پژوهشگر حوزه زن و خانواده با اشاره به موضوع سکولاریسم و عرفی گرایی گفت: دین به عنوان «ریسمان الهی» یکی از محورهای وفاق و اتحاد آحاد مردم است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پزشکان معتقدند دلیل اصلی بروز ملانوما قرار گرفتن در معرض اشعه فرابنفش (UV) نور خورشید، لامپ‌های فرابنفش و تخت‌های برنزه‌کننده (سولاریوم) است.
استاد دانشگاه گفت: در لایحه عفاف و حجاب موضوع بی حجابی، تنها تخلف دانسته می‌شود و مأمور انتظامی هیچ دخالتی نمی‌تواند داشته باشد.
سرنوشت انتخابات ترکیه از آن جهت که این کشور همسایه شمالی ایران است و روابط نزدیکی با کشورمان دارد در روزنامه‌های امروز کشور مورد توجه تحلیلگران قرار گرفته است.
آخوندزاده گفت: مردم مسلمان افغانستان خواهان نظام اسلامی هستند و سکولاریسم نمی‌خواهند؛ اگر می‌خواستند، ۲۰ سال از ما حمایت نمی‌کردند و مردم علیه ما قیام می‌کردند. اکنون زمان خدمت کامل به مردم فرا رسیده است.
قرار است طی پروژه ای به نام «سولاریس» پنل های خورشیدی عظیمی به فضا فرستاده شوند تا با جمع آوری انرژی ستاره آن را به برق تبدیل و به زمین بتابانند.
«رجانیوز» نوشت: نئولیبرال‌های اصلاح‌خواه ابایی از افتادن به ورطه‌ی سکولاریسم نیز نداشته و اگر شرایط اقتضا کند این مطالبه را نیز علم کرده و خواهان جدایی دین از سیاست شده و حتی حکومت پارلمانی را نیز مطالبه می‌کنند. فرقی هم ندارد شومنی، چون ضرغامی باشد یا تکنوکراتی، چون ...

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ