بازیکن سابق تیم فوتبال بارسلونا با قراردادی بلند مدت به تیم پاری سن ژرمن فرانسه پیوست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عثمان دمبله که دیروز رسما از بارسلونا به پاری سن ژرمن پیوست امروز در تمرینهای این تیم زیر نظر لوئیس انریکه شرکت کرد و با هم‌تیمی‌های جدیدش آشنا شد.
عثمان دمبله، وینگر فرانسوی، بعد از امضای قرارداد با پاری‌سن‌ژرمن، در اولین مصاحبه رسمی خود به طور کنایه آمیزی از لوئیز انریکه، سرمربی این تیم تمجید کرد و او را دلیل اصلی انتقالش دانست.
کیلیان امباپه مهاجم فرانسوی پی اس جی با وجود آن که در لیست مازاد این تیم قرار گرفته، به نظر می رسد که هیچ برنامه ای برای جدایی ندارد و در پیامی به عثمان دمبله به خاطر ملحق شدن به تیمش تبریک گفت.
عثمان دمبله، ستاره فرانسوی بارسا با قراردادی پنج ساله راهی پی اس جی شد.
درگیری بارسا با عثمان دمبله ادامه دارد و با اعلام فهرست بازیکنان این تیم برای دیدار با تاتنهام در خوان گامپر نام این وینگر فرانسوی دیده نمی‌شود.
عثمان دمبله امروز بعدازظهر به تمرین بارسلونا فراخوانده شد. این بازیکن هنوز تحت قرارداد بارسلوناست و موظف است در تمرینات این تیم شرکت کند.
عثمان دمبله، امروز بعدازظهر به تمرین بارسلونا فراخوانده شد. این بازیکن هنوز تحت قرارداد بارسلوناست و موظف است در تمرینات این تیم شرکت کند.
عثمان دمبله امروز در فرودگاه بارسلونا و هنگام سفر به سمت پاریس مشاهده شد.
عثمان دمبله که احتمال پیوستنش به پی‌اس‌جی بارسا را عصبانی کرده به همراه این تیم به ‌لاس‌وگاس سفر می‌‌کند اما در بازی دوستانه با میلان به میدان نخواهد رفت.
عثمان دمبله، ستاره فرانسوی، یکی از گزینه‌های بارسلونا برای حضور در جمع چهار کاپیتان این تیم در فصل آینده است.
عثمان دمبله نه تنها قصد جدایی از بارسا را ندارد که می خواهد با این تیم فاتح لیگ قهرمانان شود.
بارسلونا دوست ندارد عثمان دمبله تیم ملی فرانسه را در دو بازی پیش رو برابر هلند و ایرلند همراهی کند و به همین دلیل شاید ژاوی از او برابر رئال استفاده نکند.
عثمان دمبله با کمک 100 هزار یورویی به باشگاه اول خود اورو، باعث شد تا از خطر ورشکستگی نجات پیدا کند.
عثمان دمبله، وینگر فرانسوی بارسا، در دیدار امشب این تیم مقابل خیرونا مصدوم شد تا در آستانه چند بازی مهم بارسلونا نگرانی بزرگی برای کادر فنی این تیم به وجود آورد.
عثمان دمبله، وینگر فرانسوی بارسلونا، در دقایق اولیه دیدار این تیم مقابل خیرونا مصدوم و تعویض شد تا به نگرانی جدیدی برای تیم ژاوی تبدیل شود.
مدیران بارسلونا قصد دارند پیشنهادی را برای تمدید قرارداد عثمان دمبله، مهاجم این تیم، ارائه کنند تا مانع از جدایی او شوند.
عثمان دمبله بال فرانسوی بارسلونا گل سه امتیازی تیمش در این بازی را در دقیقه 22 به ثمر رساند تا تیم تحت هدایت ژاوی هرناندس 41 امتیازی شود و حاشیه امنیتش در صدر جدول رده‌بندی لالیگا را به سه امتیاز افزایش دهد.
عثمان دمبله هرگونه شایعه و گمانه زنی در مورد انتقالش به پی اس جی در تابستان پیش رو را رد کرد.
پدری از اینکه تیم ملی آرژانتین با لیونل مسی توانست قهرمان جام جهانی شود خوشحال است و البته گفت که ناراحتی عثمان دمبله را کاملا درک می کند.
عثمان دمبله، وینگر تیم ملی فرانسه می گوید از ویروسی که در اردوی تیم‌شان شایع شده ترسی ندارند.
عثمان دمبله، وینگر تیم ملی فرانسه می گوید از ویروسی که در اردوی تیم‌شان شایع شده ترسی ندارند.
عثمان دمبله، ستاره تیم ملی فرانسه، معتقد است که حتی لمس توپ‌های لیونل مسی هم می‌تواند خطرناک باشد.
عثمان دمبله، ستاره جوان تیم ملی فرانسه، از عملکرد خود در ترکیب این تیم رضایت دارد.
عثمان دمبله، ستاره فرانسوی بارسلونا، می‌گوید ژاوی بهترین مربی چند سال اخیر او و این تیم است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ