ریو فردیناند، ستاره سابق منچستریونایتد، به اریک تن‌هاخ درباره جذب آمادو اونانا هشدار داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ریو فردیناند، اسطوره منچستریونایتد، درباره خرید آمادو اونانا هشدار داد و معتقد است که این کار مانند خرید دوباره مروان فلینی است.
ریو فردیناند، ستاره سابق منچستریونایتد، معتقد است که هری مگوایر در صورت ادامه حضور در این یتم نیمکت‌نشین خواهد شد.
اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، پس از پیروزی برابر لیون از بازیکنانش خواست که بی‌رحمانه‌تر برابر دروازه ظاهر شوند.
وین رونی، ستاره سابق منچستریونایتد، به هری مگوایر و میسون گرینوود هشدار داد که زودتر این تیم را ترک کنند.
گری پالیستر، ستاره سابق منچستریونایتد، به اریک تن‌هاخ و این باشگاه هشدار داد که کسب سهمیه لیگ قهرمانان فصل آینده دشوار است.
صحبت‌های رافائل واران در مورد دیدار یونایتد-سیتی در فینال جام حذفی و اقدام طرفداران رم علیه داور فینال لیگ اروپا روی جلد روزنامه‌های چاپ امروز انگلیس به چشم می‌خورد.
کیم مین جائه، مدافع کره‌ای ناپولی، از هدفهای مهم نقل و انتقالات تابستانی یونایتد است ولی مدیر برنامه‌های او به یونایتدها هشدار داد برای جذب جائه باید حتما سهمیه چمپیونزلیگ را به دست بیاورند.
صلح سبز، سازمانی که در زمینه محیط زیست فعال است، درباره دربی کثیف برای خریدن منچستریونایتد هشدار داد.
لوئیس ساها، مهاجم سابق منچستریونایتد، معتقد است که حضور نیمار در لیگ برتر هیجان انگیز است اما او نباید به شیاطین سرخ بپیوندد.
اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، در آستانه دیدار تیمش با ناتینگهام فارست به بازیکنان یونایتد هشدار داد و گفت او هیچ بهانه‌ای را نمی‌پذیرد و انتظار دارد همه بازیکنانش برای تیم از جان و دل مایه بگذارند.
منچستریونایتد به میسون گرین‌وود اعلام کرده به خاطر هشدار شرکای تجاری حداقل تا فصل آینده نمی‌تواند برای این تیم بازی کند.
روی کین، ستاره سابق منچستریونایتد، به آنتونی هشدار داد که اگر دست از تمسخر حریف برندارد با واکنش‌های سختی روبرو خواهد شد.
فرد، هافبک برزیلی منچستریونایتد، با هشدار به مدعیانی مثل آرسنال و منچسترسیتی گفت شیاطین سرخ امسال به دنبال فتح 4 جام هستند که یکی از آنها را روز یکشنبه به دست آوردند.
درحالیکه به نظر می‌رسد قطر به دنبال خرید باشگاه منچستریونایتد است صداهای زیادی از گوشه و کنار اروپا از یوفا می‌خواهند به دلیل مالکیت قطری باشگاه پی‌اس‌جی مانع از خرید یونایتد توسط قطری‌ها شود.
لوک شاو، مدافع منچستریونایتد، به هم تیمی‌هایش هشدار داد که اگر قرار نیست قهرمان شوند نباید در فینال حضور پیدا کنند.
مدیر برنامه‌های مارسل سابیتزر که از بایرن مونیخ به یونایتد ملحق شده خطاب به شیاطین سرخ گفت روحیات این هافبک اتریشی ممکن است برای برخی ناخوشایند باشد ولی او یک اعجوبه واقعی است.
سرمربی منچستریونایتد بعد از برد سه بر صفر تیمش مقابل ناتینگهام اعتراف کرد که تغییر غیرقابل پیش‌بینی حریف می‌رفت به تغییر نتیجه بیانجامد.
جیمی کاراگر به هواداران یونایتد هشدار داد به اریک تن‌هاخ، مربی هلندی‌شان، امید بیش‌ازحد نداشته باشند و شرایط اوله گنار سولسشر را فراموش نکنند.
مدیر ورزشی بشیکتاش به منچستریونایتد اطلاع داد بشیکتاش برای انتقال ووت وخهورست در ژانویه چه انتظاراتی دارد.
وین رونی، سرمربی دی سی یونایتد، معتقد است که تیم ملی آمریکا توانایی پیروزی برابر انگلیس را دارد.
کریستین اریکسن به هم تیمی های خود در منچستریونایتد هشدار داده در مسابقات بعدی باید زودتر به گل دوم دست یابند.
یک گروه هواداری منچستریونایتد با انتشار نامه‌ی سرگشاده‌، به یک کمپانی آمریکایی که به دنبال خرید بخشی از سهام این باشگاه است، هشدار دادند.
هاروی الیوت، ستاره جوان لیورپول، هشدار داد هفته بعد بازی دشوار در اولدترافورد در انتظار مرسی سایدی ها خواهد بود.
مدیران منچستریونایتد به اریک تن‌هاخ، سرمربی جدید این تیم، هشدار دادند که منتظر جذب حکیم زیاش نباشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ