دروازه‌بان تیم ملی هندبال می‌گوید چون پلیمر خرم‌آباد به قول خود عمل نکرده از این تیم جدا شده است و هنوز هم با تیم دیگری قرارداد ندارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دروازه‌بان تیم ملی عراق رسما به تیم فوتبال صنعت نفت آبادان پیوست.
باشگاه صنعت نفت آبادان از عقد قرارداد با دروازه‌بان تیم ملی فوتبال عراق خبر داد.
طالب، دروازه‌بان تیم ملی عراق بعد از توافق نهایی و عقد قرارداد رسما به تیم فوتبال صنعت نفت آبادان پیوست.
دروازه‌بان تیم ملی هندبال مردان ایران می‌گوید با تجربه‌ای که بازیکنان دارند کسب مقام در بازی‌های آسیایی هندبال دور از دسترس نیست.
پذیرایی نیما نکیسا، دروازه‌بان سابق تیم ملی، از زائران امام رضا (ع) در چایخانه حرم مطهر رضوی را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
باشگاه تراکتور تبریز رسما از دروازه‌بان جدید تیمش رونمایی کرد.
دروازه‌بان تیم ملی هندبال زنان ایران راهی لیگ رومانی شد.
دروازه‌بان هندبال ایران که با درخشش در مسابقات قهرمانی جهان نقش بسزایی در موفقیت‌های تیم ملی داشت از روزهای پرفراز و نشیب خود در زندگی و این رشته سخن گفت.
دروازه‌بان تیم ملی هندبال کشورمان گفت: به جز فدراسیون هندبال، جایی به ما پاداش نداد.
محمد سیاوشی، دروازه‌بان تیم ملی هندبال ایران، دومین پنالتی‌گیر مسابقات جهانی هندبال از لحاظ آماری شد.
سرمربی تیم ملی هندبال مردان لهستان گفت: "تیم ملی ایران در این دیدار عملکرد خوبی از خود نشان داد، دروازه‌بان ایران نیز عملکرد بسیار خوبی داشت."
سرمربی تیم ملی هندبال مردان لهستان گفت: تیم ملی ایران در این دیدار عملکرد خوبی از خود نشان داد، دروازه‌بان ایران نیز عملکرد بسیار خوبی داشت.
دروازه‌بان تیم ملی هندبال کشورمان گفت: بازی سختی مقابل اسپانیا داریم ولی خوشحالیم که سطح ما به جایی رسیده که با تیم‌های بزرگ دنیا بازی می‌کنیم.
دروازه‌بان جوان تیم ملی هندبال بانوان ازبکستان با یکی از تیم های لیگ برتری به توافق رسیده است و به زودی راهی ایران خواهد شد.
دروازه‌بان جوان تیم ملی هندبال بانوان ازبکستان با یکی از تیم های لیگ برتری به توافق رسیده است و به زودی راهی ایران خواهد شد.
دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ایران از فردا در تمرینات تیم پونفرادینا اسپانیا حاضر خواهد شد.
دروازه بان آسیب دیده تیم ملی فوتبال ایران اصرار دارد باوجود شرایطی که برایش پیش آمده در دیدار برابر ولز درون دروازه بایستد اما نه سرمربی و نه کادر پزشکی با این اصرار موافق نیستند.
دروازه‌بان تیم ملی فوتبال انگلیس معتقد است این تیم می‌تواند در جام جهانی به نتایج ناامید کننده در لیگ ملت‌های اروپا پاسخ بدهد اما به یک شرط.
دروازه‌بان تیم ملی هندبال با مثبت ارزیابی کردن اردوهای تیم، وسلین را مربی بزرگی در هندبال ایران خواند.
دروازه‌بان تیم ملی هندبال گفت: در مورد مربیان اروپایی به این باور رسیده‌ام که آن‌ها دنبال تکنیک و تاکتیک نیستند بلکه از نظر احساسی به بازیکنان نزدیک می‌شوند.
در شرایطی که علیرضا بیرانوند به عنوان گلر فیکس مقابل اروگوئه به میدان رفته است، کارلوس کی روش هر سه دروازه بان دیگر خود را روی نیمکت قرار داده است.
دروازه‌بان تیم هندبال نوجوانان دختر ایران که در صدر جدول برترین گلرهای مسابقات قهرمانی جهان قرار گرفته است، تیم‌های اروپایی حاضر در مسابقات را قدرتمند قلمداد کرد.
مسعود محمدی دروازه‌بان ملی پوش تیم فوتسال کاترین خواهان جدایی از این باشگاه شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ