سخنگوی شورای نگهبان در گفتگوی تلفنی با خانواده‌های شهدای حرم شاهچراغ، گفت: حمله به افراد بی‌دفاع نشان‌دهنده اوج رذالت و پستی دشمنان است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس کل دادگستری استان تهران در خصوص حمله مسلحانه افراد ناشناس به یک کیوسک در شهرستان چهاردانگه دستور تشکیل پرونده قضایی داد.
کسی که دستش خالی است، چرا اینقدر اشتلم می‌خواند؟ اگر می‌خواهید وارد مجلس شوید، باید متواضعانه بگویید که چه برنامه‌ای دارید و به مردم بگویید که چه می‌خواهید بکنید. مجلس ششم، برای اصلاح‌طلبان یک مجلس نمونه است. غیر از ناسزا گفتن، غیر از تحصن، غیر از استعفا، از این مجلس یک کار درست و حسابی در جهت ایفای وظایف قانونی ندیدیم.
نیل در ادامه افزود: «شواهد مفید برای افرادی که از استاتین‌های کاهش دهنده کلسترول یا سایر داروهای قلبی استفاده می‌کنند، قوی‌تر بود.»
بر اثر حمله به مرکز پلیس در ایالت بلوچستان پاکستان، یک نیروی پلیس زخمی شد.
شبه‌نظامیان مسلح دست‌کم 46 نفر را در شمال شرق جمهوری دموکراتیک کنگو در جریان حمله به اردوگاه آوارگان کشتند.
داور فینال جام حذفی از حمله افرادی ناشناس به منزلش بعد از قضاوت در فینال جام حذفی بین استقلال و پرسپولیس خبر داد و از بی مهری همشهریانش گلایه کرد.
ارتش پاکستان امروز از حمله افراد مسلح به یک پاسگاه امنیتی در پاکستان و کشته شدن ۲ نظامی این کشور خبر داد.
کاظم صدیقی درباره حمله‌های اخیر به روحانیون گفت: عموما این کار‌ها را آدم‌های مرفه می‌کنند. شرایط اقتصادی مردم را به زحمت انداخته است، اما همین مردم که در زحمت هستند ۱۳ آبان به صحنه آمدند، ۲۲ بهمن به صحنه آمدند، روز قدس به صحنه آمدند؛ این‌ها همین پابرهنه‌ها هستند که قدرت خرید ندارند. پس مشکل، مشکل حرام‌خوری است، مشکل عیاشی است.
بنا به اعلام رسانه‌های ترکیه، گروهی از افراد ناشناس شب گذشته به سوی دفتر ارتباط انتخاباتی حزب حاکم عدالت و توسعه (AK Party) در باغچه لیولر کوکاسینان استانبول تیراندازی کردند.
در آستانه سفر رئیس جمهور آمریکا به ایرلند شمالی گروهی از جوانان مخالف با پرتاب کوکتل مولوتف یک خودروی پلیس را به آتش کشیدند.
در حمله گروهی نقابدار به نیروهای پلیس‌ در شهر آتن پایتخت یونان، یک مامور پلیس زخمی شد.
مقامات دولت نیجریه اعلام کردند در حمله افراد مسلح به روستایی در مناطق مرکزی این کشور ده‌ها نفر کشته و شماری نیز زخمی و ناپدید شدند.
سرهنگ لؤی ارزیقات سخنگوی پلیس تشکیلات خودگردان فلسطین با اعلام این خبر گفت که تشدید اقدامات امنیتی در این منطقه اعمال شده است.
در جریان حمله افراد مسلح ناشناس به روستایی در منطقه «بِنی» در استان شمالی «کیفو» واقع در کنگو، ۲۴ نظامی کشته شدند.
افراد مسلح با حمله به یک ایستگاه قطار در شهر واری در ایالت دلتا نیجریه، تعداد زیادی از مسافران را ربودند.
در جریان حمله افراد مسلح ناشناس در ایالت «بورنو» واقع در نیجریه، ۱۷ نفر کشته شدند.
روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم اعلام کرد: چهار روحانی براثر اصابت شیء نوک تیز در قم مجروح شدند.روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم شامگاه یکشنبه اعلام کرد که پیش از ظهر امروز چهار روحانی بر اثر برخورد شیء نوک تیز توسط افراد ناشناس مجروح شدند.
میانه، نه به معنای «نه این و نه آن»، بلکه وضعیتی است که معیارها و اصولی که فرد بدان معتقد است در عقاید هیچ کدام از طرفین نمی‌گنجد اما این اصول و ارزشها ممکن است در جایی بر این سو یا آن سو منطبق شده و گاهی هم در تعارض قرار گیرد‎
در حملات افراد مسلح در شمال غرب نیجریه ۱۱ نفر کشته و دهها نفر دیگر ربوده شدند.
وزیر گردشگری و میراث فرهنگی در مراسم گرامیداشت «سیزدهم آبان» در دانشگاه شریف گفت :یک بار یک مرزبندی توسط رهبر انقلاب اعلام شد، سلطنت طلب، تجزیه طلب و ضدانقلاب مشخص هستند کسی با آنها نیست خودشان را می کشند ولی خبری نیست./دانشجو
بر اساس اخبار منتشر شده در رسانه‌های داخلی، ظهر امروز (جمعه) افراد ناشناسی به کلانتری ۱۶ زاهدان حمله کردند که منجر به کشته شدن ۲ نفر شد.
بر اساس اخبار منتشر شده در رسانه‌های داخلی، ظهر امروز (جمعه) افراد ناشناسی به کلانتری ۱۶ زاهدان حمله کردند که منجر به کشته شدن حداقل ۲ نفر شد.
مقامات سومالی از فیصله دادن به حمله افراد مسلح به یک هتل در موگادیشو پایتخت این کشور پس از ۳۰ ساعت خبر دادند.
منابع خبری از حمله افراد مسلح به یک هتل در موگادیشو پایتخت سومالی خبر دادند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ