ارسلان مطهری موفق شد با ضربه سری زیبا گل دوم استقلال را به ثمر برساند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مهارت آلیسون بکر، ستاره لیورپول، در نواختن گیتار بسیاری از هواداران این تیم را به وجد آورده است.
احمد علیرضابیگی نماینده تبریز می‌گوید: به دولتمردان توصیه می‌کنیم که در صدد تحکیم انسجام داخلی برآیند و محور برنامه‌ریزی‌ها در همه امور چه در سیاست داخلی و چه در اقتصاد، مشارکت دادن مردم باشد. یعنی مردم باید در حوزه اقتصاد و سیاست مشارکت کنند. الان هیچ زمینه‌ای برای مشارکت مردم وجود ندارد و مردم می‌بینند که نمی‌توانند در حوزه اقتصاد و سیاست موثر واقع شوند.
همیشه در گذر زمان این تفال به حافظ است که در فرهنگ عامیانه ما باقی مانده‌است. در ادامه فال حافظ مخصوص روز ۲ خردادماه ۱۴۰۲ از نظر خوانندگان محترم می‌گذرد. تفال به حافظ ۲ خردادماه ۱۴۰۲ را بخوانید.
همایش روسای شعب استان های اصفهان، قم، مرکزی و چهارمحال و بختیاری با حضور مدیر و معاون شعب استان برگزار شد.
عضو هیأت مدیره انجمن علمی گفتاردرمانی ایران، به تشریح آسیب شناسی گفتار و زبان در جمعیت سالمند کشور پرداخت.
کیهان نوشت: گفتار خاتمی درباره احترام به جمهوریت، صددر صد مخالف مشی وی و برخی افراطیون مدعی اصلاحات است. آن‌ها در انتخابات سال ۱۳۸۸ نه تنها علیه اسلامیت بلکه علیه جمهوریت و رای محترم اکثریت مردم، آشوبی را ساماندهی کردند که مرحله به مرحله، دیکته سرویس‌های جاسوسی آمریکا و انگلیس و اسرائیل بود.
سندیت این نوع گفتار همان قدر اعتبار دارد که فردی غیر متخصص در زلزله بگوید من می‌دانم زلزله‌ای برای تهران با بزرگی مثلا ۷ در سه روز آینده خواهد آمد؟ بدون تعریف تغییرات و پارامتر‌های مربوطه و بدون تخصص، حال شد زهی سعادت، نشد مثل چند ده زلزله دیگر که این فرد برای خوزستان و دیگر مناطق دنیا اعلام کرد و نشد؟ تا
بنیان‌گرفتن زیرساخت‌هایی که ادبیات هرز را تبدیل به گفتار‌های روزمرّه در نسلِ زِد کرده، محل تأمل و تأسف است. لابد اگر نام‌ونشان آن دو همکلاسی را به بعضی ستاد‌ها پیامک کنم، امروز و فردا به جا‌هایی احضار شوند از برای امر به معروف و نهی از منکر و احیاناً تعهد بر عدم تکرار و چه و چه؛ بسیار خوب؛ این پانسمان‌های سرپایی چه میزان می‌تواند در درمان غدّه‌های زیرپوستی که در حال متاستاز به دیگر اعضای این پیکره اند مؤثر باشند؟
اکبر نبوی، تحلیلگر اصولگرا ت نوشت:آقایان گمان کرده‌اند به صرف آن که خود را دولت مردمی یا دولت انقلابی بخوانند همه چیز حل می‌شود.
"GBT Chat" می‌تواند گفتار انسان را به روشی جدید تقلید کند، که نگرانی‌هایی را در مورد بسیاری از موارد از جمله امکان استفاده از آن برای تقلب در آزمون‌های مدرسه، تهیه مقالات تحقیقاتی دانشگاه یا جعل اطلاعات گمراه کننده و انتشار آن در مقیاس بزرگ ایجاد می‌کند.
"GBT Chat" می‌تواند گفتار انسان را به روشی جدید تقلید کند، که نگرانی‌هایی را در مورد بسیاری از موارد از جمله امکان استفاده از آن برای تقلب در آزمون‌های مدرسه، تهیه مقالات تحقیقاتی دانشگاه یا جعل اطلاعات گمراه کننده و انتشار آن در مقیاس بزرگ ایجاد می‌کند.
دانشمندان در حال تلاش برای توسعه اپلیکیشنی هستند که می‌تواند تغییرات گفتار افراد مبتلا به بیماری پارکینسون را تشخیص دهد.
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان با انتشار مطلبی در صفحه خود در فضای مجازی نوشت: افکار نژادپرستانه⁩ در گفتار مدعیان حقوق بشر⁩ موج می‌زند.
چنانچه رفتار و گفتار شهروندی در تعریف نقد منصفانه و مسئولانه قرار گیرد، نمی‌توان این دست رفتار‌ها را بر ارتکاب جرم تطبیق داد چراکه نقد حاکمیت و رژیم سیاسی از جمله حقوق اساسی-سیاسی هر شهروندی است. در تایید چنین تفسیری می‌توان از قانون مطبوعات مصداق قابل تاملی ذکر کرد
خبری از گیتار زدن هایش نبود و او ترجیح داد به سمت پرچم کرنر رفته تا در سکوت محض و در حلقه ای از شادی آرام هم تیمی هایش قرار بگیرد و در آنجا بود که مهاجم آبی ها، کنترل اشک هایش را از دست داد.
یوسف اسلام، موسیقی‌دان و خواننده بریتانیایی، پس از اجرای کنسرت در مجتمع ریاست جمهوری در بش تپه آنکارا، یک گیتار به رجب طیب اردوغان هدیه داد.
وزیر امور خارجه کشورمان گفت: آمریکایی‌ها گفتار و رفتارشان متناقض است؛ سه روز پیش پیامی از طرف آمریکایی‌ها دریافت کردیم و تاکید کردیم موارد اتهامی آژانس باید حل و فصل شود.
وزیر امور خارجه کشورمان گفت: آمریکایی‌ها گفتار و رفتارشان متناقض است؛ سه روز پیش پیامی از طرف آمریکایی‌ها دریافت کردیم و تاکید کردیم موارد اتهامی آژانس باید حل و فصل شود.
در ادبیات و گفتار «جنگ هسته‌ای» غرب علیه روسیه، این پرسش مطرح می‌شود که سلاح‌های هسته‌ای تاکتیکی چه نوع سلاح‌هایی هستند که احتمالا آغازگر جنگی ویرانگر خواهند بود.
ارسلان مطهری یکی از مهاجمان تاثیر گذار استقلال در فصول گذشته این فصل شروع تلخی در جمع آبی ها داشت.
آیت الله مکارم شیرازی بیان کردند: ترویج تکفیر از خطرناک‌ترین نقشه‌ها و فتنه انگیزی‌های دشمن بوده که هنوز خطر آن به صورت کامل از جامعه اسلامی رفع نشده است؛ توطئه‌ای که هم یکپارچگی امت را هدف قرار داده و هم سعی در مخدوش کردن چهره رحمانی اسلام در جهان دارد.
باید دید گیتار بازیکنی که دیگر از او به عنوان مهاجم اسبق استقلال یاد خواهد شد، در چه شهری به صدا درخواهد آمد
پس از دو فصل و نیم حضور در لباس آبی، حالا به نظر می رسد که دوران حضور ارسلان مطهری در استقلال به پایان رسیده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ