رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: با وجود هیاهوی به راه افتاده از فعالیت هسته‌ای ایران، شاهد اجرای سیاست درهای باز، نوآوری باز در سازمان انرژی اتمی ایران هستیم و این مهم نصب‌العین این سازمان است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: با وجود هیاهوی به راه افتاده از فعالیت هسته‌ای ایران، شاهد اجرای سیاست درهای باز و نوآوری باز در سازمان انرژی اتمی ایران هستیم و این مهم نصب‌العین این سازمان است.
جواد علیزاده، کارتونیست روزنامه هم‌میهن به گرانی میوه و کاهش قدرت خرید مردم انتقاد کرده است.
مقام معظم رهبری در سال جاری چندین بار در فرمایشات‌شان به بخش معدن اشاره داشتند، ما نیز به عنوان یکی از فعالان اصلی بخش معدن و در حوزه مس فرمایش ایشان را نصب‌العین قرار دادیم.
نائب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: فرمایشات مقام معظم رهبری درباره حجاب نصب‌العین است.
محمد مهاجری نوشت: رفتار سیاسی سیدحسن نصرالله را می‌توان به عنوان الگویی برای دیپلماسی ایران نصب‌العین قرار داد و باز شدن گره برجام را از مسیری مشابه دنبال کرد.
فرامین، تدابیر، هدایت‌های داهیانه و منویات نورانی آن رهبر الهی و عظیم‌الشأن و فرمانده شجاع و حکیم خود را نصب‌العین خویش قرار داده و به فضل الهی لحظه‌ای از کید دشمنان غافل نخواهیم شد و در حراست از امنیت کشور و ملت عزیز با تمام توان و ظرفیت در میدان خواهیم بود
مطابق این طرح نگهداری، گرداندن و حمل‌ونقل برخی از حیوانات در صورت تصویب این طرح ممنوع است. حیواناتی که در این طرح عنوان شده‌اند، هم دایره گسترده‌ای دارند که شامل «کروکودیل (تمساح)، لاک‌پشت، مار، سوسمار، گربه، موش، خرگوش، سگ و سایر حیوانات نجس‌العین و میمون» می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ