستفروشی، مشکل ما با افرادی است که معابر را مسدود می‌کنند، وگرنه همین حالا حدود ۶ هزار دستفروش در ۶۰ روزبازار شهرداری تهران مستقر شده‌اند که هیچ مشکلی با آن‌ها نداریم، زیرا این افراد کسانی هستند که کاملا به صورت قانونی ثبت‌نام می‌کنند و بدون سد معبر به دستفروشی می‌پردازند. شهرداری هیچ مشکلی با اختصاص فضا به دستفروشان ندارد.
آذری جهرمی در واکنش به مالیات ستانی از اینفلوئنسر‌های اینستاگرامی نوشت: نکته قابل توجه این بود که چگونه یک دولت از فعالیت در یک شبکه اجتماعی که خودش آن‌را بدون طی شدن رویه معمول قانونی مسدود کرده است، مالیات‌ستانی می‌کند؟
کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال ایران به خداحافظی هنگامه قاضیانی واکنش نشان داده است.
مسعود سعیدی مدیر رسانه‌ای تیم فوتبال سپاهان، مذاکره این تیم را با شجاع خلیل‌زاده را تکذیب کرد
وزیر دفاع چین از اقدام نیروی دریایی این کشور در مسدود کردن مسیر ناوهای آمریکایی و کانادایی در تنگه تایوان با یک ناوجنگی، دفاع کرد.
احمد مسعود رهبر جبهه ملی مقاومت افغانستان با انتشار توئیتی به درگیری طالبان با نیرو‌های مرزبانی ایران در نیمروز واکنش نشان داد.
احمد مسعود رهبر جبهه ملی مقاومت افغانستان با انتشار توئیتی به درگیری طالبان با نیرو‌های مرزبانی ایران در نیمروز واکنش نشان داد.
علیرضا بیرانوند نسبت به درخواست استقلالی‌ها مبنی بر آوردن داور خارجی برای دربی واکنش نشان داد.
سید مسعود داوودی، متخصص پوست با تاکید بر اینکه در اغلب موارد استفاده از شامپو بر صابون برای شستشوی مو‌ها اولویت دارد، می‌گوید: البته کسانی که پوست سرشان بسیار چرب است می‌توانند از صابون برای شستن مو‌های خود استفاده کنند، اما کسانی که پوست‌های حساس دارند بهتر است از شامپو‌ها برای شستن موی خود استفاده کنند. همچنین کسانی که در شهرستان‌ها از آب چاه یا آب‌های سنگین استفاده می‌کنند بهتر از شامپو استفاده کنند تا احتمال ایجاد واکنش و رسوب روی پوست سر آن‌ها کاهش پیدا کند.
داور دیدار پیکان و پرسپولیس نسبت به انتقادهای انجام شده نسبت به پنالتی سرخ‌پوشان واکنش نشان داد.
بهروز نوروزی‌فر یکی از کارشناسانی بود که در برنامه فوتبال برتر اعتقادی به پنالتی به سود پرسپولیس نداشت و اکنون بعد از همه این ماجراها و جنجال‌ها موعود بنیادی‌فر با انتشار تصاویری از صحنه خطای مدافع پیکان روی پریرا در صفحه شخصی اینستاگرامش از تصمیم خود برای اعلام پنالتی پرده‌برداری کرد و نوشت: "آقای کارشناس این پشت پا زدن را ندیدی!
مسعود شجاعی، کاپیتان سابق تیم ملی، چند ماهی است که نساجی را ترک کرده و به هوادار پیوسته است.
کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال با انتشار یک استوری به حمایت از سرمربی هوادار پرداخت.
باشگاه گل‌گهر به حضور نداشتن نام موعود بنیادی‌فر در بین داوران این هفته لیگ واکنش نشان داد.
گوگل مشغول آزمایش هایی است تا دسترس به محتوای خبری را برای برخی کاربران کانادایی مسدود کند.  این تست در واکنش به لایحه اخبار آنلاین دولت این کشور انجام می شود.
معاون فرهنگی اجتماعی پلیس کشور گفت: هنرمندانی چون مسعود آب‌پرور با مجموعه‌های هوش سیاه و سیروس مقدم با مجموعه‌های پلیسی میکائیل و دیوار و برادران محمودی با سریال پوست شیر، مبتنی بر دلخواستنی‌های مخاطب و البته حفظ ملاحظات سازمانیِ پلیس، دست به ساخت آثار بسیار خوب و به‌یادماندنی زده‌اند.
رئیس‌کل بانک مرکزی اعلام کرد: به هیچ وجه چنین موضوعی (ادعای مسدودی حساب بانکی افراد بی‌حجاب) صحت ندارد و شبکه بانکی طبق روال گذشته در حال ارایه خدمات به هموطنان عزیز است
مهدی پزشکیان: پدرم عصر پنجشنبه برای شرکت در یک مجلس ترحیم به مسجد رسول الله تبریز مراجعه کرده بود. زمانی که نوحه خوان از حضور پزشکیان به عنوان نماینده مردم نام برد و از او تعریف کرد، فرد معلوم الحالی در داخل مسجد واکنش نشان داد، ولی صاحب عزا اجازه اهانت نداد و او را دعوت به آرامش کرد.
مسعود پزشکیان در واکنش به اتفاق های پس از فوت مهسا امینی گفت: می گویید برخورد نامناسب با این خانم نکرده ایم؛ خب شفاف سازی کنید! یک تیم ارزیابی درست کنید. همه باید بیایند پاسخ بدهند! از نظر علمی نمی شود که کسی همین جوری بیفتد! این طور نباشد که هر کسی خواست حرف بزند بگویید اینها ضدنظام هستند!
پزشکیان در بخش دیگری از گفته‌های خود می‌گوید: چهل سال است می‌گوییم الگوی ما و افتخار ما امام حسین و حضرت علی است و این همه شهدا در این مملکت داشتیم، اما با وجود این ادعاها خیلی از مردم ما محتاج نان شب هستند. آیا می‌شود از منِ مسلمان، از منِ دانشگاهی، از منِ مسئول کاری بکنم که مردم ما مشکل داشته باشند؟!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ